Stel je persoonlijke vraag #6

Waarom geen ‘ik laat de lege rol hangen’?
Ik laat niet expres 1 of 2 velletjes hangen, ik zie gewoon het nut niet van blijven zitten om nog dat ding te verwisselen terwijl ik al klaar ben met plassen en precies uitkwam met wat er nog hing. Doe ik liever als ik nog zit te plassen en daarna dus pas de nieuwe nodig heb.
Heb wel altijd nog rollen binnen handbereik staan, je zit nooit bij mij zonder opties ofzo.

Ik doe helemaal niks. Ik ben nog steeds in een koude wcrol-oorlog verwikkeld met mijn huisgenoot.

21 likes

Denk niet bij het laatste vel, wie na mij komt die red zich wel

7 likes

Ik heb 9 vakantieweken per jaar, maar ruil minimaal 1 week in zodat ik alle reiskosten vergoed krijg

1 like

Zullen wel leraren zijn :stuck_out_tongue:

9 likes

Ik heb heel veel vakantieuren. Als ik dat verreken, komt het op ongeveer 10 weken uit. Ik maak nooit alles op dus neem een deel weer mee. Vandaar dat ik zoveel heb

1 like

Van mijn vakantieuren kan ik 4 weken maar ik heb ook nog andere uren en daar kan ik ook nog 2 weken mee, maar die spaar ik eigenlijk of ik neem losse dagen op. En mijn overuren kan ik ook opnemen als tijd voor tijd

1 like

Ik ben geen docent, maar werk wel in het onderwijs. :slightly_smiling_face:

2 likes

Haha ik vind dat ik veel heb. 37 dagen obv fulltime. Heb ook voor die optie gekozen. Omdat ik t nooit helemaal opmaak, maar steeds rond de 30. Begon ik dit jaar met 56 dagen, dus 11,5 week.

Ik heb wel voor 7 gestemd, aangezien dat ong de opbouw per jaar is.

1 like

Wat contractueel vastgesteld staat:

Ik heb bijvoorbeeld 6 weken verlof. Ik werk 40 uur per week maar heb een 38-urig contract. Op het einde van het jaar heb ik dus nog 2 weken extra (adv-dagen). Dit staat allemaal in mijn contract. Dus niet regulier overwerk/tijd voor tijd.

1 like

Oh wil trouwens nog wel zeggen dat een fulltime aanstelling bij ons 36 uur is maar je bij ons kunt kiezen voor een 36, 38 of 40 uur durende werkweek. Als ik 36 uur werkweek variant zou werken heb ik geloof ik ‘maar’ 6 weken vakantie.

1 like

Beter dan extreemrechts.

23 likes

Als ik een maandelijks salaris had gehad, had ik elke week hello fresh genomen. Vond het tijdens mijn stageperiode echt top. Helaas als student verder veels te duur.

2 likes

Dat doe ik als iemand met 20+ km harder dan ik op mij af komt rijden, last minute op de rem trapt en daarna in m’n achterbak blijft omdat hij/zij vindt dat ie er langs ‘moet’. Dan kun je er in stikken en blijf ik links. Als iemand er normaal doet en er langs wilt nadat ik klaar ben met inhalen prima, dan laat ik die persoon prima inhalen. En als die dan links ineens 180 gaat rijden: succes ermee. Maar niet zo aan komen rijden want dan :fu: (maar die denk ik alleen en steek ik niet op)

2 likes

Onderwijs he. Die leraren hebben 12 weken vakantie, lopen de hele dag een beetje te chillen en gaan om half 4 al naar huis. Wat een leven :joy::joy:

9 likes

weet niet of de rest klopt, maar ze hebben wel 12 weken vakantie toch :grin:

1 like

Ik beantwoordde deze vraag vanaf de wc en kom er nu achter dat ik nog geen nieuwe rol had neergezet en nu zonder zit :thumbsup:
Gelukkig alleen geplast!!

2 likes

Op papier ongeveer ja, in de praktijk zijn het opgenomen overuren. En waarin ook deels gewerkt wordt (voorbereiding, rapporten etc.).

En was de rest maar waar :joy: Die 12 weken zijn overigens superfijn he! (En nodig)

ik weet niet zo goed hoe dat met overuren zit! doorgaans zitten mensen standaard van 8/9 tot 5/6 op kantoor bijv, waarom is dat bij leerkrachten dan overuren als ze na 4/5 uur werken? of bedoel je dat niet haha

zijn jullie dit jaar al verkouden geweest?

  • nee
  • ja

0 stemmers