Ben echt in shock… een vork voor rijst?!
Lepel, maar soms ook een vork erbij voor de laatste restjes.
Maar met mes en vork?!
Mango past me beter, zara is gemaakt voor vreemde alien mensen met hele lange ledematen
Ik ben verkiezingsmoe maar toch benieuwd naar het volgende (Anoniem)
Welke partij is kutter?
- FvD
- PVV
0 stemmers
Welke persoon is kutter?
- Geert W.
- Thierry B.
0 stemmers
Sims en Farmville, maar ik kreeg echt paniek door dit soort spellen. Constant online zijn om mijn mais niet te laten bederven
Thesimssocial was echt geweldig. Ik heb daardoor ook een aantal EFGers op fb gekregen omdat je dingen moest delen en er dan op moest klikken etc.
Volgens mij heb ik alleen Farmville nooit gespeeld, de rest wel
telt een nachtbeugel om je tanden op de plek te houden ook? heb hem maar 1x per week in
Voor de kantoormensen: Hoeveel % van de dag ben jij écht aan het werk?
- 10%
- 20%
- 30%
- 40%
- 50%
- 60%
- 70%
- 80%
- 90%
- 100%
0 stemmers
Niks van dit! wat zegt dit nu over mij?
Ik had hier vorige week onderwijs over en het schijnt dat 80% het maximaal haalbare is om functioneel bezig te zijn. Boven de 80% ben je niet functioneel bezig (dingen niet af kunnen krijgen, te hoge werkdruk, te veel gevraagd van je concentratie en uithoudingsvermogen). Bij een ideale werkgever kan je daarom tot 80% halen, maar in realiteit zitten de meeste mensen op 60% - 80%, omdat de meeste werkgevers daar ook niet ideaal in zijn (er komt teveel tussendoor, je wordt gestoord, planning die niet goed loopt, etc). Even kort door de bocht natuurlijk, maar het was voor mij heel verhelderend dat het eigenlijk gewoon niet mogelijk is om 100% van je tijd functioneel te benutten en dat mijn collega’s en ik waarschijnlijk rond de 60% hangen.
Ooo interessant!!
Ooh, dat is wel fijn om te lezen! Ik voel me vaak schuldig dat ik op m’n werk ook heel vaak veel tijd verspeel met niets/weinig zinvolle dingen doen/babbelen.
Hadden jullie vroeger een kinderbijbel?
- Ja
- Nee
- Ik had een ander heilig schrift voor kinderen
0 stemmers
Zo ja, hadden jullie ook deze bijbel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het klinkt niet direct heel aantrekkelijk, maar ik zou het wel proberen hoor!
Och jee 1 april komt er weer aan natuurlijk
Munt hoort in je tandpasta en nergens anders
Ik erger me ieder jaar weer aan bedrijven en organisaties die de weken/dagen voor 1 april al een 1 april-‘grap’ starten. Zo is het toch nooit bedoeld jongonsssss.
En ja als het serieus was zou ik het sowieso eten want ik hou wel van nieuwe dingen proberen.
Dat zal best kunnen, ja! Zover zijn wij er niet specifiek op ingegaan, want we zaten er ook met mensen die hetzelfde werk deden.
100% is bij voorbaat onzin. Je gaat toch naar het toilet, haalt een kop koffie, zegt iets over het weekend tegen je collega etc.