Dit is idd echt handig
Klopt
Ah okĂ© ik was even aan het twijfelen omdat ik het âbroodâ altijd roti noem, maar volgens mij noemt men juist alles bij elkaar ook roti dus de combinatie van alles? Maar nu weet ik niet meer wat nou âhoortâ, roti met bijgerechten, of is roti ook alles.
Ach waar maak ik me ook druk om
Officieel is de Roti inderdaad de pannekoek/plaat/ brood. En wordt het voornamelijk gegeten met de massala kip/ aardappelen en kouseband.
Maar meeste mensen bedoelen met Roti de combinatie van al bovenstaande.
Ik heb net voor het eerst in mijn leven een mineola gegeten en wat was dat ding zuur zeg! Dus mijn vraag:
Ik vind een mineola:
- Lekker!
- Vies!
- Twijfelachtig
- Ik heb er nog nooit een gegeten
0 stemmers
Dan had je denk ik een verkeerde! Ik vind minneolaâs juist lekker zoet!
Wat voor shampoo gebruik jij?
- Vaste (solid // shampoo bar)
- Vloeibare
- Anders
0 stemmers
Niet vies maar inderdaad zuur (hou daar wel van soms), maar het grootste nadeel; niet zo makkelijk te pellen (zoals een sinaasappel), dus ik eet dan liever mandarijnen haha. Ik hou van praktisch fruit
Ik vind ze juist heerlijk zuur.
Misschien ben ik wel gewoon een beetje zuur en lijkt het daardoor zoet voor mij
Hoe ziet jouw lichaam eruit qua stevigheid?
- Zeer gespierd
- Strak
- Redelijk strak
- Niet zo strak
- Slap
0 stemmers
Komt dit overeen met je daadwerkelijke conditie en wat je met je lichaam doet?
(Dus bijvoorbeeld âja helemaalâ als je veel sport en daardoor strak bent of of âhelemaal nietâ als je weinig terugziet van je sportieve levensstijl en forever flubberig blijft)
- Ja helemaal
- Meer wel dan niet
- Meer niet dan wel
- Helemaal niet
0 stemmers
Hoop niet dat ik iemand beledig of bodyshame met de formulering van mijn post! Ik ben zelf overigens flubberig en dat is enerzijds logisch omdat ik nauwelijks sport (maar wel wandel), maar aan de andere kant vreemd omdat ik een heel strak persoon ken die nog minder beweegt dan ik en zich de hele tijd volstouwt met rotzooi.
Ik vind het lastig stemmen hahaha! Ik vind dat ik een prima lijf heb, ik weet dat het veel strakker kan maar ik heb echt geen zin in een investering daarin (als in beter opletten met eten en/of gaan sportenđ). Ik ben heel lui en daardoor minder strak dan ik zou kunnen zijn⊠ofzo.
Haha sorry als ik het onduidelijk geformuleerd heb! En goed om te horen dat je je lijf prima vindt Zo hoort het ook. Het lijkt me ongezond om oneindig strakker te willen worden. Denk dat voor de meeste mensen een middenweg het meest gezond en het meest haalbaar is
Gaan we het songfestival winnen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb gestemd zonder het lied gehoord te hebben. Maar we winnen toch nooit.
Voor mijn zwangerschap viel ik denk ik wel onder gespierd tot zeer gespierd maar dan wel met een laagje vet er overheen. Heb bijv ook hele erge cellulitis op mijn bovenbenen maar wel snel gespierde schouders en armen. Nu zijn die spieren helaas een stuk minder. Zo jammer
Hij staat wel (ruim) eerste bij de bookmakers!!!
Ik hou de moed erin. Een beetje tegen beter weten in, maar ooit moet het toch weer lukken.
Komt bij mij door mijn zwangerschap van 3 jaar terug, baby buik wilt er niet meer af
Ik heb dit jaar goede hoop!