Boerenkool eten we hier thuis met mayonaise/fritessaus. En doperwtjes eten we hier vaak koud met rauwe ui en slasaus. Is echt iets wat ik van mijn ouders heb meegekregen. Dacht ook altijd dat het heel normaal was, maar volgens een vriendin van mij niet haha
Zoute popcorn dopen in softijs. En ik eet slagroomtaart en zo van boven naar beneden, dus laag voor laag.
Vanille ijs met (goede!) olijfolie en zeezout
Wow dat klinkt mega lekker!!
Komkommer met pindakaas. En vanuit huis heb ik meegekregen om op veel dingen een beschuit te doen. Dus beschuit met cake en roomboter, of krentenbrood met beschuit en roomboter. Vooral cake op beschuit
Bouillonpoeder op maiswafels (heb ik van hier), diepvrieserwtjes in opkikkerbouillon en ik kleur lichtelijk geel/oranje door mijn verslaving aan wortels en pompoen haha. Wel gênant zo.
Het is dat wij beiden zo handig zijn dat we wss de badkamer zouden afbreken, maar dit klinkt ideaal! Vooral in de winter is het soms vechten, ondanks de grotere douchekop die we hebben gekocht.
Chop suey
Jaa is het ook! Ik raad je ten zeerste aan om het te proberen
Ik lust alleen normale dingen, maar word altijd heel raar aangekeken als ik ketchup op mijn pizza doe. Maar gezien er toch al tomatensaus onder zit vind ik wat extra ketchup erop niet echt een rare eetgewoonte.
Ik gooi echt overal maggi overheen. Veel vinden dit maar vreemd
Heb nu zin in patat met maggi
Oh nu wil ik frieten
haha nice! Big Mac is toevallig zowel mijn favo bij de mac als dus blijkbaar mijn persoonlijkheid.
En nu zwanger zie ik er ook wel uit als een big mac ja… haha!
Wit brood met kruidenroomkaas en paprika chips = echt de hemel op aarde
Ohhh ja patat met maggi is zoo lekker
Ik heb de Babushi zojuist voor het eerst gehoord en geluisterd. Ik vond het fantastisch.
Ik dacht dat ik blauw was @Memoria maar toen vertelde ik dat tegen mijn zus en lachte ze me keihard uit en dat ik dat echt niet ben. Ok.
Ze heeft wel gelijk dat ik heel chaotisch ben en structuur aanbrengen vind ik ook lastig, maar ik let wel heel erg op details, ben vaak niet tevreden en analyseer heel veel. Rood en geel past denk ik het minste.
Ik vind het jammer dat ik nog niet veel ervaring heb met professionele werkomgevingen. Met bijbanen in de horeca en meer uitvoerend werk op kantoor komt er niet echt naar voren wat voor type persoonlijkheid ik ben/heb.