Wel pas eerder wel dan niet sinds 2/3 jaar
oh dat wist ik niet, ik was dus via een vriendin bij haar zusje gegaan omdat zij iemand nodig had toen. en ik deelde gewoon de tip voor het geval mensen er iets aan hadden.
Buh ik zit bij zo’n tandartscentrum. En nu wil ik ook een particulier. Alleen daar zijn wachtlijsten voor ![]()
Toen mijn man en ik in een heel uitzichtloze situatie zaten, die alle terreinen van ons leven zeer negatief beinvloedde heb ik veel aan mindfulness gehad.
En vooral de zin: Niets is permanent, alles verandert constant.
En dan met de realisatie dat je de problemen niet hoeft weg te wuiven en er niets mee moet doen, maar dat je in het moment probeert te blijven omdat alles constant verandert en hoe het nu is en voelt niet altijd zo blijft. Die zin is iig nu nog mijn mantra als het zwaar is.
Ik had ook een super fijne in Nijmegen die altijd een praatje maakte en ook mijn studie onthield (vast opgeschreven, maar toch!)
Nu zit ik bij een meid/vrouw van mijn leeftijd aan huis en dat is ook heel fijn. Gewoon lekker over reizen praten enzo
Mijn moeder was vroeger altijd zo ontevreden over haar tandarts, dus het was echt een verademing toen ik op mijn 18e een eigen tandarts ging zoeken en er achter kwam dat er ook gewoon leuke tandartsen bestaan!? Echt, als het kan, kijk verder!
Huh, een tandarts aan huis? Of wat bedoel je?
Denk dat de tandarts een praktijk aan/bij haar eigen woonhuis heeft (het huis van de tandarts dus niet het huis van @Sjern)
Ik denk eerder: praten bij de tandarts? Hoe dan?
Ik kan gelukkig zeggen dat ik me vandaag alweer een stuk lichter voel. Maar die mindset is inderdaad handig en kan ervoor zorgen dat het misschien wat makkelijker maakt om met dingen om te springen.
Ik ben vanochtend na het opstaan American pancakes gaan maken met appel peren compote erbij, om de ochtend wat gezelliger te maken.
En we hebben heel lang dingen in huis afgehouden met de gedachte dat we willen verhuizen. Dus we hebben besloten om dingen in huis aan te pakken die een doorn in het oog zijn.
Het blijkt nu overigens dat m’n schoonvader wel een lichte hartinfarct heeft gehad, maar gelukkig was hij er op tijd bij en wordt nu gemonitord in het ziekenhuis.
M’n vriend ging al naar de POH, maar niet heel veel. Hij had wel alweer contact opgenomen afgelopen dinsdag. Dus dat is ook alweer iets
Zou jij dit appen als je denkt dat je net iemand hebt doorgereden? (Persoon bleek niet dood in dit verhaal gelukkig)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou je het vreemd vinden als je (hypo) Jeroen dit naar je stuurt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dan zou ik echt enorm kwaad worden. Hoezo besteed je energie aan mij ipv het slachtoffer?
Vind jij het irritant als iemand aanbelt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En als je geen zin hebt om open te doen maar wel vrijwel direct daarna het huis uit moet?
- Jaaaa hinderlijk
- Geen gevoel bij
- Nee is fijn
0 stemmers
Maar onze bel is ook zo keihard pff. Echt zo’n ouderwetse waarbij 2 van die dingen tegen elkaar aanstoten keihard. Ik schrok me kapot de eerste maanden. DING DONNGGGGGG
Heb jij een chille deurbel?
- Nee
- Ja
0 stemmers
- Lekker
- Wel oké
- Vies
- Leuk om te eten
- In theorie leuk om te eten maar ik ben er niet handig mee
- Niet leuk om te eten want gedoe
- Nog nooit gegeten
- Ik heb nog een andere mening hierover die ik wil delen
0 stemmers
Lekker, tot dat je er te veel van eet en heel je wangen schraal worden van binnen
Ik leef al een jaar zonder deurbel. Vorig jaar eraf gehaald omdat de schilder bezig moest. En eigenlijk bevalt het prima dat mensen aankloppen. Sowieso gaat mijn hond ook blaffen als signaal dat er iemand voor de deur staat.
Als kind at ik hier echt zakken van weg
Echt zo’n vakantieliefde voor mij. In Turkije knaag ik zakken çekirdek weg, al die soorten, ga er speciaal voor naar de markt, maar als ik het mee naar huis neem eindigt het in de vogelvoerbak.
Hahahaha ja de praktijk is in hun huis! Niet de mijne. Je loopt wel in hun gang waar je door de deur hun woonkamer in kan kijken, maar verder voelt het heel erg tandartspraktijk achtig. Op de trap naar boven zit ook zo een typische stevige leuning bijvoorbeeld. En het huis heeft zoveel kamers, echt niet normaal. Ze hebben ook 2 kinderen en een hond.
Als ik daar weg loop vraag ik me altijd af hoe we dezelfde leeftijd hebben, maar zij een huis met zóveel (slaap) kamers dat je nog ruimte hebt voor een wachtkamer, extra toilet, behandelruimte en opslag.
Ja precies bij ons komen zelfs de kinderen nog in hun mooiste kleding. Dus je gaat mij niet vertellen dat je als volwassene niks anders hebt wat netter/mooier is dan een spijkerbroek.