Als het nodig is moet het maar denk ik dan bij mijzelf.
Oh haha ja bij mij is puntjes: Alles eraf aan de onderkant wat kapot is.
En vele met jou die zo denken gelukkig haha.
Ik ben nu ook te lang niet geweest, gaat vast wel meer af dan 2 cm. Eigen schuld.
Of van de dag zelf, of schoon als ik gedoucht heb (waarbij het wisselt of ik dan in de ochtend opnieuw wat schoons aandoe of niet) of niks
Ik wist door verhalen van het werk van mijn ouders vooral wat ik niet wilde worden hahah.
haha ik wilde géén arts worden omdat allebei mân ouders dat zijn. Maar we doen wel alledrie iets wetenschappelijks in iets medisch/biomedisch, alleen allemaal totaal wat anders.
ik heb dezelfde opleiding gedaan als mn moeder. zij werkt met heel veel plezier in dat werkveld maar ik niet. doe nu iets totaal anders en heb er zelfs een beetje spijt van dat ik me in die tijd niet verder heb georiënteerd op een andere studie
Mijn vader is boekhouder, maar blijkbaar heeft hij daarvoor nog een informatica-opleiding gedaan. Daar heeft hij verder helemaal niets mee gedaan, ik viel steil achterover toen ik dat hoorde, haha. Mijn vader leek namelijk nooit geĂŻnteresseerd in technologie en computers. Ik studeer nu informatica (en mijn broer heeft dat ook gedaan), maar mijn ouders hebben hier geen invloed op gehad.
Ik houd altijd de douchekop in mân hand.
Wij hebben 2 douchekoppen in onze douche gemonteerd zodat we allebei onder onze eigen kop kunnen staan als we samen douchen. Vet gezellig
Mijn ouders zijn allebei leraar en ik wilde dat ook heel lang worden, maar ben uiteindelijk als arts geëindigd. Mijn broer doet iets met metaalbewerking en mn broertje heeft op de zeevaartschool gezeten. Allemaal dus iets totaal anders en niemand leraar!
Ja die werkt echt perfect!
Witte voor de lente/zomer (blote benen), zwarte voor de herfst/winter (broek).
Welke kleur ben jij?
- Vurig rood
- Stralend geel
- Zacht groen
- Helder blauw
0 stemmers
Vurig rood, maar ben er niet trots op.
Mijn ouders hebben allebei geen opleiding afgerond (mijn moeder heeft geloof ik niet eens eindexamen gedaan op de middelbare school) dus in die zin hebben ze mijn studiekeuze of opleiding niet beĂŻnvloed, maar ik denk wel dat ik sneller zzpâer ben geworden omdat mijn vader dat altijd al is geweest. O en we zijn allebei âeditorâ, maar hij werkt met film en ik met tekst.
Veel blauw, beetje groen. Wij gebruiken dit op werk heel veel in de teamsamenstelling. Mijn baas vraagt ook bepaalde dingen bijv. aan een blauw iemand (ik) omdat ik gestructureerd handel, en nadenk over protocollen/de juiste aanpak. En een rood iemand als er snel keuzes moeten worden gemaakt etc. Vind het altijd wel interessant!
In dit geval kun je er dan toch van uit gaan dat het wordt gevraagd aan een persoon met lang haar. In ieder geval lang genoeg om er ook echt puntjes vanaf te laten knippen. Altijd bijdehand hahah.
Goals!