Stel je persoonlijke vraag #6

sambal + ketchup

Ik eet vaak een broodje (wit kadetje/bolletje/hoe je het ook wilt noemen) kaassouflee met pindasaus. Toen ik hier eerst van hoorde leek het me echt een vieze combi, maar sinds ik het geproeft heb is het mijn favoriete snack!

5 likes

Broodje Spee? https://www.deondernemer.nl/nieuwsbericht/35630/broodje-spee-verovert-nijmegen

Oh nee daar horen nog chilisaus en uitjes bij

2 likes

Heb jij weleens een bot in je lichaam gebroken?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je weleens iets gebroken hebt, wat was dit dan? Meerdere opties mogelijk voor de meervoudige breukelingen.

  • Arm
  • Hand/vinger
  • Sleutelbeen
  • Been
  • Voet/teen
  • Rug
  • Rib
  • Stuitje
  • Schedel
  • Iets anders, namelijkā€¦

0 stemmers

Een wijnglas :joy:

20 likes

18 likes

Ik ging ook uit van een voorwerp (en dacht: euhm JA) :rofl:

Sriracha-mayo :drooling_face:

8 likes

@littlenumbers hahaha oke dan zal het wel aan mij liggen, heb de vraagstelling aangepast.

1 like

Hahaha ja :cry: In het vervolg proberen eerst de hele post te lezen :see_no_evil:

Neus, heb het alleen zelf niet doorgehad dat het gebroken was. Kwam er achteraf achter doordat een arts me vertelde dat mijn neus eens gebroken is geweest.

1 like

Neus! :slight_smile:

1 like

Zou je het koningshuis in Nederland willen behouden?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Drie keer mā€™n arm in Ć©Ć©n jaar, waarvan een keertje zelfs twee botten! Ik was echt een fantastische zes-jarige
edit: ik schijn de derde keer tegen de verpleegkundige te hebben gezegd dat ze het infuus verkeerd aan het prikken was en aan het uitleggen hoe ze het wel moest doen :") echt een rotkind

13 likes

Andalous :star_struck:

Mijn hart. Hihaho.

8 likes

Ik ben hier heel stellig in (nee) en het verbaast me echt dat er verder nog zoveel nee-stemmers zijn! Is in mā€™n omgeving heel anders, tof dit!

6 likes

Ik vind pizza alleen echt lekker met appelmoes.

3 likes

Ik snap dat je dit doet, maar die schimmeldraden die dieper in het brood zitten zie je niet. Hierdoor kun je wel giftige stoffen die sommige schimmels produceren (mycotoxines) binnen krijgen en dat is niet goed voor je.

7 likes

Ik doe dit eigenlijk standaard, kook graag voor mensen en doe ook graag dingen buiten de deur. Maar meer omdat ik dat sowieso leuk vindt en mijn vriend en vrienden ook, dus niet per se met als doel om het extra leuk te maken haha.

1 like