Stel je persoonlijke vraag #6

Made in Chelsea was echt m’n fave! Ik kijk ook nog weleens op de insta van Millie :redface:.
Ze is nu zelfs getrouwd met Hugo! Wie had dat verwacht. Ok sorry lekker off-topic.

2 likes

Kunnen mensen dit?

Gaat om de hoek van de vingertop en dat de rest van de vinger recht is.

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij al grijze haren?

  • Ja, veel
  • Mwah, beetje
  • Nee

0 stemmers

Hoe erg baal je ervan / zou je ervan balen?

  • Heel erg
  • Beetje, hoort erbij
  • Zero fucks

0 stemmers

Stel dat je nu hier en daar een grijze haar vindt, zou je het verven?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik weet niet of dit telt maar ik heb twee pigmentvlekken op mn hoofd waar witte haren uit groeien. Vroeger verfde ik het wel maar nu geef ik er echt niks meer om.

2 likes

Waarom nies ik al 2 dagen de hele dag door?

  • hooikoorts
  • stof (kamer opruimen)
  • je wordt ziek
  • al het bovenstaande

0 stemmers

Ik ken het wel, maar nog nooit gehad.

4 likes

Ligt eraan welke. De meeste ‘naturel’ varianten vind ik lekker, maar ik had er ooit een met een of ander gaar kruid en dat was echt goor.

Edit: even opgezocht, het was gewoon Salie hahaha


Wees gewaarschuwd, is echt niet te zuipen deze

1 like

Ik vind dit zoooo lekker, zeker die van de ekoplaza met munt smaak.

Over grijs haar gesproken. Mijn broertje is 20 jaar oud en heeft donkerbruin haar met hier en daar een grijze haar, heeft hij al een paar jaar. Ik vind het wel sneu voor hem want ja hij is nog jong, maar ben ook wel benieuwd of hij over 10 jaar al flink grijs zal zijn. :sweat_smile:

Mijn broertje (oke hij is 26) heeft al een paar jaar grijs haar, of ja een aantal grijze haren dus, niet volledig grijs. Het valt weinig op omdat we allebei een beetje zo’n nietszeggende donkerblonde peper en zout haarkleur hebben. Alleen in bepaald licht zie je het goed en eigenlijk vind ik het dus wel wat hebben! Ik ben wel heel blij dat ik op m’n 29e nog niks ontdekt heb (afkloppen). Het lijkt erop of ik de gunstige genen uit m’n familie heb doorgekregen wat betreft haarkleur, haha. En ach, m’n broertje vindt het niet erg en het staat 'm prima dus beter zo dan andersom :biggrin:

1 like

Omg eindelijk nog mensen die dit kunnen! Niemand in mijn omgeving kan dit en mensen vinden het altijd freaky en noemen mijn handen heksenhanden haha

1 like

Ik zit tussen mwah beetje en veel in. Het is wel zichtbaar denk ik. Maar dan wel als je echt een blik op mijn hoofd werpt.
Ik vond het trouwens heel erg, en ik vind het erg als ik bedenk dat het nog veel meer wordt aanstaande jaren. Maar ik vind het verder niet zo boeiend. Wil het dus ook nog lang niet verven zoals het nu is. Alleen met uitgaan denk ik wel eens “als mensen nu mijn grijze haren zien, zouden ze zich dan afvragen waarom ik het niet verf? En zouden ze het onverzorgd vinden?”.
Ik heb dus wel vaker gehoord waarom ik ze er niet uittrek of waarom ik het niet verf, dus dat zit wel in mijn hoofd als ik me opeens bewust ben van mijn grijze haren en er leuk/knap/bijzonder uit wil zien. Wat dus met uitgaan zo is.

Ik dacht eerst ?? En toen dacht ik dat het ingelegd Koreaans voedsel is wat stinkt als een gek. Maar het is een drankje :’)

Ik zou het dan interessanter vinden om vanaf een bepaalde leeftijd te zien. Ik verwacht dat <25 weinig of geen grijze haren hebben.

Ik denk inderdaad dat mijn broertje pech heeft qua genen. Onze oma was blijkbaar ook al vroeg grijs en onze vader heeft al tig jaar van dat peper en zout kleurig haar. En dan heeft mijn broertje ook nog eens Mn moeders donkerbruine haarkleur mee gekregen haha.

Ik heb ja gestemd op verven want ik verf mn haar sowieso. Als ik m’n natuurlijke kleur zou hebben zou ik het niet direct verven denk ik

1 like

De grijze haren beginnen zich te vermenigvuldigen bij mij, maar ze zitten nu nog best wel verborgen. Als het er echt veel meer worden en het gaat ontzettend opvallen, dan ga ik wel verven denk ik. Heb ook donker haar dus het valt wat sneller op maar hoop dat ik het verven nog een paar jaar kan uitstellen.

1 like

Er zijn wel twee manieren om dit te bereiken, de handen-op-elkaar-en-draaien-manier en de middelvingers-buigen-en-alles-in-elkaar-schuiven-manier. Die tweede is makkelijker denk ik, misschien is die nog het proberen waard? :stuck_out_tongue:


Kende je dit vingertrucje al (het is het woord ‘blood’)?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En kan jij dit?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Maar hoe weet je zo zeker dat je geen grijs haar hebt? De achterkant van je hoofd kan jezelf niet zien. En dat dat is wel de plek waar het begint.

En wat is een beetje of veel grijs haar? Ik heb nu veel aangeklikt omdat het voor mij veel is en ik me er kapot aan erger.

Ja, dat is een goeie!

Voor degenen met grijze haren, vanaf welke leeftijd begon het echt op te vallen?

  • 15-20
  • 21-26
  • 26-30
  • 31-100

0 stemmers

1 like