Stel je persoonlijke vraag #6

Als jij boodschappen doet voor maximaal een dag of 2 a 3. Heb ik…

• het liefst zo’n plastic mand met wieltjes zoals bij de LIDL met zo’n lange handle waarmee je de mand over de grond kan rijden als een trolley.
  • Zo’n kleiner mandje die je gewoon tilt aan de handvaten.
  • Een winkelwagentje
  • Ik draag alles in mijn handen (of in een losse doos)
  • Ik laat alles altijd bezorgen
  • Ik doe alles onderweg in een boodschappentas terwijl ik het scan
  • ik laat iemand anders altijd sjouwen

0 stemmers

Ok de volgende keer dat ik alcohol afreken bij de zelfscanner ga ik OP ZOEK NAAR DEGENE DIE MIJ AANT BEGLUREN IS EN WEGDUIKEN!

21 likes

De supermarkt:

13 likes

Hier in België vraagt de machine gewoon of je ouder dan 18 bent, en dan kan je daar ja of nee op antwoorden. Waterdicht systeem hoor :joy:

68 likes

Haha klinkt als een succesverhaal.

2 likes

Ik vind ze heel leuk, maar ze glijden zo uit mijn kleine beetje haar. Een collega lachte me ook uit, omdat mijn scrunchie groter dan mijn haar was :weary:
Binnenkort ga ik de invisibobble versie halen

3 likes

Een tortillataart uit de oven in een taartvorm vind ik chill :heart_eyes:.

33 likes

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

0 stemmers

1 like

Oeh dat ziet er heel lekker uit! Ben nu net bezig met Enchiladas dus die taart is iets voor een volgende keer, maar ga hem zeker een keertje maken

1 like

Leuk, maar ik denk ook wel vanwege jeugdsentiment omdat ik ze als klein meisje heel vaak droeg. Noemden we thuis frut toen geloof ik? :sweat_smile:

1 like

Ai ik krijg al buikpijn als ik naar nummer 1 t/m 7 krijg. Oké 7 gaat nog, maar alles daaronder vind ik echt onrijp en ik vind onrijp fruit zo vies!

7 likes

Een banaan van 9 of hoger zou ik juist alweer laten liggen. 8 is alleen acceptabel als ik écht heel erg trek heb in een banaan.

8 likes

Same. Ik ga echt over m’n nek van een bruine banaan en gooi de zachte stukjes altijd weg.

8 likes

Ik zie het al voor mij op tinder als selectie voor aan de poort:

A: Hoi.
B: Heey
A: Hoe wil je je banaan?
B: ???
A: Zoals mijn profielfoto
B: Ahaa. Ik ga voor 7
A: Sorry, dan wordt het sowieso niks tussen ons. Ik ga alleen voor 8tjes.

9 likes

Eigenlijk moet ik dan juist iemand hebben die net zoals @Violoncello de bananen eet die ik per ongeluk te lang laat liggen.
Net als dat ik een doos Celebrations eigenlijk moet delen met iemand die niet van Bounty’s houdt, zodat die allemaal voor mij zijn.

Ik heb wel meteen inspiratie opgedaan voor mijn toekomstige selectieprocedure, dank je.

10 likes

Is goed, wanneer gaan we kennismaken?

1 like

Vorige keer dat ik mijn banaan voorkeur aangaf in een poll werd ik geshamed :sob:

2 likes

Als je ze dan maar wel af en toe te lang laat liggen!
Ik woon samen met een groene-bananen-eter, ik heb echt een jaar lang geen banaan kunnen eten omdat ze nooit een voor mij acceptabel stadium bereikten. Nu hebben we allebei een aparte bananenvoorraad :sweat_smile:

39 likes

Ik haat bounties en snickers en maltesers en Mn bananen eet ik vanaf 10 op die pol.

7 likes

Ik eet alleen banaan door yoghurt dus dan hoeft het voor mij niet zo’n harde te zijn.