Ik draag enkel huidskleurige panty’s en ik heb al 100x de vraag gehad ‘heb je het niet koud met blote benen?’ en als ik dan zeg dat ik een panty aanheb dan geloven mensen me amper totdat ik 'm van mn huid af haal.
Dus ja, als ze gewoon overeenkomen met je huidskleur valt het amper op dus dan is het wel mooi.
Thanks! Wist ik nog niet. Ik heb gelijk mijn antwoord aangepast.
Haha heerlijk random, die laatste vraag er bij!
Ik ga morgen niet stemmen en ik voel me er een soort schuldig over. Maarrrr ik ben er gewoon echt niet uit wat ik zou moeten stemmen, heb 2x een stemwijzer ingevuld maar ik kom bij meerdere partijen op 50% match uit, niks springt er bovenuit. Plus ik ben hoogzwanger en kan dus niet lang staan dus lang in de rij staan (voor en na kantoortijden) kan gewoon even niet.
Het hangt een beetje van de situatie af. Bij mijn opleiding was een mantelpak met huidskleurige panty verplicht bij colleges van gastsprekers en wanneer je presentaties gaf e.d.
Zakelijk vind ik een huidskleurige panty ook wel netter onder een gekleurd pak dan een zwarte. Maar privé kies ik nooit voor een huidskleurige panty.
Haha ik dacht al dat dit antwoord zou komen, ook een beetje een inkoppertje. Maar vaak kun je aan het weer wel inschatten of het panty’s zijn of niet en dan zie ik het gewoon altijd. Misschien let ik er teveel op of zie ik alleen lelijke panty’s.
Htro? Haha
Haha soortgelijk, international hospitality management!
Een vriendin van mij heeft dus nagenoeg die studie gedaan en ik weet wat voor pakjes je bedoelt. Haha ik heb zelf ook een keer zo’n mantelpakje aangehad. Je hebt dan als het goed is al veel huidskleurige panty’s versleten.
Haha ja echt onwijs veel, ook altijd een reserve in mijn tas want die stomme dingen gingen ook zo snel stuk. En ik wilde ook geen dure kopen omdat ik ze alleen voor mijn studie aan moest.
Bedenk me nu dat ik me nog moet inlezen voor morgen, geen idee wat ik moet stemmen. Oeps. En heb vanavond plannen dus eh ja heel handig.
Waarom is dit niet oke, ik heb iets gemist in m’n leven denk ik? of bedoel je pumps met open teen?
Ik zie echt het punt niet? Als het te koud is en ik wil een jurkje aan, dan trek ik gewoon een panty aan hoor haha. Wel een mooie.
Ik vind het wel uitmaken welke panty je draagt. Ik draag altijd panty’s waar je eigenlijk niet doorheen kan kijken en dan vind ik het niet zo mooi om er pumps bij te dragen.
Met een panty waar je wel huid doorheen ziet zoals op de afbeelding die je postte vind ik het juist supermooi
Nee precies, ik heb altijd 60 denier panty’s en dan vind ik het net lijken alsof je sokken in je pumps aan hebt ofzo haha. Die panty’s vind ik dan wel weer mooi (en lekker warm ) met laarsjes (evt met hak)
Ik vind het niet mooi omdat je dan zoveel been ziet ofzo. Ik vind het mooier met een laars met hak. Ik vind het dus niet opgepast maar gewoon lillek.
Ik miste deze nog: een panty/maillot onder shorts.
- Leuk!
- Niets voor mij, maar prima voor anderen
- Nooit een goed idee
0 stemmers
Ik had eerst ‘nooit een goed idee’ gekozen maar ja als iemand dat graag aan wil be my guest. NMSMVPE.