Meh gewoon noem me gewoon Pink dan! Maar mijn moeder zegt Purple, dus die heb ik ingevuld
Heh voor die je moet kiezen polls is er toch dit topic: https://www.forumfeminarum.nl/t/je-moet-kiezen-topic/ ?
Zou iets als een loopbaancoach je hiermee verder kunnen helpen?
Een muziekfestival of een talkshow is ook een evenement. Dus ja ik ga nog naar een evenement dit jaar, maar niks van wat je noemt
Wat stem jij vandaag voor de provinciale verkiezingen?
- 50PLUS
- GROENLINKS
- CDA
- VVD
- ChristenUnie
- Partij voor de Dieren
- SP
- SGP
- PvdA
- DENK
- Forum voor Democratie
- PVV
- D66
- Een lokale partij
- Blanco
- Ik stem niet
0 stemmers
Hoop dat ik niks vergeten ben…
Haha deze poll bewijst maar weer eens de linkse bubbel op het forum
Het geeft vooral aan dat we het klimaat best wel heel belangrijk vinden, ik word helemaal blij van de uitslag tot nu toe
Vroeger, als tiener, vond ik bijna alles wel grappig, zelfs nog naar een show van Javier Guzman geweest. Ik snap dat echt niet meer van mezelf, als ik dat nu nog eens zie verrek ik echt geen spier.
Enige Nederlandse cabaretier waar ik nog wel een beetje om kan lachen is Micha Wertheim.
Ik zit op dit moment in hetzelfde schuitje. Zit ook een aantal jaar in het vak en ben er ook achter gekomen dat ik het niet leuk vind. Ik zit nu in een traject met een loopbaancoach. Zit er nog midden in, maar ik kan nu al zeggen dat het me echt heel erg helpt om erachter te komen waar ik goed in ben, wat ik leuk vind en wat ik graag zou willen doen. Wel echt een aanrader dus! Je mag altijd pb-en met vragen
Met elke studie kun je heel veel kanten op, ik durf te wedden dat dat met jouw studie ook is!
Als het je echt helemaal sloopt en effect heeft op je gemoedstoestand, dan denk ik dat je alleen maar goed doet om iets te kiezen wat wat minder verantwoordelijkheden eist, goede keuze! Er zijn inderdaad loopbaancoaches.
Je kunt ook op Linkedin op je studie zoeken en kijken wat de rest van de afgestudeerden nu doet. (of collega’s bij deze organisatie in het verleden heb gedaan qua functies).
Aan de drie mensen die FvD hebben gekozen (148 stemmers, 2% FvD): wat zijn je beweegredenen om op deze partij te stemmen? Ben ik oprecht heel benieuwd naar.
Edit: En nu ook nog iemand die PVV gestemd heeft zie ik. Zelfde vraag.
dank voor jullie tips! studieloopbaanbegeleider/ carrierecoach zijn dingen waar ik zelf niet zo aan dacht dus ik wil daar zeker werk van maken
Omdat de poll van @babushkababy anoniem was en ik nieuwsgierig ben:
Wat heb je vandaag gestemd voor de Provinciale Staten?
- GROENLINKS
- Partij voor de Dieren
- D66
- PvdA
- VVD
- CDA
- ChristenUnie
- Forum voor Democratie
- SP
- PVV
- SGP
- 50PLUS
- DENK
- Lokale partij
- Een partij die ik vergeten ben te noemen (?)
- Ik mocht wel stemmen maar heb het niet gedaan
- Ik mocht niet stemmen
- Blanco
0 stemmers
althans, ik heb iemand moeten machtigen om voor mij te stemmen
hopelijk heeft ze dat dan ook gedaan
grapje, daar twijfel ik natuurlijk niet over
Ik heb ooit een dvd van een show van Theo gehad, viel me behoorlijk tegen. Zat steeds te wachten wanneer het nou grappig werd.
Ik ken er ook veel niet. Wel van naam, maar weet niet wat voor grappen ze maken
Ik mocht niet stemmen, maar was wel benieuwd welke partij het meest bij mij aansluit volgens de Kieswijzer, dat was de PvdA (niet verwacht (sowieso de hele uitslag was verrassend haha)).
Dit vind ik zoo leuk
ik heb tussen de middag al warm gegeten en verder niks meer. nu krijg ik langzaam trek en heb ik zoveel zin in popcorn en dan heb ik bodemdrang en moet die zak leeg. ik weet dat ik beter een bakje kwark met muesli kan eten maar daar heb ik echt zó geen zin in.
help a girl out!
- ja, maak lekker popcorn. treat yoself
- nee, eet een bakje kwark met muesli. fitgirl life
0 stemmers
Als je net als ik ben, blijf je trek hebben in popcorn en eet je in alle waarschijnlijkheid eerst de kwark omdat je denkt dat je dan de popcorn skipt, maar uiteindelijk eet je dan alsnog popcorn.
Dus skip de kwark, je gaat de popcorn toch eten, dus beter zonder de kwark.