Stel: een vriendin van je vertelt enthousiast over haar nieuwe relatie. Hij/zij is too good to be true en ze hebben nog niet afgesproken. Je vermoedt dat diegene een catfish is.
Zou jij haar waarschuwen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Stel: een vriendin van je vertelt enthousiast over haar nieuwe relatie. Hij/zij is too good to be true en ze hebben nog niet afgesproken. Je vermoedt dat diegene een catfish is.
Zou jij haar waarschuwen?
0 stemmers
āWaarschuwenā is een groot woord maar ik zou wel empathische maar kritische vragen proberen te stellen over waarom ze een relatie heeft met iemand die ze nog nooit heeft ontmoet
Ik heb dit toevallig net gekregen. Er waren twee oude ringen van mijn opa die lagen te verstoffen en ik mocht met een edelsmit iets bedenken om het een sierraad te laten worden waar ik wel blij van zou worden. Het zijn nu drie losse ringen geworden die je bijelkaar kan dragen of apart. Ben er echt heeeeeeeel blij mee.
Ik wil heel graag een gouden ketting met de intiaal van mijn dochter eraan. Ik heb een specifieke in mijn hoofd omdat die heel fijntjes is en vast zit. Ik vind alle andere lelijk haha. Alleen kost deze ruim 400 euro en ik heb de stille hoop dat ik hem voor mijn 30e verjaardag ga krijgen
Waar is mijn vermoeden op gebaseerd?
Maakt ze geld over naar Brad Pitt of een prins uit Ethiopiƫ? Dan wel, maar is het een random persoon dan niet denk ik
Je mag naar een willekeurig land in afrika op vakantie. Weet je dan direct waar je naartoe wil? Ik wel want het is kenia en ik wil naar die olifanten
(van sheldrick wildlife trust) het liefst blijf ik daar mn hele leven omg zo mooi en cute.
0 stemmers
Rondreis door Congo sowieso.
Zuid afrika en dan deels voor safarie en deels voor kaap stad en johannesburg.
Mede ook het voordeel dat er in de steden minder kans is op malaria. Met safari zijn er natuurlijk wel risicoās.
Ik zou zelf gaan voor rwanda, namibie, zuid afrika en ghana. Natuurlijk veel meer maarja je zit ook met veiligheid qua reizen als europeaan.
Ik heb zelf al een rondreis gemaakt door Namibiƫ met een stukje Botswana en Zimbabwe maar zou ook echt nog graag naar Zuid Afrika gaan.
schrap van je lijst aub
Waarom? Ik kreeg daar zelf tips over, oke al wel een paar jaren geleden. Wat ik wel stom vind is dat toeristen daar komen om in het leefgebied van gorillas te zitten.
In het kort: Rwanda pleegt al jaren een genocide in het Oosten van Congo onder het toezien van Kagame en de militaire rebellen. Alle grondstoffen die ze illegaal ontginnen daar eigenen ze zich toe. Het land verrijkt zich met het bloed van Congolezen, dus ja.
Oke oke ja fair enough. Er was wel jarenlang een soort reclame van āvisit rwandaā en hoewel ik niet gevoelig ben voor reclame heeft het denk ik toch wel geholpen om te denken van ja, mooi. Maar duidelijk! Dan ruil ik rwanda in om te bezoeken voor cameroon. Een van mn beste vrienden komt daar vandaan en daar hoor je eigenlijk nooit wat over. Heeft veel verschillende landschappen schijnt.
Wat zou je liever doen?
Alle landen in azie bezoeken of alle landen in afrika?
0 stemmers
Ja ik doe niet alle continenten erbij want de vs is net als west europa en oceanie en zuid amerika heeft maar een paar landen etc etc
Ik wil naar Lesotho ooit! En naar Gabon.
Allebei niet om eerlijk te zijn. Natuurlijk zijn er op allebei de continenten landen die me heel mooi of bijzonder lijken, maar eigenlijk ga ik het liefst gewoon met de tent naar Zeeland. Echt extreem oncool, maar ben helemaal geen reiziger
Hahaha nee love je eerlijkheid juist.
Heb niet het idee dat Afrika landen heeft die je sowieso kan skippen zoals Aziƫ dat heeft met Qatar, Bahrain, Kuwait, VAE en Singapore. En noord-Korea is natuurlijk ook een directe skip.
Ik ben dus wel eens bang in mn droom geweest dat ik in noord korea was en dan per ongeluk iets fout deed. Die angst zat zo hoog nadat die amerikaanse scholier dood werd afgevoerd omdat hij een poster pakte. Je schijnt er als toerist best prima naartoe te kunnen maar ik zou continu in angst leven. Waarom zou je er naartoe gaan, hella no. Ik wil wel met jou naar gabon, ook een leuke naam voor een land.
En bij jou moet ik nog altijd denken aan turkmenistan en wat je daarover vertelde
of valt dat niet onder azie.