Stel je persoonlijke vraag #6

Kan natuurlijk ook dat gewoon iemand man heeft aangeklikt puur om met de uitslag van de poll te rommelen :stuck_out_tongue:

1 like

Hij heeft ze verkeerd om aan toch?
Heb dit ook eens gehad, had ik een foto gemaakt in de speeltuin en echt maanden daarna bekijk ik die foto nog eens en zie dat het kind in kwestie de schoenen verkeerd om aan had :’)

1 like

Tattoo’s?

  • Fantastisch! Ik heb er zelf 1 of meerdere
  • Heb ik nog niet, maar wil ik wel
  • Ik zou er wel 1 (of meerdere) tijdelijk willen, want ik ben het waarschijnlijk na een tijdje zat
  • Ik vind het bij (sommige) anderen wel leuk, maar niet bij mij
  • 3x niks, onbegrijpelijk dat mensen dat doen
  • Ik heb mijn tattoo(s) weg laten halen

0 stemmers

Ik weet nog niet of ik er ooit eentje zou willen. Over anderen heb ik geen heel sterke mening, soms mooi, soms lelijk, maar ja ieder z’n ding

2 likes
  • Sociaal contact met anderen geeft me energie
  • Sociaal contact kost me energie, ik laad mijn energie op door juist alleen te zijn.
  • Ligt eraan waar ik op dat moment behoefte aan heb, maar ik neig meer naar energie krijgen door alleen te zijn.
  • Ligt eraan waar ik op dat moment behoefte aan hebt, maar ik neig meer naar energie krijgen door sociaal contact.

0 stemmers

Welke verzekeringen heb jij?

  • zorgverzekering
  • kortlopende reisverzekering alleen wanneer ik op vakantie ga
  • doorlopende reisverzekering
  • auto/motor/scooter verzekering
  • aansprakelijkheidsverzekering
  • inboedelverzekering
  • opstalverzekering (of via VVE)
  • rechtsbijstandverzekering
  • arbeidsongeschikheidsverzekering
  • dierenverzekering
  • uitvaartverzekering
  • ongevallenverzekering
  • overlijdensrisicoverzekering
  • specifieke verzekering voor waardevolle spullen (bijv telefoon/fiets/etc)
  • andere verzekering

0 stemmers

Ik heb er een maar ik vind het niet fantastisch ofzo. Hij zit er nu eenmaal en dat is ok.
En dat kan ik bij anderen ook vinden. Of ik vind ze lelijk/niet mijn smaak, maar dan vind ik er verder ook niet zo veel van.
Ik wil er misschien wel nog meer maar niet van aaaah zin in fantastisch!!!111!!

1 like

Ja dat is ook nog een optie. Jammer dat je een poll niet kan veranderen zonder dat alle stemmen verdwijnen

1 like

Haha ketchup bij macaroni vind ik echt niet kunnen :see_no_evil::speak_no_evil:. Ik weet nog dat we in Renesse op vakantie waren met vriendinnen en we ruzie kregen met 1 vriendin omdat ze macaroni alleen met gehakt en ketchup wilde eten anders was het geen macaroni volgens haar en wij wilden “gewone” macaroni. Bedenk me nou trouwens dat ik dat echt al superlang niet meer heb gegeten.

:disappointed_relieved:

2 likes

Haha nee, maar zij komt uit een gezin waar ze 5 dagen per week AVG aten en dan was zoiets als macaroni met ketchup en gehakt al exotisch. :joy: Die moeder heeft een paar keer “lasagne” voor haar gemaakt in een klein schoteltje want de rest van het gezin wilde gewoon AVG.

7 likes

Je moet kiezen

  • Kat
  • Hond

0 stemmers

CHOOSE WISELY

Kat. Tenzij mn leven ervan afhangt, dan zijn honden nuttiger.

3 likes

Ik vroeg me heel even af wat die persoonsgegevens wet met eten te maken had tot het kwartje viel :’)

Ik houd zelf ook van honden btw

  • Konijnen
  • Cavia’s

0 stemmers

  • Goudvissen
  • Gecko’s

0 stemmers

UUUUUGH! Deze poll is te moeilijk

1 like

Wat is de leeftijd van deze beroemdheid?

  • 34
  • 37
  • 42
  • 46
  • 51
  • Ouder dan 51

0 stemmers

leeftijd

Orianthi is een Australische singer-songwriter en gitarist en is 34 jaar.

komt vooral door dat kapsel? En die dikke laag make up

2 likes

Ja zo’n ouwelijk diva Patricia Paay kapsel.

6 likes

...

Ja ik denk het wel en soms ook botox .

Nou heeft Florence Welch van Florence + The Machine volgens veel mensen van nature een ouder gezicht hebben maar ik vind haar dan wel weer veel frisser en aantrekkelijker eruit zien dan Jenner en co.

2 likes