Stel je persoonlijke vraag #60

Zanzibar is prachtig maar er is ook veel armoede. Je moet geen rijk eiland verwachten nee

Tanzania 10/10 beste vakantie ooit en zanzibar is een top afsluiting van een safari

7 likes

Haha ja ik heb denk ik andere verwachtingen dan Monica Geuze :sweat_smile:

Ik hoor juist alleen maar hele positieve reacties over Tanzania en Zanzibar.

1 like

Het voelt voor mij hetzelfde als dat mensen jaren geleden massaal naar kaap verdie werden gestuurd/op vakantie moesten. En ze zich dan kapot schrokken van de armoede. Ja moet je daar als euopeaan aan mee doen.

Nee tuurlijk niet, maar genoeg plekken wel

@jumpsuit Als ik zeg dat het voor mij niet goed voelt hoeft dat toch niet te betekenen dat ik anderen meteen veroordeel en mijzelf erboven plaats? Het is wel een reden voor mijzelf om niet te reizen, you do you

Ik hou van Marokko!
De natuur, het eten, de mensen.

5 likes

Waar zou jij eerder heengaan?

• Marokko
  • Algerije

0 stemmers

Zou jij elke ochtend met een man facetimen terwijl je jezelf opmaakt voor 20 euro per dag? Je hoeft er verder niets voor te doen, ook niet te praten. Even los van of je een relatie hebt, hier tijd voor hebt, überhaupt make-up op doet.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Elke ochtend dezelfde? Of wisselen ze door?

2 likes

Voor €200 per dag wil ik er wel over nadenken

5 likes

Waarom niet?

2 likes

Ik ben mijn thuiswerkplek aan het inrichten en ik ben wel benieuwd naar jullie situatie. Alleen als je thuis werkt of studeert dus denk ik.

Mijn bureau staat:

• Tegen de muur (dus met je rug naar de kamer)
  • Met de zijkant tegen de muur of ‘los’ in de kamer
  • Op een andere manier

0 stemmers

Heeft dat ook je voorkeur?

• Ja, bureau staat tegen de muur
  • Nee, bureau staat tegen de muur
  • Ja, bureau staat niet tegen de muur
  • Nee, bureau staat niet tegen de muur

0 stemmers

2 likes

Omdat ik echt nul zin heb met een vreemde man dagelijks contact te moeten hebben. Vind €20 ook echt weinig geld, daar zou ik heel erg weinig voor doen en daar valt dit zeker niet onder, al was het eenmalig. Laat staan dagelijks.

14 likes

Ik draag alleen mascara, dus €20 voor 4 seconden lijkt me alleszins schappelijk :joy:

29 likes

Je hoeft dus niks te onderhouden of te zeggen. Alleen je make up filmen. (Als je make up op doet natuurlijk)

Tikt wel lekker aan.

Maar ik zou op dit moment veel dien voor geld, zegt dus wat over mij🤡

1 like

Ik zou vooral bang zijn dat iemand een soort eenzijdige parasociale relatie met me zou opbouwen en ineens voor m’n deur zou staan ofzo

10 likes

ik ging er ook vanuit dat het een soort fetish idee zou zijn zoals bijv findom en ik wil daar geen onderdeel van zijn, zeker niet voor zo weinig geld

6 likes

Ik ben echt tot zo weinig bereid voor geld :joy: mijn houding zou beter passen bij iemand die al rijk is helaas. Maar ik verkies bijna altijd mijn eigen tijd en aandacht (en privacy!!!) boven financiële extra’s.

18 likes

Klinkt echt creepy en dan heeft een vreemde gast allemaal filmpjes van je, ben daar echt veel te wantrouwend voor.

8 likes

Ja en vervolgens heeft een of andere man uren aan materiaal van mijn gezicht in close up en weet ik veel?

Ik bedoelde het ook meer als @grace trouwens, niet van €20 elke dag boeit mij nul (is toch €600 per maand) maar je moet mij echt absurde dingen als €10.000 bieden om me iets te laten doen, ik vind het gewoon al heel snel te weinig geld.

9 likes

Ik zou het eigenlijk ook niet doen, maar misschien voor 100 per dag wel? Ik kwam het tegen op reddit /WeirdSideHustles zij gaf aan dat het 30-45 min per dag was, maar dat het ophield toen zijn vrouw argwanend werd van al die plotselinge 7am werkmeetings :weary:

1 like