Ik ben er nooit geweest… Waarom willen zoveel mensen daar met je op de foto? Wat hebben ze daar aan/wat doen ze met die foto?
Omdat mijn hele Twitter deze discussie is
Ijskoffie (dus met ijsklontjes erin, doorzichtige flimsy beker, met een rietje en een beetje zo’n natte buitenkant omdat het koud is) meenemen tijdens een sollicitatiegesprek?
- Is normaal
- Is niet normaal
0 stemmers
Zou jij dat doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Is het ableist om mensen geen ijskoffie te laten meebrengen naar sollicitatiegesprekken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
waarom zou dit ableist zijn…? kan niks bedenken
Het is ook anti feministisch en een teken van White Supremacy volgens Amerikaanse Gen Zers
Edit: denk dat de mensen die hier op ableist stemmen een grap maken en het niet menen
omg dit is echt die you people cant do anything tweet sorry k haat whataboutism
ja er is vast wel een reden te bedenken waarin het kan maar gemiddeld niet??? doe dextro in je tas en/of zeg ‘ik heb diabetes dus soms wil ik suiker’ en KLAAR
Nee wel van de AA drink omdat dat het enige was wat wij mochten drinken van mijn vader naast ranja als we met hem mee moesten als hij weer een wedstrijd ergens ging fluiten
Mijn vader komt er regelmatig voor zijn werk, altijd buiten de zomer en dan wil er idd niemand op de foto. Wij waren er toen met het gezin in de zomer en toen gebeurde dat dus veel. Bijna ons hele gezin is blond, mijn vader kaal, broertje bijna 2 meter. Collega van mijn vader zei dat er in de zomer veel toeristen in eigen land uit kleine dorpjes zijn en dat het daar aan lag
Drink fucking water
Welke spice girl is de beste
- Victoria
- Emma
- Mel C
- Mel B
- Geri
0 stemmers
- Boeide me nul, ik was meer van Girls Aloud
0 stemmers
Ff girlgroep van nu
Ken je Katseye?
- Nee zegt me niks
- Ja zegt me wat
0 stemmers
Zo ja, maken die onluisterbare kutmuziek met slechte dansjes in hun ondergoed terwijl ze 17-20 zijn voor een publiek van exclusief 10-12 jaar?
- Ja klopt
- Nee ik ben ouder dan 12 en geniet van ze
0 stemmers
De dochter van een van mijn beste vriendinnen is hier mega fan van en ook naar hun concert geweest. Ik vind het vrij problematisch. Zij zit in groep 7 ![]()
ik heb pas die serie gezien dat katseye wordt samengesteld en die vond ik echt bizar (volwassen die tienermeiden tegen elkaar opzetten, liegen over dat het geen survival concept zou zijn, zogenaamd privé-interviews publiekelijk afspelen). als je je kind daaraan mee laat doen spoor je sowieso niet, er was een meisje van 14??? maar ook echt gaar dat ze dat allemaal hebben doorstaan met als eindproduct houthi frutti of hoe t ook heet en FriEd ChiCkEn? gnarrrly haha
Haha sinds onze vakantie in Duitsland in juni zingen we heel vaak uit het niks
HANDS OFF GABRIELA
echt wat een vreselijk kut-nummer. Kwam daar echt elk uur op de radio.
BACK OFF GABRIELA-LA-LA! ![]()
Zij zijn van gnarly toch? Een meisje van 12 deed dat vorig jaar bij karaoke in ons resort ![]()
Ja, wat een oorwurmen zijn die nummers. Ik betrapte mezelf er op dat ik dit laatst hardop aan het zingen was en ik wilde bijna het dansje erbij doen ![]()
Ik weet niet wat ik erger vind; deze troep of die continue mierzoete stem van juf Roos van m’n eigen kind.
Nu heb ik deze in m’n hoofd 🫠
Ik snap echt het probleem niet van een koffie meenemen?? Ik zag dus ook een tiktok van een millennial die helemaal stuk ging omdat gen z dat zou doen en ik snapte er niks van.
Ik zou het zelf niet doen maar als ik mensen op sollicitatiegesprek zou hebben kan me dat echt niet schelen, zou me niet eens opvallen eigenlijk. Er wordt toch ook vaak iets te drinken aangeboden?
Ook echt het minst problematische wat gen z tijdens een sollicitatiegesprek doet want veel erger is dat ze in joggingsbroek en crop top komen, te laat komen en/of moeder of beste vriendin meenemen ![]()
Het zijn gewoon de Spice Girls van nu, die stonden ook half in hun ondergoed voor dezelfde doelgroep.
Huuuhhh neen? Ik kan me geen enkele clip van hun herinneren die zo geseksualiseerd was als die van katseye, zelfs 2 become 1. Ze hadden coole outfits dat wel