Stel je persoonlijke vraag #6

Bij mij SP en ouderenappel??? Ik ben maar zoals altijd voor GroenLinks gegaan. Gekke stemwijzers.

1 like

Bij ALLE stemwijzers komen er bij mij 50+ partijen uit, hoe vaak ik ook een stemwijzer opnieuw doe. :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Bij mij ook! Steeds ouderenappél op één.

1 like

Het is toch niet gek dat hetzelfde eruit komt als je mening gewoon gelijk blijft en je het dus eens blijft met die partijen? Kijk je dan niet naar het waarom? Ik vind als ik een stemwijzer doe de uitslag nooit verrassend want snap wel waarom mijn mening overeenkomt met de mening van de partij, maar vaak in je een uitleg van het standpunt vinden in die stemwijzer.

1 like

Ik eet rijst met een

• Lepel
  • Vork

0 stemmers

Canada staat op de planning in 2020! :muscle:t2:

5 likes

Lepel jij wel eens eten uit zomaar een pot (bijv. nutella, pindakaas, jam etc)

• Ja
  • Nee, helaas pindakaas

0 stemmers

• Ik heb wel eens een schoenlepel gebruikt
  • Ik heb wel eens de truck met een (plastic) zakje gebruikt om in een schoen/laars te komen.
  • Ik heb wel eens een paar schoenen laten oprekken bij de schoenmaker in de hoop dat ik ze wel zou passen.
  • Ik heb wel eens een nieuwe hak of zool onder nieuwe schoenen laten zetten.

0 stemmers

Heb jij wel eens een boom omgezaagd of gehouthakt?

• Ja
  • Nee en ook geen behoefte aan
  • Ik wil het best proberen als een sexy lumberjack mij instrueert.

0 stemmers

Rijst kun je toch niet fatsoenlijk met een vork eten?:flushed: Met een lepel heb je elke keer een volle hap en kun je de laatste restjes makkelijk opschrapen :heart:

6 likes

Maar dan krijg je wel sneller de hik

:astonished: Hoe dat dan

Ik krijg heel vaak de hik als ik rijst eet, super irritant. Ik eet het met een vork maar ik denk dat ik het met een lepel nog sneller zou krijgen, omdat er dan misschien meer lucht mee komt ofzo? Geen idee

Maar ik houd echt zoveel van bijv nasi dus ik eet het zonder te ademen

2 likes

het is een bakje kwark met hagelslag geworden :joy: en nu twijfel ik alsnog over wat chips of popcorn joeee

3 likes

Ben alleen in Buenos Aires en een stad daar in de buurt geweest maar echt bucketlistmateriaal. Al is het maar voor het eten.

Ik heb hier laatst het woord tatta geleerd, en ik denk dat rijst met mes en vork eten wel typisch tatta is. Of heb ik die term helemaal verkeerd begrepen?

@En_17_Anderen ook niet-plakrijst? Dan ben je toch 100 jaar bezig?

5 likes

waar kom je vaker of waar zou je eerder shoppen?

• Zara
  • Mango

0 stemmers

Ik vind Mango alleen leuker, maar die ziet niet meer in Leeuwarden :frowning:

Jawel, ik heb elke keer een bergje rijst op m’n vork. Alleen het laatste restje is inderdaad kut.
Maar ik vind een lepel eigenlijk alleen fijn bij soep/yoghurt omdat je het dan in je mond kan laten lopen :stuck_out_tongue: als ik echt iets moet eten vanaf een lepel vind ik de “opstaande” randjes niet fijn omdat ik dan voor m’n gevoel steeds uit een kuiltje aan het eten ben haha

8 likes

Ah eindelijk iemand die mij begrijpt. Ik hou echt niet van eten met een lepel, doe het alleen als het niet anders kan dus idd met soep of yoghurt ofzo. Jij beschrijft echt precies mijn struggle met lepels!!!

3 likes

Als ik thuis ben sowieso met stokjes. Mijn tweede keus (dus wanneer er mensen bij zijn en ik me zelfbewust voel) is een theelepeltje haha en anders een soeplepel, ook al vind ik die eigenlijk te groot om fijn te kunnen eten.

Rijst met een vork: :no_good_woman::no_good_woman::no_good_woman:.

2 likes

epel, epel, epel, rijst eet je met een lepel

2 likes