Stel je persoonlijke vraag #6

Wilde ik ook vragen, ik eet best vaak babi pangang, maar nog nooit met ananas??

2 likes

@HvO Hmmm, dan waarschijnlijk gewoon niet in elke babi pangang haha. Waar wij nog weleens Chinees halen zit het er wel in, wel subtiel trouwens!

Update: Hij vond het meevallen (alsnog mwah), maar: fruit. hoort. niet. in. warm. eten!!!

Nu moet ik morgen van hem macaroni eten (ik walg van macaroni haha). Ik doe het omdat hij dit uiteindelijk toch gegeten heeft, maar het wordt een zware dag morgen. :joy:

4 likes

Ik ben leraar, dus het was sarcastisch. Want inderdaad ik krijg deze opmerkingen ook te vaak en geef dan dezelfde reactie als jij nu geeft! Dus ben blij dat jij dat nu ook doet :hugs:

2 likes

Ik hou over het algemeen niet zo van pasta (behalve lasagne). Ik heb ook trauma’s aan die typische macaroni op schoolreisjes. Spaghetti oid kan ik op zich wel eten (al vind ik het niet super, is ook met tegenzin), maar macaroni vind ik qua structuur anders ofzo. Oh en ik vind het er ook niet smakelijk uitzien.

2 likes

Ik heb een keer gehad dat drie man me met open mond aankeken omdat ik macaroni at. Dat hadden zij Ă©cht al tien jaar niet op. Alsof het not done was.

Ik eet zelf graag macaroni met bolognese saus. En zo heb ik bij iedere saus een andere pastavoorkeur.

2 likes

Niet, haha!

Het formaat pasta dat wordt gebruikt voor macaroni heet hier cellentani of cavatappi en is naar mijn weten niet zo populair. Ik heb het eigenlijk alleen in ovenpasta’s gezien (dus timballi, pasta met ragĂč en veel kaas in de oven, etc.) en op de ~ Italiaanse Allerhande ~ zijn de enige recepten die
ermee worden aangeraden geĂŻnspireerd door mac and cheese! :nerd_face:

6 likes

Het was laatst ook al dag van de pannenkoek. Is dat een maandelijks iets?

1 like

Hoe maak jij mac n cheese? Ben nog op zoek naar een goed recept

Bedoel je giallo zafferano? Zo nee, welke dan wel? :biggrin:
Ik gebruik die site graag voor Italiaanse recepten en als er nog zo een is, hoor ik het graag!

2 likes

Dagelijks!

1 like

Als je gewone yoghurt eet, doe je dan iets van suiker of siroop erdoor om het zoeter te maken?

  • Ja altijd
  • Nee nooit
  • Soms

0 stemmers

Wanneer ik jarig ben en goede vrienden en naaste familie mij via whatsapp feliciteren:

  • Verwacht ik dat in een privĂ© appje
  • Vind ik het niet erg wanneer ze dit in een groepsapp doen
  • Boeit me geen drol, als ze maar cadeautjes geven

0 stemmers

Anders: Ik verwacht het niet, maar ik vind het wel leuker als ik een privé appje krijg.
Wel “grappig”: je merkt bij ons dan soms de populairiteit van vriendinnen in de groep. Sommigen worden gewoon gefeliciteerd in de groepsapp, sommigen niet/amper en ontvangen een privĂ© berichtje.

1 like

Anders: hoop ik dat niemand mij feliciteert want ik haat die schijnwerpers en al helemaal op zo’n nutteloze dag.

12 likes

Ik doe er meestal wel wat fruit door om het wat meer smaak te geven

2 likes

Onhhhhhhh juicy :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Geven jullie fooi aan een bezorger die je bestelde eten komt brengen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Krijgt hij nu spontaan neigingen om het gras te stofzuigen? Want dan zou ik wel oppassen.

13 likes

Eej maar boeiend. Jouw kindje heeft zo’n cute hoofdje dat niemand naar zn schoenen kijkt hoor

5 likes