Stel je persoonlijke vraag #60

en waarom dan niet alleen jouw achternaam?

1 like

Ja, dat zou mijn droom zijn, maar voor hun was het heel belangrijk dat 1 iemand doneerde en de andere erkende en de achternaam gaf. Zo hadden we allemaal een beetje.

En uiteindelijk ben ik SUPER blij dat het niet door ging en vooral boos dat ik me de hele tijd zo meedenkend en flexibel opstelde en hierin mijn eigen wensen minder serieus nam. Het is super bijzonder om onbekenden te ontmoeten waarmee je besluit een kind te willen en zo voor de rest van elkaars leven bij elkaar te horen. Maar achteraf zijn alle dingen die ik al stom vond ineens grote red flags, zoals dat, toen ik vertelde mijn zusje ook bij de bevalling te willen hebben, de eerste reactie was: is 4 niet te veel? :face_with_raised_eyebrow: en het op het einde ineens niet meer goed was dat het kind bij mij naar school ging (al was dat hun idee), maar ze wilde dat ik naar hun stad verhuisde, 30 minuten van al mijn familie en vrienden waar ik niemand ken!?

Oke, nu houd ik er over op, haha

15 likes

Wtf
Sorry, maar zij hebben echt geen inbreng in wie jij bij de bevalling wilt hebben. Tenzij zij zelf wonderbaarlijk een deel van de bevalling overnemen, als een soort zeepaardje, mogen ze al in hun handjes knijpen dat zij erbij mogen zijn.

24 likes

Nou precies. Ik had gezegd “Oja 4 is wel veel inderdaad, dan mogen jullie niet komen”

17 likes

Bruce Springsteen
Beyoncé
Ed Sheeran
Nick Cave
Rag’nboneman

Ik verhuis wel naar het impopulaire meningen topic

3 likes

Vind jij Subway takes leuk?

• ???
  • Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik vond dat dus altijd best wel stom, dacht ook echt zo’n typische Amerikaan die dat presenteert maar kwam er net achter dat die man ook een lange video over Damascus heeft gemaakt, zo totaal anders dan de Subway takes, en dat is denk ik de mooiste YouTube video die ik in jaren heb gezien, moest echt janken om de ABBA muziek op het einde

1 like

Ja, maar alleen als iemand iets totaal unhinged zegt en blijft verdedigen

12 likes

I love him haha, vind het ook vaak hele grappige videos. Verbaast me dat zo weinig mensen dit kennen!

4 likes

taylor swift denk ik alleen? en miss chris brown ofzo

2 likes

Kanye, Chris Brown, er sheeran, Suzan en Freek. En nog wel meer maar weet niet meer alles

2 likes

Waarom deze personen? Behalve Ed

Ik heb Lil Kleine, R Kelly en Chris Brown geblokkeerd

Oja en Marco B.

6 likes

Ik heb Harry styles geblokkeerd omdat ie een nummer heeft dat begint met kindergegiechel en dat nummer wordt de hele tijd in mn shuffle gegooid als ik m niet blokkeer.

5 likes

Volgens mij alleen Ali B en Marco Borsato

@NeverLeNkemise waarom Bruce Springsteen?

2 likes

:japanese_ogre: Come on, Harry, we wanna say goodnight to you :japanese_ogre:

6 likes

love dat hier duimpjes op komen k beantwoord gewoon een vraag LOL

7 likes

Hoe ga je om met een partner die de ziekte van crohn heeft, dat gekregen heeft als jongvolwassene door stress.
Door de stress die we hebben van onze woonomgeving, heeft hij nu een flare up waarbij 40cm van zijn dikke darm ontstoken is. Daardoor zit hij nu vol aan de prednison wat heftig is voor het hele lichaam.
Maar we hadden in ieder geval het nieuws dat we een fatsoenlijke hypotheek konden krijgen, zodat we uit deze shithole kunnen verhuizen.
Maar toen per e-mail maandagavond is ontslagen zonder heads up of reden en per direct uit het systeem is gegooid, dus kon geeneens contacten uitwisselen met collega’s (fully remote + Amerikaans bedrijf). Waardoor het gevoel van perspectief weer verdwenen is, wat al deprimerend genoeg is.
En nu zit hij aan de telefoon zit met zijn vader die zichzelf naar het ziekenhuis rijdt omdat hij denkt dat hij een hartaanval heeft.
En dit terwijl ik nog aan het reĂŻntegreren ben met werk na een jaar burn out.
Hoe doe ik dit? Want ik weet het niet. Ik vind mezelf meestal redelijk veerkrachtig en zoek ik naar het positieve. Maar ik weet nu echt niet wat ik met mezelf aan moet en hoe ik m’n vriend kan ondersteunen

12 likes

Wat veel allemaal zo bij elkaar :sleepy: wat een stress moet dat geven!

Tja wat doe je dan? Vooral veel je hart luchten op de plekken waar dat kan. Hopelijk komt alles goed met je schoonvader en ik weet niet in welke sector je vriend werkte, maar er zijn echt wel wat richtingen waarin je hier in Nederland wel snel een baan kan krijgen en dan toch snel een hypotheek en weg uit die vervelende buurt!

En binnenkort lekker naar Normandië!

3 likes

Ik vind hem niet leuk sinds ik merk dat hij het altijd oneens is met vrouwen en ze niet laat uitpraten.

En het concept vind ik niet boeiend met celebrities, ik wil unhinged takes van vreemden.

1 like

Helaas zijn er de beperkingen dat hij nog geen b1 level Nederlands heeft en door zijn ziekte niet veel op locatie kan zijn of met klanten kan werken.
Dus we gaan het zien

Terwijl ik dit schrijf krijgt m’n vriend een appje van z’n vader dat het gelukkig geen hartaanval is, maar ze nog wel verder testjes gaan doen. Dus godzijdank geen begrafenis volgende week of iets anders ellendig.
Dus NormandiĂ« volgende week is nog niet van de baan haha :’)

6 likes

Lil kleine natuurlijk

3 likes