Stel je persoonlijke vraag #6

Ik hoop nog steeds dat ze ER een keer helemaal op Netflix zetten :heart_eyes:

3 likes

Wat knap dat je die allemaal nog kent! Ik dacht zelfs dat Saved by the Bell en The Fresh Prince of Bel-Air hetzelfde was.

1 like

Ik heb geen idee wie wie is, maar fuck the Powerpuff girls vond ik ook zo stom om te stemmen. Dus ik heb maar niet gestemd.

4 likes

Niet oke :sob:
Misschien had ik Mojo jojo ook als optie moeten doen

14 likes

Charmed!

5 likes

Thierry Baudet over een boek :flushed:
Hij reageerde terug, maar de boodschap leek meer van z’n PA af te komen

En de broer van Sylvie Meis (naam vergeten), die niet echt een bn’er is. Vind zijn insta zo leuk

Ramon van 3fm was wel echt denk ik, leuke gast

De rapper Kevin heb ik nooit wat van terug gekregen haha

Wat vrouwelijke influencers die niet echt bn’er zijn, maar allemaal wel leuk reageerden

3 likes

Ik heb ook niet gestemd omdat ik niet wist wie wie was, maar ik vond het wel heel leuk. Alleen in Brabant hadden we vroeger geen Cartoon Network en kon ik het alleen kijken als ik bij vrienden van mijn ouders in Zuid-Holland was. Daardoor heb ik het helaas te weinig kunnen kijken en ken ik het niet zo goed :frowning:

2 likes

Ik ga ook af en toe voor mijn zoontje dus 5+ per jaar.

Wat voor spaardoelen heb jij?

• Een koophuis
  • Een auto
  • Studie/studieschuld
  • Vakantie/reizen
  • Elektronica
  • Voor noodgevallen/kapotte dingen
  • Kinderen
  • Kleding/cosmetica
  • Medische dingen (bijv. eigen risico zorgverzekering)
  • Anders, namelijk

• Ik spaar niet

0 stemmers

Haha same! Ik houd van mn spaarpotjes

1 like

Ik spaar iedere maand minstens 10% van mijn inkomsten (lening lol), en daarnaast leg ik nu al wat opzij voor als ik binnenkort geen studenten ov meer heb. Zou willen dat ik voor een huis aan het sparen was maar helaas.

2 likes

Nee, helaas, ik vrees dat daar nog wel veel voor nodig is. Ik probeer er zelf ook veel op te spreken en op z’n minst een duidelijk afkeurende blik te geven, waardoor ze vaak zichzelf al gaan verbeteren, omdat ze weten dat ik dat soort opmerkingen en ‘grapjes’ niet leuk vind, maar er is nog een lange weg te gaan. Het zit heel erg ingebakken.

FaceTime jij wel eens?

• Ja regelmatig
  • Soms
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Met m’n schoonouders en schoonzusje. Ideaal :slight_smile:

Ik schrik er altijd van, ik FaceTime nooit uit mezelf en soms heb ik dan ineens zon bewegend gezicht op m’n beeldscherm. Ben niet zo’n fan van FaceTime, of ĂŒberhaupt bellen. Dan moet je direct antwoorden :sweat_smile:.

2 likes

Hoeveel boeken heb jij de laatste 12 maanden gelezen?

• 0
  • 1-5
  • 5-10
  • 10-15
  • 15-20
  • 20-30
  • 30-40
  • 40-50
  • 50-60
  • 60-70
  • 70-80
  • 80-90
  • 90-100
  • 100+ (Cynthia is that you)

0 stemmers

3 likes

Ik heb Irma Knol een keer een berichtje gestuurd en ook antwoord gekregen maar dat is niet echt een BN-er of wel? Ging trouwens over een jas die ze aan had.

Van de week belde iemand in een ruimte vol andere mensen en toen dacht ik al ‘waarom gaat ze niet ff op de gang staan?’. Ik weet niet, ik vind bellen in gezelschap best gek. Iets snel kortsluiten, prima, maar echt een gesprek voeren? Don’t get it.

4 likes

Ik vind het irritant, maar snap niet helemaal waarom ik dat vind. Het is niet heel anders dan wanneer 2 mensen gewoon met elkaar praten toch?

2 likes

Ja vind ik ook raar. Gisteren zat er een vrouw naast me in de trein die blijkbaar net had gehoord dat ze ergens was aangenomen en heel de coupe kan alles horen over haar sollicitatie, wat wel en niet goed ging en hoeveel ze zou gaan verdienen :face_with_raised_eyebrow: snap nooit dat je zo uitgebreid in de trein gaat praten over die dingen

2 likes