Stel je persoonlijke vraag #60

Ik denk dat ik zelfs nog eerder dingen zou doen voor een cadeautje dan voor een bedrag dat meer waard is nu ik erover nadenk? Dus niet ‘als je even 5 minuten dit doet krijg je 20 euro’ maar ‘als je dit even doet krijg je iets lekkers’ dat ik dan denk jamjam! Alsof ik een hond ben.

5 likes

Ik wil vooral naar buiten kunnen kijken als ik aan m’n bureau zit, dus dat het bureau bij een raam staat

5 likes

Ik zei eerst nee, maar toen bedacht ik me: toch 600 euro per maand. Veel geld, kom maar op :clap:

6 likes

Ben benieuwd naar de beweegredenen van Algerije stemmers

zien jullie ook zoveel over kyrgyzstan voorbij komen?

• ja
  • nee

0 stemmers

beetje het nieuwe albanie of georgie lijkt het

1 like

Fucking mooi man! En ik ben gewoon benieuwd, gaan minder mensen heen maar het is meer ontwikkeld (HDI) dan Marokko.

Ik heb ook niet echt iets met Marokko denk ik.

1 like

Ik las dit verhaal toevallig gisteren op Reddit!

Het is sowieso een soort fetish, €20 is echt veel te weinig, dat is gewoon custom content.

4 likes

Ik vond Marokko verschrikkelijk, dus ik zou daar niet snel nog een keer heen gaan.

1 like

Naast creepy heb ik ook 0,0 puf om élke ochtend op een vooraf afgesproken tijdstip paraat te moeten staan voor 20 euro. En ik maak me ook lang niet elke dag op. Dus nee, dit is geen deal die past bij mijn lifestyle, haha.

2 likes

Haha snap niks van de Marokko haat😂 ben er stuk of 5 keer geweest en vind het juist een super leuk land

4 likes

Ja dit zou echt een aanslag op mijn leven zijn. Als ik 2 dagen achter elkaar een wekker moet zetten voor werk heb ik al het idee dat ik in onmenselijke omstandigheden leef.

7 likes
Ziet jouw koelkast er georganiseerd uit?
  • Ja, super netjes en alles gesorteerd
  • Ja kan ermee door
  • Nee, niet echt. Moet echt altijd dingen verplaatsen om iets te kunnen vinden
  • Nee totaal niet

0 stemmers

Ik probeer het dus altijd overzichtelijk te houden maar op den duur is alles waar ik naar zoek naar achter verschoven omdat er steeds weer wat bij komt :smiling_face_with_tear:

1 like

Mijn man heeft de fucking irritante tic om alles vooraan op de plank te zetten, dan doe je de koelkast open en denk je Jezus deze staat helemaal propvol, maar dan is hij gewoon half leeg. En dan ineens ziet hij het licht door het er gewoon normaal in te zetten, maar dan zet hij dingen gewoon random achter elkaar. Hij snapt mijn indeling niet, alles voor op brood op dezelfde plank bijv, dus ik moet altijd zoeken waar hij nou weer iets verstopt heeft.

2 likes

Echt super grappig maar vorig jaar december was mijn hele tijdlijn alleen maar Kyrgystan :joy: waren ook gewoon mensen die ik al langer volgde die er heen gingen en toen ontmoette ik ook nog iemand die er net was geweest! Maar echt heel grappig dat jij dit nu heb. Bij mij is de hype alweer over!

En laatst op vakantie was ik veel samen met een meisje uit Canada die net uit Albanie kwam en die kon bevestigen dat er nog steeds heel veel Nederlanders heen gingen.

3 likes

oh sick haha! is er al een ander land dat nu veel voorbijkomt bij je?

1 like

Nou het is wel toevallig dat een oude Letse ONS en een vriendin van mijn zusje nu beide in NYC zijn, maar verder krijg ik geen reis content gepusht!!

1 like

Leuk toch, ieder z’n ding!

1 like

Ik zou eigenlijk ook een minder diepe maar bredere koelkast willen ofzo. Vind het zo irritant als dingen helemaal achterin belanden en je ze niet meer kan zien. Eigenlijk is dat alleen chill als je veel van dezelfde producten achter elkaar hebt, bijv. een rijtje met blikjes cola. Maar de rest wil ik eigenlijk in 1 oogopslag kunnen zien.

2 likes

Dat is echt het meest relaxte deel van mijn dag. Om 5.30 daar zitten in m’n badjas, ontbijten en niemand die wakker is. Hell no dat ik dan ga facetimen met een man

10 likes

Ik ben normaal juist wel van het organiseren, maar sinds ik een inbouwkoelkast heb ipv een normale losse ben ik soms genoodzaakt om een onlogische indeling aan te houden omdat deze gewoon minder hoog/ diep/ groot is en het dan niet op die ene plank rechtop kan staan. . Echt ergerlijk.

2 likes