Stel je persoonlijke vraag #60

Ik kan veel dingen bedenken. Duvel met fristi ja!?!? Girl, are you ok?

2 likes

Belgen zeiden dat het kon en wie ben ik dan om te zeggen van niet?

4 likes

Bij ons waren die rellen in het 2e jaar maar niemand ging want we zaten op een daltonschool dus allang boven die 1040 uur. En inderdaad ook meerdere keren per week tot 16.10 les.

1 like

Is dit niet “gevaarlijk”, zoals ze vroeger altijd zeiden dat je Baileys (zuivel-achtig) niet met bier en frisdrank moest afwisselen…?! Haha. Volgens mij is er alleen kans op extra gasvorming.

1 like

En kotsvorming door verschillende shit door elkaar te drinken. Groetjes van een graag baileys of (goedkope alles in 1 fles) pina colada drinkende 16 jarige schoneslaapster die dit graag combineerde met alle andere drank en frisdrank die thuis voorradig was.

Bij ons ging het verhaal dat je inderdaad half dood zou gaan van baileys met bitterlemon. Maar ja wie drinkt er nou bitterlemon op zo’n avond?

6 likes

Volgensmij valt de Baileys angst onder hetzelfde als de angst voor drijfzand en de bermuda driehoek :joy:

16 likes

Haha ik heb afgelopen carnaval nog een dag zieke maagpijn en boer-neigingen gehad en toen dacht ik ineens: oh nee ik heb de hele middag Baileys Apfelstrudel (haha) gedronken en daarna COLA!!! Maar het was dag 4 van 5 dus het kan ook zeer goed aan de andere minder gezonde en verstandige omstandigheden hebben gelegen.

4 likes

Bitter Lemon altijd in straaljagers :heart_eyes: (jonge jenever met bitter lemon).

3 likes

Hoe moet ik dat nou weten, jij bent de dokter hier? 🫨

Anekdotisch kan het prima, nergens last van voel me prima. Eigenlijk beter dan ervoor. Ik zou zelf afraden om je fristi met vodka te combineren, dat heeft ooit iemand de hele avond gedaan met wie ik SAMEN IN een kostuum zat en die heeft letterlijk urenlang gebraakt en/of de hik gehad met maagkrampen etc. Maar misschien is zij gewoon een zwak persoon, kan ook.

7 likes

De eerste jaren waren kut maar examenjaar echt fantastisch.

vind je drop lekker? ik heb het idee dat alleen vaders dat echt kopen. wel vind ik het altijd leuk om te geven aan vrienden die niet uit nederland komen haha mijn vriendin uit thailand deed echt alsof het vergif was

• ja love it
  • ja sommige soorten
  • mwah beetje
  • nee iewl
  • nooit gegeten

0 stemmers

En het liefst zo zout mogelijk :heart_eyes:

17 likes

Jaaaaa!!!

Vind jij ook dat er vroeger betere zoute drop te koop was? Ik wil hard zout, echt lastig te vinden soms.

7 likes

Drop is een van de weinige dingen die ik echt vies vind

2 likes

Ja mee eens! Tegenwoordig is het echt vaak een teleurstelling. Ik heb een tijdje terug een dropproeverij gedaan in Haarlem en daar hadden ze wel serieus goede zoute drop.

1 like

Heerlijk, maar wel zachte drop pls. Soms haal ik een mix en dan zit ik op zo’n taai muntstuk te kouwen. Bleh.

2 likes

muntdrop is sowieso een soort russisch roulette want soms is het lekker maar soms is het ineens vies met zo’n rare bijsmaak terwijl het exact hetzelfde merk en alles is

7 likes

Zwartwitjes is zoook lekker echt mijn lievelingssnoep ever

7 likes

Ik denk dat er wel geld naar defensie moet maar dat de inzet van dat geld veel meer moet worden ingezet voor samenwerking als Europa, een europees leger is veel sterker efficienter en goedkoper dan wat we nu doen.

3 likes

Salmiak is echt Godenvoer :star_struck:

14 likes