Stel je persoonlijke vraag #6

(Geen idee of jij toen zei dat je het fijn vond als er op d/t gelet werd etc blabla maar het is ‘uitbetaalt’)

En ik zou dan zelf ook de boodschappen naar beneden afronden zeg maar. Jij krijgt iets van hen, jij geeft wat terug. Maar dat ik het zo zou doen zegt niet dat het zo moet. Volledige bedrag terugvragen is ook prima wat mij betreft. Net hoe de band is tussen jullie.

:sob::scream::persevere: je hebt gelijk

1 like

Haha die volgorde van emoji’s ook echt. No problem, iets met ‘in the heat of the moment’ enzo.

Helemaal eens! Maar expres links blijven rijden is ook flauw en gevaarlijk. Hoe hard je ook rijdt.

Ik werd er vroeger ook altijd supergeïrriteerd door, maar nu ik in Frankrijk woon, heb ik geleerd om het wat meer los te laten. Anders ben ik hier altijd geïrriteerd zodra ik in mijn auto stap, haha. Ze rijden hier nog een stuk asocialer.

1 like

Ik denk even terug aan ex-collega’s die echt een nadelig effect hadden op de algehele sfeer en functionaliteit van het team en dan stem ik op ja. Zou men ook best mogen weten. Als het gaat om persoonlijke ergernissen dan zou ik het niet doen.

7 likes

Het is vandaag nationale pannenkoekendag (let je op @Bergamot)!

Ga jij vanavond pannenkoeken eten?

  • Jazeker
  • Nee man
  • Stond niet gepland maar goed idee!

0 stemmers

1 like

Zonder het te weten heb ik ze vanmiddag al gebakken.

5 likes

Haha ik heb hierin een beetje een gekke situatie. Ik heb standaard maar één collega, welke een stagiair(e) is. Dus hij/zij is automatisch de leukste en de meest vervelende collega :stuck_out_tongue: Het is een afstudeerstage, dus iedere 10 maanden is het weer een ander. Mocht ik diegene echt niet leuk vinden zijn die 10 maanden toch weer zo voorbij!

Ik wist het niet, nu wil ik pannenkoeken :drooling_face:

Maar we hebben al beslist kapsalon te bestellen.

4 likes

Huh ik dacht dat het een paar weken geleden al pannenkoekendag was, maar blijkbaar verschilt dit per land. Ik heb 5 maart pannenkoekendag gevierd, dat is blijkbaar de UK datum. En 12 maart is de USA datum. Kunnen we geen pannenkoekenmaand invoeren dan?

6 likes

Nee want ik vind het altijd een eeuwigheid duren om te bakken en daar heb ik geen tijd voor.

1 like

Nope, ik bedoel echt de goeie ouwe Hollandse pannenkoek met stroop / poedersuiker / spek etc.

2 likes

Ik heb het blijkbaar een week te vroeg gevierd :no_mouth:

Nouuuu ja. Ik ben net klaar met eten en lees ik dit. Morgen ga ik dan maar pannenkoeken eten

2 likes

Ik vond dat ook altijd maar nu zet ik 4 koekenpannen tegelijk op het vuur en is et zo klaar :slight_smile:

6 likes

Haha lifehack! vandaag al gegeten, maar dit onthou ik :sunglasses:

1 like

Mijn vriend is boos dat ik kip pilav aan het maken ben. Hij zegt niet van fruit door warm eten te houden (in dit geval perzik). Hij is overigens gek op perzik en hij lust alles wat in dat gerecht hoort. Oh en hij weet niet eens of ie het vies vindt, hij heeft naast babi pangang nog nooit fruit in een gerecht gehad.

  • Fruit in warm eten is ranzig
  • Lekker!

0 stemmers

Dagelijks in een kamer zitten met een collega. Dan heb ik…

  • Liever een collega die FvD stemt en daar steeds trots over praat of wil discussieren en bij zijn/haar standpunt blijft.
  • Liever een collega die enorm stinkt naar een cocktail van zweet en sigaretten en zich niks aantrekt van het commentaar .

0 stemmers

  • De toetsen van stationspiano’s raken automatisch vergrendeld als iemand weer eens een Amelie-deuntje speelt.
  • Wanneer iemand de roltrap verspert verschijnt er een grijparm en wordt iemand weer bij het begin van de roltrap neergezet.

0 stemmers

1 like

Ananas!