Ja soms vraag ik zo’n dingen wel eens in het echte leven en dat vinden sommige mensen heel raar
‘Het vuilnis moet morgen buiten’. En ‘heb je de vuilnis buiten gezet?’. Geen idee of dit dialect is of waar dit vandaan komt.
Nu ik het terug lees vind ik ‘de’ echt heel raar. Terwijl ik weet dat ik het wel eens zo zeg.
van de laatste 5 avocado’s die je open maakte hoe veel waren er niet naar wens (nog te hard / al rottend etc)
(Bij 0 niet stemmen)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Je mag de volgende fruitsoorten een cijfer geven maar elk getal (1,2,3,4,5) mag je maar 1 keer gebruiken. Daarbij is de schaal 1 - 5 qua lekker heid (5 = allerlekkerst (of minst vies voor de fruithaters). De opties zijn banaan, peer, appel, sinaasappel, perzik
Banaan (ja daar is die weer )
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Peer
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Appel (zo’n goedkope rode)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Normale sinaasappel
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Perzik
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Waar ben je banger voor?
- Muizen
- Spinnen
0 stemmers
Ik vind bananen echt het fruit van de hel
Ik voelde me een beetje lullig dat ik op spinnen stemde want ik vind de spinnen die je hier in NL tegenkomt vet leuk maar voor zover ik weet zijn er meer giftige spinnen die je kunnen bijten dan muizen.
Maar muizen zijn wel weer ziekteverspreiders.
Ik vind spinnen echt zo naar. Ik zag er vanavond 1 en schrok zo. Toen pakte ik papier maar toen durfde ik hem nog niet te pletten (ja ik kill ze). Vervolgens pakte ik een HANDDOEK, omdat het dan zo dik is en ik dan minder dicht bij dat beest ben. Viel die op de grond ahhh de hel. En ja voor zover ik weet kun je niet doodgaan aan een muis haha. Ik vind muizen heel schattig. Heb net op YouTube een compilatie gekeken van muizen die trucjes deden. Zoals 4 op een rij spelen en een balletje door de basket gooien.
Dat wel, maar ik kan ook ziek worden van andere mensen en daar ben ik ook niet perse bang voor. Vind het idee van iets wat gif in je kan spuiten dan toch een stuk naarder.
@Jumpsuit jaa muizen zijn zo lief Bij spinnen bedenk ik me altijd hoe groot ik ben ten opzichte van de spin en hoe freaked out ik zou zijn als het andersom was. Maar dat is je vast al 1000 keer verteld :’)
Ja oké, goed punt!
Ik had verkeerd gekeken welk fruit bij welke poll hoorde, dus heb t fout ingevuld, oeps
Via resulaten verbergen kan je opnieuw een keuze aanklikken
Oh right, wist ik eigenlijk ook wel
Verdien jij 600+ euro op een dag?
Gebruik jij wel eens een badmuts?
- Ja droog haar = life
- Nee ben geen 78 jaar oud
0 stemmers
Nee, maar ik overweeg het wel. Dus als iemand tips heeft voor goede badmutsen, laat het me weten!
Ik had er dit weekend 1 van 50 cent van de Hema, weet niet of het voldoet aan een Goede Badmuts maar mn haar is nog droog haha
Ik gebruik altijd die van de primark. Gaan superlang mee zonder te stinken. En ze hebben leuke patroontjes/kleurtjes (ik heb nu doorzichtig met glitters tussen 3 laagjes: lekker duidelijk)
Ik zie nu een ovj in een toga en glitterbadmuts voor me.
Bedankt dames!!