Volgens mij zijn mijn katten schoner dan ik. Die wassen zich 24/7. Maar op bed, niet in bed.
Maar lik jij je eigen anus en geslachtsdeel met je tong?
Ze likken mijn beddengoed in ieder geval niet.
Oeh, dat ga ik ook proberen! Mijne komt dus wel soms onder de deken, die gaat af en toe ineens 's nachts naast me staan miauwen en aan de deken staan trekken tot ik die voor hem omhoog houd. En in mijn halfslaap is dat altijd een betere oplossing dan op moeten staan, hem dan onder het bed vandaan moeten vissen en vervolgens de kamer uitgooien. Dan ben ik meteen wakker wakker en slaap ik pas na >1 uur weer, terwijl ik nu gewoon kan doorslapen, omdat hij dan vervolgens ook zo heerlijk gaat liggen spinnen en dat geluid echt het beste is om weer bij in slaap te vallen.
Wat is het vervelendste aan verkoudheid?
- Verstopte neus
- Loopneus
- Vermoeidheid
- Keelpijn
- Oorpijn
- Hoesten
- Schrale neus na duizend keer snuiten
0 stemmers
Katten zijn zulke assholes. Ik houd van ze.
Zouden die twee van mij nooit accepteren.
Ik: omg het zijn echt miniatuur bitches, allebei. Ik doe jullie weg hoor.
Ik 1 seconde later: aaawwww kijk hoe knap jullie zijn
Hahhaaha precies dit
Alsof ik mijn eigen verhaal lees
Dichte holtes waardoor je hoofd zwaar gaat voelen en pijn doet
Niet kunnen ruiken/proeven
Ik heb gestemd voor hoesten: krijg dan vaak kriebelhoest aanvallen waarvan ik moet kokhalzen, vorige week nog op werk, echt geweldig. Maar soms heb ik ook met verkoudheid zulke branderige ogen dat ik ze geen half uur open kan houden, ook heel vervelend is dat.
Mijn hond is mijn grote lepeltje. Inclusief snuitje in mn nek, zacht gesnurk in mn oor en dr donzige buikje tegen mn rug
Niet kunnen slapen door verstopte neus (dus heb daarop gestemd). Ik vind wel altijd mijn eigen stem veel mooier wanneer ik verkouden ben.
Welke pijn vind je het vervelendste?
- Hoofdpijn
- Keelpijn
- Buikpijn
- Spierpijn
- Oorpijn
- Kiespijn
- Rugpijn
0 stemmers
Oeps, ik verander het meteen haha!
Wow ja die ben ik vergeten! Terwijl ik afgelopen week echt op rijstwafels heb geleefd want vond het zonde om iets anders te eten als ik toch niets proef hahah. Mee eens.
ik heb nog nooit gerookt ivm longaandoening. dus niet alleen 0 in 2019 maar 0 in mn hele leven
Gezellig mits hij niet 's ochtends letterlijk over je hoofd loopt. Ik paste vaak op de kat van mân zus en zwager in de vakantie. Enorm aanhankelijke knuffelige kat dus heel gezellig. Maar hij liep 's ochtends letterlijk over mân gezicht en ging daarna op mn haar liggen. Of hij liep de hele tijd zo lief tegen je aan te porren. Om 6 UUR 'S OCHTENDS. Verder heb ik een keer 2 oppas katten gehad en die gingen 's nachts vechten in de slaapkamer.
0 en ik ben echt trots maar de zomer komt er weer aan dus dat worden wel flink wat uitdagingen denk ik.
(Weet niet of ik verslaafd was⊠soms moest er een sigaret bij (op feestje, na werk, in het park, met alcohol) ook al had ik me voorgenomen van niet, maar kon ook weken zonder doorkomen)