Even lekker polariseren hoor:
Eet je liever?
- Een bruine banaan
- Een groene banaan
0 stemmers
Even lekker polariseren hoor:
Eet je liever?
0 stemmers
Lekker krokant toch
Wordt ook weleens tijd dat de banaanshaming stopt toch. Groen, geel, bruin, zacht, hard, lang, kort. Embrace de banaan
Nou, van kleine bananen word ik niet vrolijk
Bananen
Hahaha dat laatste gaat me misschien net iets te ver, maar verder ben ik het helemaal met je eens!
Dat is toch niet leuk? Ik kan echt niet genieten van kleine porties
Als mijn nichtje al goed zou kunnen praten zou ze banaan 1 t/m 15 zeggen. Echt bizar hoe wild zij van een banaan wordt. Ze schrokt het echt naar binnen en propt dan met 2 handjes het verder in de mond. Zoveel dat ze bijna niet kan kauwen omdat die hele wangen volzitten. Ik denk dat ze sneller een banaan eet dan een volwassene en ze is 15 maand. :’)
Hahah dat doet mijn oppaskind ook met alles. Daarom wordt alles in stukjes aan hem gegeven omdat hij anders alles in één keer in zijn mond propt en hij zich sowieso gaat verslikken. Soms geef ik hem wel eens iets als zijn mond nog niet leeg is, maar dat is echt geen goed idee hahha, het gaat er sowieso in.
Ik heb echt 10x op play proberen te klikken
Whaha ja ik herken het :'D Vreetmonsters.
Andere oppaskinderen moesten ook altijd laten zien of hun mond leeg was voordat ze een nieuw stuk kregen omdat ze het anders in hun holle kies duwden hahha
Haha is een printscreen van een filmpje. Dat filmpje duurt nl meer dan 2 minuten.
I know!!! Er is een reden dat bananenbrood overrijpe bananen gebruikt en bananenpannekoeken. Blijf maar bij mij
Wij werden nog niet gevaccineerd tegen de bof dus dat kregen wij vroegah gewoon. Net als waterpokken.
Omdat ze niet meer gewoon te eten zijn?
Dat krijgen kinderen toch nog steeds gewoon? Die zit niet in het RVP.
Ja dat bedoelde ik ook. Dat kreeg je als kind gewoon, net als nu nog met de waterpokken.
Alleen nu worden kinderen ingeënt tegen de bof.
Probeer altijd veel te zeggen in een zo kort mogelijk berichtje
Aaah zo! Nu snap ik je wel
Gooi jij eten dat officieel over de datum is altijd weg?
0 stemmers
Ik heb net een pot Skyr opengemaakt die eigenlijk goed was tot 17 maart, maar hij rook goed en de yoghurt zag er goed uit dus ik eet er nu heerlijk van en morgen waarschijnlijk weer, daarna gooi ik het weg.