ik was aan het eten
Als je aan de kapper vraagt om alleen de puntjes te knippen. Wat versta jij daaronder in cm?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
Liever dat dan van die dooie slierten onderaan je haar :’)
Ik dacht net ik knip even de puntjes en heb er zelf net 10 cm afgehaald :'D
Oh ik had het FvD stemmen niet gezien maar ik ben eigenlijk wel zo bang voor spinnen dat ik dat er misschien wel voor over heb
Een nacht doorbrengen met de babushi. Ze zingen de hele tijd hetzelfde liedje.
Of een hele nacht doorbrengen met System of A Down. Ze spelen de hele tijd hetzelfde liedje.
- De nacht doorbrengen met de Russische nachtegalen
- De nacht doorbrengen met System of a Down
0 stemmers
Ik vrees dat mijn angst voor tarantula’s groter is dan mijn idealen en principes
op de grond zitten met de douchekop in m’n hand
Ik snap ook niet wie die freek vonk met z’n insectenplaatjes een goed idee vond. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het insecten brrrr
Ja ik bedoel dat ondanks ik 22 ben en ik best wel een babyface heb, ze me van afstand toch “goedkeuren” bij een zelfscankassa en bij een gewone kassa ik hem juist nog weleens moet laten zien. Stond er niet helemaal duidelijk haha.
Oh ja, inderdaad echt top die reactie daarna.
Washcat inderdaad! Even in laten trekken na het insprayen en de ruimte verlaten, anders ga je dood van de damp. Maar je badkamer wordt weer stralend wit. #lovewashcat
Zal ik rode of witte all stars kopen?
- Witte
- Rode
0 stemmers
Ik zit ook te twijfelen om weer allstars aan te schaffen, heb nog 1 paar in een soort denim blauw die ik vorig jaar gekregen heb. Had altijd zwarte maar nu twijfel ik tussen wit of zwart.
- Zwarte allstars
- Witte allstars
0 stemmers
Ik denk dat ik voor de zwarte ga en die denim achtige/blauwe te gaan bleken.
Bij de kruidvat zijn de witte in ieder geval in de aanbieding voor 40euro!
Ja ik wil ze daar ook kopen/bestellen maar ik vrees dat wit niet voor mij is weggelegd bij nader inzien. En als ik eraan denk hoe die van een vriendin van mij er altijd uitzagen, dan zijn die van mij in no time ook niet meer wit :’)
Haha, ja dat is altijd het stomme aan wit, vooral bij schoenen.
Nachtje met System of a Down zou ik voor tekenen
Als het nodig is moet het maar denk ik dan bij mijzelf.
Oh haha ja bij mij is puntjes: Alles eraf aan de onderkant wat kapot is.