Ik denk dat het ook te maken heeft met of je nieuwe of oude gebeurtenissen deelt. Ik deel ook gebeurtenissen die vroeger zijn gebeurd als die relevant zijn in een bepaald topic en dan kom je toch al gauw aan een hoog aantal interessante of grappige verhalen. Iedereen is hier tussen de 20 en de 35 jaar denk ik zo, en dat is genoeg tijd om een hoop rare situaties mee te maken hahaha
Ik vind dit eigenlijk heel hoog, dat zou betekenen dat 1 op de 5 posts/verhalen niet echt is gebeurd?
Nee, het betekent dat 53 mensen denken dat gemiddeld 21.9% van de verhalen hier niet echt gebeurd zijn.
Ben ik even blij dat ik niet de enige ben en dat ze meerderheid zelfs het op de blauwe manier doet. Ik ben al een paar keer echt raar aangekeken toen ik mijn bh zo aantrok haha
Ja dat kan je toch zien als 1/5e van de verhalen dan?
Jaa zo, uiteindelijk kan het betekenen dat men denkt dat 20% niet gebeurd is. Maar het is een mening, geen feit. Ik heb zelf ook 20% gestemd trouwens.
Ja maar dat vind ik dus alsnog veel. Maar misschien ben ik wel naĂŻef.
Ik dacht juist dat iedereen het op de blauwe manier deed
Over dat eerste was eerst nog een soort discussietje in het forumergernissen topic. Velen lezen niet alles en dan kan een post nogal random overkomen en zou het dus beter zijn als details worden vermeld. Maar dan heb je dus wel het risico dat mensen denken âjaja we weten dat onderhand welâ. Een een dilemma soms.
Haha nee ik ook hoor. Maar andersom erger ik me ook wel eens aan posts/forummers dus tja
Als ik het nog constant zou hebben, dan zou ik dat wel doen (of op zoek naar een baan waar ik het beter naar mân zin zou hebben). Maar ik heb op het moment een prima baan, alleen de laatste periode is het even erg druk en dat merk ik nu.
Het is nu dus niet dat ik behoefte heb aan elke twee maanden een mental health day, maar dat ik tegelijk wel een hoge drempel ervaar voor ziek melden waardoor ik dat ook niet doe als ik daar eigenlijk wel behoefte aan heb (doordat ik me niet goed voel en mân stem kwijt ben en de hele dag cliĂ«nten moet spreken, bijvoorbeeld). Dus dat ik me voorheen ziek meldde omdat ik een mental health day nodig had, maar me nu dus eigenlijk al niet ziek meld terwijl ik wel ziek voel (of in elk geval niet fit genoeg voor een dag lang spreekuur).
Haha nee! Ik denk bij zulke polls ook altijd dat mensen altijd denken âkomt zij weer aan met haar âŠâ Denk dat iedereen wel eens irritant gevonden wordt en ook anderen soms irritant vindt.
Dat idd! En Soms blijk je ongelijk te hebben over een forummer en worden ze van iemand die je irriteert naar een van je faves Haha. Over het algemeen kan ik niet 1 forummer noemen die Ik echt niet trek.
(Ik doel op dat wij aan het einde van EGF een beetje ruzie maakten en nu ben ik het zowaar heel vaak met je eens)
Ik kan best negatief zijn/overkomen, dus mensen denken altijd dat ik een pessimist ben, maar ben stiekem gewoon een cranky optimist. Ik kan overal wel het positieve van inzien meestal.
Ik denk dat de grove meerderheid van de verhalen en posts hier te specifiek en reëel zijn om bedacht te zijn. Maar een beetje wat aandikken, gebeurt vast wel eens.
Denk dat vooral het ongemakkelijke momenten topic uitlokt tot een verhaal grappiger maken. Maar als ik dan kijk naar mân eigen posts daar, waarvan 1 ook best nep lijkt, is het toch 100% realiteit wat ik beschreef (helaas haha).
De realiteit kan ook geniaal of gĂȘnant zijn
Een optimistische pessimist
Hahah dit!
Ik zei eens tegen een gast âeen realistâ en toen zei hij inderdaad âdat zeggen alleen pessimistenâ @monkeyslut terwijl hij zelf zei toen ik geen vlees at want milieu âen je denkt dat jij in je eentje iets kan bewerkstelligen?â, dat vind ik pas pessimistisch :S (en iets anders, maar hij had ook een quote âbe the change you wanna seeâ en toen dacht ik al helemaal wat zeik je over mijn vegetarische dieet? ik doe precies wat je predikt. offtopic. frustraties zitten hoog mbt deze man).
Ik klaag btw wel veel en heb ook wel aan- en opmerkingen denk ik (dus alle kanten belichten zoals Rosalind ook doet), maar overwegend denk ik wel dat dingen goed aflopen en zie ook goede/fijne dingen (dus bij zoân autovakantie zou ik ook als eerste dingen denken ja chill, lekker vrij!â maar dan wel snel komen met kanttekeningen).
Soms heb je mensen die echt niks positiefs zien, altijd denken dat het fout zal gaan en niks constructiefs inbrengen (âwe gaan echt een lekke band krijgen dan hoor en er is geen airco hallo wat is daar leuk aan?â) en dat vind ik pessimistisch en zo beschouw ik mezelf niet.
Heb ook getwijfeld bij het invullen van je poll hoor. Een echte optimist zie ik misschien meer als iemand die altijd vrolijk is en overal zin in heeft en âhahahaâ door het leven gaat. Denk ik weer aan die persoonlijkheden, maar aan een geel iemand :â) Maar dat vind ik dan weer vrij vermoeiend. Ik kan me meer relateren aan mensen die ook wat dieper nadenken en kritiek kunnen leveren. Als het wel maar niet enkel negatief is. Ofzo.
Vragen ze deze vraag (is het glas eerder half vol of half leeg) met sollicitatiegesprekken? Hoop het toch niet.
Ik ben zeker geen happy peppy optimist, maar ik ga meestal wel van het goede uit. Ik kan ook wel klagen, maar ik kan me daar wel goed overzetten, denk ik. Mijn ex noemde me vaak naĂŻef (vooral als het dan gaat over andere mensen).
Ik ga van het minst slechte uit