Stel je persoonlijke vraag #6

Zo herkenbaar! Net alsof je alleen op de snelweg mag rijden als je een luxe ‘nieuwe’ auto hebt.

1 like

Andere optie: zoveel als waar je trek in hebt

14 likes

Ik weet niet wat een normale springvorm is?
Je hebt 20, 24 cm en 28 cm en voor quiches gebruik ik meestal een kleine maar geen idee of jij dat doet?

Goed punt, ik weet eigenlijk niet wat de diameter is :joy: ik denk eigenlijk dat het een grote is van 24 cm? Waar veel mensen ook kwarktaart in maken (maar goed, dat doet misschien ook wel iedereen in een ander springvorm)

Ooooh dit is ZO WAAR! Ik wilde hier laatst nog over posten. Hoe vaak ik heb meegemaakt dat ik met m’n oude autootje een audi of BMW inhaal en dat die mannen dan zó op hun lul zijn getrapt dat ze je vervolgens zelf weer gaan inhalen. Tragisch gewoon.

6 likes

Dat idee heb ik ook altijd. Ik blijf ook altijd expres links rijden als er weer een klapkut in een bmw/audi/mercedes als een DEBIEL op me af komt en heel last minute remt. Nee lul, dan blijf ik links totdat ik aaaaaalle vrachtwagens heb ingehaald en als je rechts probeert in te halen ga ik dichter op m’n voorganger rijden (ok dat is ook aso voor die voorganger, dus ik maak het niet bont :p)

6 likes

Sorry!!

N.a.v. het sekstopic was ik hier benieuwd naar.

Als je samenwoont met je partner en jullie hebben gemiddeld 1x per week seks, dan:

  • Vind ik dat echt veel te weinig
  • Mag het van mij wel iets vaker
  • Vind ik dit een prima frequentie
  • Mag het van mij wel iets minder vaak
  • Vind ik dat echt veel te vaak

0 stemmers

Wel mijn ene ouder tijdens het kerstdiner van de basisschool. Gevraagd werd om vooral zelfs iets te maken. Maar de verpakking open maken van iets van de Appie telt dan ook toch? :wink:

1 like

Ik post wel een foto sneller als die goed past. Maar let er verder niet heel veel op.

2 likes

Als jij bij een restaurant voor een gereduceerd tarief een verrassingsmaaltijd zou kunnen eten (vers en steeds vernieuwend) en ze rekening houden met jouw allergieën / levensstijl (bijv. vegan). Waar zou jij dan voor kiezen?

  • De verrassingsmaaltijd. Ik laat mij graag verrassen.
  • Gewoon iets van de kaart. Ik wil graag van te voren weten wat ik ga eten.
  • Ik zou soms wel voor de verrassing kiezen en soms voor iets van de menukaart.

0 stemmers

Je mag/moet een van deze live-uitzendingen becommentariëren. Welke kies je? Waar zou jij de meeste lol in hebben? Wat zou de minst gênante vertoning worden?

  • De finale van het WK voetbal
  • Hink-stap-sprong bij de Olympische Spelen
  • Het Eurovisiesongfestival
  • De uitslagen van de tweedekamerverkiezingen
  • Een formule 1-wedstrijd
  • De finale van de ‘flyball’-competitie op het hondenevenement Crufts

0 stemmers

1 like

Het is trouwens Tweede Kamerverkiezingen zie ik nu, mijn excuus. :’) Ga niet meer aanpassen want dan zijn de stemmen weg.

3 likes

Voor de werkende mensen onder ons: hoeveel vakantieweken heb je per jaar?

Ik weet echter niet of het verschil geeft indien je parttime of fulltime werkt?

  • 4 weken
  • 5 weken
  • 6 weken
  • 7 weken
  • 8 weken
  • 9 weken
  • 10 weken
  • 11 weken
  • 12 weken (of meer)
  • Ik heb elke dag vrij/eigen bedrijf

0 stemmers

Ik heb geen idee hoeveel ik opbouw, maar ik ben dit jaar in totaal 6 weken vrij. Als ik meer dagen opneem dan dat ik opbouw, staan mijn vakantieuren gewoon in de min

2 likes

Ooh ik kan juist niet tegen mensen zoals jij hahaha lekker met jezelf bezig en denken dat iedereen jou graag wilt inhalen. Nee nee, het heeft niks met jou te maken. Ik wil gewoon lekker gassen donder op met je slome bakkie en GA NAAR RECHTS.
Zo zit ik dan :joy:

13 likes

Het songfestival zou voor mij de minst gênante vertoning worden, maar ik denk dat ik wel het meeste lol zou hebben bij een formule 1-wedstrijd.
Komt er wel op neer dat ik veel ‘vroem vroem’, ‘zo die gaat snel zeg’ en ‘lekker scheuren’ zou zeggen op de meest cynische toon ooit.

6 likes

Ik rijd dan al 145 ofzo waar je 130 mag. Haat mensen die langzamer inhalen dan je mag rijden :upside_down_face: ik gas zelf ook maar rijd niet als een asociale randdebiel
Bumperkleven en hard aan komen rijden is not okaaay

3 likes

Waarom geen ‘ik laat de lege rol hangen’?
Ik laat niet expres 1 of 2 velletjes hangen, ik zie gewoon het nut niet van blijven zitten om nog dat ding te verwisselen terwijl ik al klaar ben met plassen en precies uitkwam met wat er nog hing. Doe ik liever als ik nog zit te plassen en daarna dus pas de nieuwe nodig heb.
Heb wel altijd nog rollen binnen handbereik staan, je zit nooit bij mij zonder opties ofzo.

Ik doe helemaal niks. Ik ben nog steeds in een koude wcrol-oorlog verwikkeld met mijn huisgenoot.

21 likes