Varkens zijn leuk.
Ik dacht eerst: varken prima. Maar heb als kind een keer bij een lammetje geslapen en die springen dus ook de hele nacht op je (en mekkeren natuurlijk flink). Een varken bovenop je midden in de nacht lijkt me geen pretje :'D Laat staan als hij boos wordt!
Zo’n typisch zwembad waar je baantjes trekt met een klein randje waar je langs kan lopen en zitten. De dieren kunnen er ook uitklimmen.
Voor 1000 euro in het pikdonker worden voor een nacht worden opgesloten in een zwembad met 2 zeekoeien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor 1000 euro in het pikdonker worden voor een nacht worden opgesloten in een zwembad met 4 zeehonden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor 1000 euro in het pikdonker worden voor een nacht worden opgesloten in een zwembad met 8 pinguins?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor 1000 euro in het pikdonker worden voor een nacht worden opgesloten in een zwembad met 1 narwal?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Met of zonder mn opblaasbare unicorn
Ik heb laatst nog skyr gegeten die bijna twee maanden over de datum was. Smaakte prima.
Melk is wel iets heel anders dan yoghurt. Maar ook melk, iig biologisch, is echt nog dágen na de tht goed. Altijd even ruiken, kijken en proeven.
Een opblaas rookworst XXL of tompoes XXL
Ik heb laatst nog kwark van de j.umbo gegeten die maar tot afgelopen januari goed was en die al sinds oudjaar openstond. Was niks aan te zien, rook niet gek, smaakte niet gek en ik leef nog steeds. Blijkbaar is de kwark van dat merk eeuwig goed ofzo?
- voor 1500 euro’s naakt (eenmalig) gemaskerd een podium oplopen als onderdeel van een toneelvoorstelling in Carré. Je blijft 10 minuten stil staan op het podium en mag daarna weer weg.
- voor 7500 euro’s naakt (eenmalig) een podium oplopen als onderdeel van een toneelvoorstelling in Carré. Je blijft 10 minuten stil staan op het podium en mag daarna weer weg.
0 stemmers
@Kali ja. Aangezien het zo’n standaard zwembad is.
Dat ding is echt mijn grootste nachtmerrie ooit😭. Ik zou écht gek worden. Nog voor geen 100.000 euro. En ja dat meen ik echt.
Op school een, thuis un
Nou inderdaaad, ik krijg het gewoon een beetje benauwd van die zwembadpolls. Dus dan is het donker, voel je dat er nog iets anders levends in het water zit, maar je kunt niet zien wat? Ik zou echt helemaal gek worden. Pinguïns zouden misschien nog oké zijn, maar in het donker sowieso echt niet.
Op dat moment hield ik echt mijn adem in hahah! Stel je voor ze raakte hem aan, dan waren se direct de kamer uit gegaan!
Stel: Je moet deze taart opeten… Zou je dat doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Soms roep ik, terwijl ik naar de voordeur loop, naar boven dat het eten er is. Terwijl er dan niemand anders thuis is. Hahahah ik schaam mij er echt een beetje voor.
Ohhh heerlijk hoe kan ik meer likes geven
Ik zou geen eens voor 1000 euro een nacht door brengen in een zwembad in het pik donker. Lijkt mij dood eng om dan te zwemmen.
Nee, maar ze geven wel altijd twee paar eetstokjes, dus ik denk dat ik gewoon veel eet
Die tarantula houdt zn waffel tenminste…
Dat vind ik echt het leukst aan dit topic. Een tijdje terug was er ook een poll waarbij je moest kiezen door welk dier je het liefst gedood zou worden, en toen gingen sommigen hun keuze ook helemaal uitleggen met argumenten haha. Heerlijk hoe serieus het er dan aan toe gaat.
Nav een paar posts op het forum.
Zeggen jullie het vuilnis of de vuilnis
- HET vuilnis
- DE vuilnis
0 stemmers