Jaa maar dit is toch ook gewoon praktisch? Ik vind mijzelf ook een optimist maar als iemand een wild idee heeft ben ik wel degene die zegt: ja, leuk, maar heb je hier en hier en hier aan gedacht.
Ik heb ooit bezwaar gemaakt tegen een kalender met naakte vrouwen erop en mijn baas vond het onzin totdat ik een kalender met naakte mannen op wilde hangen. Wilde ik trouwens niet echt hoor, was maar om een punt te maken
āPlankā jij weleens? (Die fitnessoefening dus)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, hoe lang houd je dit (ongeveer) vol?
- minder dan 30 sec
- 0:30-0:45
- 0:45-1:00
- 1:00-1:30
- 1:30-2:00
- 2:00-3:00
- 3:00-4:00
- 4:00-5:00
- meer dan 5 minuten
0 stemmers
Ik ben wel benieuwd want ik ben bezig met een zelfbedacht plan en wil uiteindelijk 3 min. kunnen planken
Ik was begonnen met zoān plank challenge van een maand maar ben best snel afgehaakt en weet niet precies meer hoe ver ik was gekomen haha
Ik ga 3x per week naar de sportschool en daar plank ik dan en ik wil elke week 15 sec omhoog, dus 3x een bepaalde tijd en dan 15 seconde erbij. Maar zit nu op een moeilijk punt dus ik doe 2 weken (6x dus) dezelfde tijd
Ik heb ook een keer zoān challenge gedaan! Dat werkte bij mij wel echt goed, uiteindelijk kon ik ook een paar minuten.
Mn broertje kan dit echt minuten lang, die kijkt gewoon netflix ofzo tijdens t planken zegt ie. Heb ook wel eens een wedstrijdje gedaan, verloor uiteraard kansloos
De laatste keer dat ik dat deed heb ik een scheurtje in mān borstspier gekregen en een halfjaar lang last gehad. Was het niet waard,. Voorheen deed ik wel eens 3 keer over 60 sec.
Ooh neee dat klinkt ook superpijnlijk en irritant
Ik kan wel een paar minuten de wall sit doen maar dat is ook het enige fitness talent dat ik bezit
Ik plank wel, maar doe niet aan zolang mogelijk. Mijn fysio zei dat het beter is om aanspannen en ontspannen te doen dan lang aanspannen. Dus ik doe 10 sec aanspannen en 10 sec ontspannen om en om tot ik niet meer kan.
Hahahaha ik ben maar even gaan planken om het te testen
Is het raar om de peuterjuf van je zoontje te vragen of ze een keer koffie wilt drinken?
Haar zoontje is net zo oud en mijn zoontje is haar ālievelingskindjeā van de psz.
Mijn zoontje is erg gesteld op haar
- Nee is raar
- Ja doen!
0 stemmers
Nee zeker geen gesprek haha.
Ik vind der gewoon een tof wijf en kan ook goed met haar overweg.
Maar vind t een soort van raar omdat ze zn juf is
Hoe doe je dit in het geval van planken? Je buik op de grond laten zakken en armen buigen en dan jezelf weer omhoogduwen?
Ik heb laatst een planktest gedaan met een aantal kinderen (9/10/11 jaar) en ze stonden allemaal minimaal 2 minuten. Een meisje zelf 7 minuten. Echt bizar dat kinderen dat zo lang kunnen
Zalig! Toch bizar hoe ze het probleem niet snappen tot je de situatie omdraait. Op mijn werk worden er nog wel eens vrouwonvriendelijke opmerkingen gemaakt onder de noemer āmaar dat is een complimentā, tot een homoseksuele collega expres dezelfde opmerkingen maakt naar mannelijke collegaās, dan is het plots wel iets anders. Haha. Ondertussen zijn de meesten daar nu wel aan gewend, maar het wordt vaak toch iets ongemakkelijker.
Dat vind ik ook bizar inderdaad, hoe kun je zo weinig inlevingsvermogen ontwikkelen? Lijkt me heerlijk om ās ochtends op te staan met het zelfvertrouwen van een middelmatige man
Niet met een bekend persoon vergeleken maar ik liep 4 jaar terug stage en ik was bij een patient thuis. Zegt ze: āZo jij lijkt heel erg op mijn dochter, je had haar zo kunnen zijn.ā Toen liet ze een foto zien en ik schrok ervan want ze was echt niet knap dus dat was niet erg positief hahaha
En ik was 19 en zij iets van 35 dus dan zag ik er ook nog veel ouder uitā¦
Haha, inderdaad, lijkt me toch een stuk zorgelozer. Best wel erg.