Ik doe altijd gewoon een handdoek om mn haar. Na het douchen kan ik die handdoek dan meteen gebruiken om af te drogen
Ja ik heb mn keuze gebaseerd op wat ik hier in nederland zou tegenkomen haha. Anders sowieso spinnen brr
Ooh, maar maak je je gezicht niet nat dan? Want ik vind het wel echt lekker om gewoon helemaal “onder” de douche te staan, maar mijn haar hoeft gewoon niet elke keer nat te worden. En ik zou ook echt veeeeel te onhandig zijn hiervoor.
Ik doe gewoon een knotje in en was dan alsnog m’n gezicht, houd m’n haar dan buiten de straal. Maar als je er echt ‘onder’ wil zou ik inderdaad voor een badmuts gaan.
Kleine bananen worden wel makkelijker bruin!
Als jullie afvegen na het poepen, hoe doen jullie dit dan?
- Staand
- Zitten
- Afwisselend
0 stemmers
Staand lijkt me dus echt a-relaxed.
Badmuts is life. Ik was om de dag mijn haar, en ik wil gewoon lekker onder de straal staan zonder moeilijk te doen. Maak er wel een sport van om een lelijke te dragen. Heb nu een blauwe met pailetten, en had hiervoor een pandahoofd met oren bovenop.
Ik vraag me eigenlijk af:
Mensen met een badmuts, doen jullie je hoofd dan wel onder de straal als je een badmuts op hebt?
- ja
- nee
- soms
- anders, nl.:
0 stemmers
Ik gebruik namelijk wel een badmuts, maar uit angst dat mijn haar aan de randen ervan toch nat wordt, houd ik alsnog mijn hoofd uit de straal.
Vaak wel, maar ik woon dan ook op de 4e verdieping en heb geen lift dus ik voel me altijd een beetje schuldig dat ze al die trappen op moeten.
Jo, ik ben 30 en ik moet dit nog regelmatig. Eigenlijk altijd. En dan daarna zo heel lullig ‘oh, zo oud al’.
Ik laat mijn losse douchekop hangen en ga onder de vaste douchekop staan.
Dit vraagt om verder doucheonderzoek!
Wat voor douche(s) heb jij thuis?
- Eén douchekop, die je los kan halen
- Eén douchekop, die vastzit
- Combinatie van regendouche/handdouche
- Crazy douche met straaltjes van heel veel kanten
0 stemmers
Hoeveel flesjes, zeepjes, potjes, tubes staan er momenteel in jouw douche (die ook echt van jou zijn)?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
0 stemmers
3 (shampoo, zeep en conditioner) echt in de douchecabine, maar in de douche als in de hele douche wel 25+ in de kast ben nu wel dingen aan het opmaken 1 voor 1
Heb je dit al geprobeerd? Ik had ook schimmel in de douche en dit heeft het allemaal in 1x weg gehaald. Ik was zo verbaasd!
Ja of Washcat van de action. Werd getipt in het huishoud topic. Vorig weekend voor het eerst gebruikt en je zag de schimmel gewoon verdwijnen. Prijs valt ook erg mee itt HG.
Zittend met de douchekop in m’n hand. Tandenpoetsen doe ik ook zittend op de grond. Echt lui
Mijn douchestraal is zo hard dat het eng is om met een douchemuts eronder te staan. Echt KEIHARD dat geluid schrok me kapot dus ben weer over gegaan naar gewoon een elastiekje.
Afwisselend: eerst gewoon onder de straal, dan in mijn hand om goed te wassen (hoe was je anders bv je billen goed?) en dan nog even onder de straal voor de lekker.
Gatver echt nooit. Kunt hem beter af en toe in kokend water zetten met bleek of soda. En sowieso als je dat ding gebruikt, dan bij het doortrekken hem direct afspoelen met het doortrek water. Ik bedenk me dat ik dat ding miss maar 1 keer per maand gebruik maar ik gooi altijd eerst wc papier in de pot.