Altijd op mijn laptop tijdens het knutselen. Kan niet zonder, maar weiger te betalen
Mijn man heeft een of andere gekraakte versie op de tablet gezet.
Geen reclame meer ![]()
![]()
welk van deze willekeurige forumdingen kun jij je nog herinneren?
- wat is er op 4 mei?
- gele trui van karl
- jiami die meepostte
- shit hit the fence
- ze heet nomi!!!
- fangirl23 schat
- fuck you all and die
- doei kaytje
- nieuwe (nog dichte) supermarkt
- akosua go big or go home
- niks hiervan
0 stemmers
omg fangirl aka DE LORE VAN MIJN GEBRUIKERSNAAM is echt niche vgm weten alleen nescio en ik dat nog (en lula rip)
Ik mis het is gebeurd
het zijn gewoon wat willekeurige momenten die in me opkwamen maar speciaal voor jou
- het is gebeurd
- ik ken dit niet
0 stemmers
Er staat letterlijk ‘willekeurige’ ![]()
Ik weet dat ook nog wel! Maar waarschijnlijk niet zo tot in detail als jij/jullie. Ze zei ‘schat’ en dat vond jij (of een andere forummer) naar overkomen, en toen zei ze: “Wat moet ik dan zeggen, vuile bitch?” Zoiets toch?
Die fangirl23 zei dat van vuile bitch, volgens mij. Ik weet niet meer welke forummers er nog meer bij betrokken waren.
ja hahaha dat was het gewoon
zij was er ineens en zei allemaal rare dingen met schat idd en toen kwam ze met vuile bitch omdat iedereen dat irritant vond. volgens mij was er een bericht over dubai ofzo, ‘je wordt daar omringd met luxe schat’ oid. ze was ook al heel snel weer weg geloof ik
Er was ook een heel korte periode een nep-iemand die ook iets met 23 had. Suzanne?
Ze had altijd een nep profielfoto van een vrouw met enorme borsten
Hahahaha ja toen had ik beef met fangirl23
Best veel hiervan herken ik wel omdat er dan aan wordt gerefereerd. Maar het meeste niet ‘live’ meegemaakt.
ik moet nu ook weer denken aan dat drama toen dat insta account was veranderd hahaha
Ik vind het dragen van zo’n dikke winter- of pufferjas terwijl het eigenlijk nog veel te warm is, zoals nu, op de een of andere manier iets ordinairs hebben
- Heb ik ook
- Heb ik niet maar ik snap je wel
- Heb ik gewoon niet
0 stemmers
Vieren jullie met de buren burendag (26 september)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo nee. Lijkt je dat wel leuk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Late to the party maar even om toe te lichten: iemand kwam in korte spijkerbroek ![]()
Misschien weet iedereen dit al maar in veel gemeenten kun je zelfd geld krijgen van de gemeente om iets leuks met/voor je buren te organiseren. Dat is toch te schattig
Oh dat geeft vast dan ook antwoord op de vraag die in mijn hoofd op kwam.
Zag een flyer bij de snackbar voor Burendag bij een flat en daar stond ook op met hamburger en ijsje voor iedereen. Vroeg me al af wie dat ging betalen haha. Want stond ook bij gratis.