Stel je persoonlijke vraag #6

Echt erg, maar ik belde vroeger toen ik jong was altijd naar de kindertelefoon met een nep probleem samen met vriendinnen.

Zou jij seks hebben met je baas/manager om hoger op te komen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben heel erg benieuwd of iemand op ja gaat stemmen.

1 like

Stel, je hebt volgende week een tentamen en je hoeft hier niet perse een 5,5 voor te halen: zolang je gemiddeld een 5,5 staat (tentamen+opdrachten) heb je het vak gehaald. Doordat de cijfers van je groepsopdrachten vrij hoog zijn, is het hoogstwaarschijnlijk mogelijk om een 1 voor het tentamen te halen en nog steeds rond de 5,5-6 te zitten als eindcijfer voor het vak.

Wat zou je doen?

• Alleen mijn naam op het tentamen zetten en een 1 halen
  • Middelmatig leren en een 3-4 halen
  • Gewoon goed leren
  • Niet leren en maar zien wat voor cijfer je haalt, wel alles proberen in te vullen

0 stemmers

Het gaat zo tegen mijn systeem in om niks ervoor te doen haha, maar ik wil ook geen tijd verspillen in iets wat ik toch al gehaald heb (speelt ook mee dat ik de volgende dag ook een andere tentamen heb). Ik neig naar middelmatig leren, maar mijn huisgenoten zeggen echt dat ik gek ben. Ik zou trouwens ook altijd nog bang zijn dat er toch een regeltje net iets anders is of zo hahaha

Ik moet bij mijn studie voor elk onderdeel minstens een 5 halen en dan moet het gemiddelde nog voldoende zijn, maar als je zeker weet dat dat bij jou niet hoeft zou ik gewoon voor een 4 gaan.

1 like

Is die 3-4 niet erg pessimistisch ingeschat bij middelmatig leren? :stuck_out_tongue:

13 likes

Ja ik dus normaal ook, alles moet een 5,5 zijn. Maar dit vak heeft echt ontzettend veel/grote opdrachten waardoor ze halverwege toch heeft aangepast dat het tentamen een 5,5 moet zijn, dus vandaar. Heb dit ook nog nooit meegemaakt haha, maar ik ga gewoon redelijk leren en kijken hoe het gaat. Mijn andere tentamen vind ik belangrijker.

1 like

Hmm, denk dat een 3 wel te doen moet zijn als je gewoon de artikelen leest + de kennis die je hebt opgedaan van de opdrachten. Maar we zullen het zien, als het een 2 is en ik het alsnog gehaald heb zou ik het ook niet heel erg vinden haha!

Ja, m’n baas is een jonge god

11 likes

Zulk mooi weer vind ik het niet eens. Ja het regent niet en het waait niet meer zo hard, maar het is hier bewolkt en ik vind het best koud.

1 like

Jaaaa! Geen wind, geen regen. Ok het is koud en Mn fiets was half bevroren, maar de lucht is blauw, ik zie geen wolkje aan de lucht en het zonnetje schijnt, dus ik ben blij.

2 likes

Heb vandaag voor het eerst in tijden juist weer zo’n chagrijnig-nergens-zin-in-dag.

Heb jij vaak zo’n dag?

• Nooit
  • Een paar keer per jaar
  • Ongeveer 1-3x per maand
  • Eén keer per week
  • Een paar keer per week
  • Eigenlijk altijd

0 stemmers

Ik denk eigenlijk 2 keer per maand gemiddeld.

Een huidskleurige panty

• Vind ik lelijk
  • Vind ik wel kunnen
  • Vind ik mooi

0 stemmers

Ben je bang(er) geworden door de gebeurtenissen in Utrecht van gisteren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ga je morgen stemmen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan je met stokjes eten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Soms is een zwarte panty te contrasterend, dan worden je benen zo’n kleurvlak en dat staat dan niet mooi. Dan vind ik huidskleurig wel een acceptabel alternatief haha. Maar echt ‘mooi’ zou ik het niet noemen.

1 like

Ja maar dat zie ik dus nooit? Bijvoorbeeld in hotels waar ze huidskleurige panty’s moeten dragen ofzo, ik zie het eigenlijk altijd. En dan vind ik een donkere panty met 15 of 20 denier veel mooier.

3 likes

Nooo! Ik kan met stokjes eten maar misgeklikt.

OMG , ik heb vroeger voor ballet wel eens hele lelijke huidskleurige panty’s gedragen, ze waren gewoon knal oranje.

Je kan opnieuw stemmen als je op ‘verberg resultaten’ klinkt! :slight_smile: