Stel je persoonlijke vraag #60

Gefeliciteerd! :yellow_heart:

2 likes

Ik ken iemand met de achternaam Rotmensen

9 likes

Ja hoezoooo zijn mensen zo? Die van mij hebben een dubbele achternaam, maar als men om de een of andere reden ervoor kiest om 1 achternaam te gebruiken dan ALTIJD die van m’n man.

De reden is overigens vaak ‘ja maar anders is de achternaam zo lang’, ja boeie?

1 like

Ik was hyped voor die built in bra tops maar vind ze meh! Kan ook aan het model of mijn formaat tieten liggen uiteraard.

Ben binnenkort wel weer in een stad met Uniqlo dus wil uiteraard wel even kijken wat ze nog meer hebben haha.

1 like

Ik denk dat ook nog nooit een vrouw haar kind de achternaam van de zaaddonor heeft gegeven hoor

3 likes

Ik vind de basics wel chill en goede kwaliteit voor de prijs, maar voor de rest boeit Uniqlo mij niet zo.

2 likes

ze bedoelt toch geen letterlijke zaaddonor

4 likes

Ik vind mijn eigen naam niet mooi dus ben blij met een andere naam haha

1 like

oh wat een domme manier om naar je partner te verwijzen dan

10 likes

Denk ook niet dat het nog haar partner is.

Haha, typisch Brabants dit!

Edit:

3 likes

Aha, my bad

1 like

Ik dacht dat @Jumpsuit bedoelde dat haar vader de titel vader onwaardig is

1 like

Ik had ook mijn moeders achternaam en toen ze ging trouwen kreeg ik ook de naam van mijn stiefvader. En het ergste is dat mijn moeder wel haar eigen achternaam hield…

1 like

Ik ben echt blij dat ik geen kinderen wil. Een voornaam lijkt me al lastig en van dit overzicht met achternamen krijg ik al helemaal hoofdpijn.

Je schuift toch eigenlijk ook het probleem een generatie op zo?

2 likes

Dat is wel niet voor de Edgy mens zoals jij

Sorry ga er nu echt te lang over door

2 likes

Ik wil GU!

1 like

Zoals jullie misschien weten was ik bezig met een kind krijgen samen met een homostel en we hebben het heel veel gehad over de achternaam want ik wilde mijne erbij en zij wilde alleen 1 van hun en hun argumenten waren: 1. Anders wordt het kind gepest? (Ik ken wel andere redenen bedenken) 2. Het kind gaat loyaliteitconflict krijgen met de ouders want wat als het gaat trouwen en dan 1 achternaam maar mag meenemen (zeggen 2 mensen die hun eigen achternaam hebben gehouden tegen iemand die wrs nooit zal trouwen, maar ja is goed) :sleeping:

Nouja wonder boven wonder kreeg ik toestemming en toen is het ergens anders toch op stuk gelopen, maar ik merk dat dit hele gesprek weer die woede omhoog haalt.

3 likes

Wat een rare argumenten. Wees blij dat het geen co-ouders van je zijn geworden

9 likes

hahahahahha ik wil t ook overal bij noemen

love dingen uitmelken sws

3 likes