Plottwist ze is Vlaams
Fries
Ken jij iemand die mee doet aan Love is Blind Nederland? Maak kennis met de 30 singles van Netflix-realityserie 'Love Is Blind: Nederland' - FilmVandaag.nl
- Ja, één of meerdere vrouwen
- Ja, één of meerdere mannen
- Nee
0 stemmers
Zo ja, hoe goed ken je diegene?
- Vriend
- Familie
- Kennis
- Via via
- Van vroeger (toen goed contact)
- Van vroeger (toen vaag contact/kennis/viavia)
- (Oud)collega
- Anders
0 stemmers
Staat het idee van trouwen jou aan?
- Ja helemaal aka ik ben getrouwd of wil trouwen
- Meer wel dan niet
- Meer niet dan wel
- Nee helemaal niet
0 stemmers
Staat het idee van Love is Blind kijken je aan?
- Ja helemaal aka je kijkt dit programma
- Meer wel dan niet
- Meer niet dan wel
- Helemaal niet
0 stemmers
Meedoen of kijken?
Het zoveelste amerikaanse seizoen skip ik maar probeer wel te kijken naar een aflevering van de nieuwe landen. Ik weet wel niet of ik naar NL ga kijken, moet UK nog af zien
Oh kijken!
Maar zou je willen meedoen?
- Nee
- Ja
- Ik heb al een vaste Jeroen
0 stemmers
Ik heb er eentje op LinkedIn lol maar die ken ik niet in het echt
Ik ben getrouwd maar van mij hoefde het niet zo, was alleen handig voor een visum dus tsja. Nog wel blij mee hoor, maar het was niet een droom ofzo.
Eentje als match gehad op een dating app en ook wel leuke gesprekken mee gehad. Alleen nooit op date geweest uiteindelijk.
Ik vind het zo grappig dat sommige mensen zelfs in netflix glam een hele Nederlandse uitstraling hebben
Ik wil graag getrouwd zijn (zowel praktisch als het idee van onze liefde vieren), maar het idee dat je eerst tienduizenden euro’s uitgeeft voor een beetje leuk huwelijk en als je huwelijk dan op de klippen loopt - wat al heel kut is - duizenden euro’s uitgeeft om weer van elkaar af te komen houdt ons tegen. Juridisch zitten we al zo aan elkaar vast dat een huwelijk weinig verandert dus het voelt als een val.
Same, ik wil heel graag trouwen maar dan ook een groot feest en daar hebben we het geld niet voor. Dus nu gaan we binnenkort voor een geregistreerd partnerschap op het gemeentehuis, en dan later als we rijk zijn zetten we het wel een keertje om in een huwelijk.
Haha hoezo is de helft van die mensen werkzaam als recruiter
Steek jij wel eens je middelvinger op naar onbekenden?
- Ja in allerlei situaties
- Ja alleen in het verkeer
- Nee is aso
- Nee durf ik niet
0 stemmers
Dit klinkt echt lame, maar ik zou dat echt niet durven. Ik krijg echt de kriebels van sommige mannen en ben echt bang dat ze je wat aandoen
(ik doe het überhaupt niet trouwens, ook niet naar vrouwen)
Ik zat een keer in de auto met een vriendin die dat deed naar een andere auto die aso aan het doen was. Hij reed via de berm haar auto klem, stapte uit en begon te dreigen bij het raam. Het bleef daar gelukkig bij, maar mij niet gezien.
Middelvinger durf ik niet uit angst voor een agressieve reactie, maar als iemand dom doet in het verkeer geef ik tegenwoordig een duim omlaag haha. Wekt voor mn gevoel geen heftige reacties op maar is wel duidelijke afkeuring en komt daardoor misschien wel harder aan. Soort van als je ouders zeiden “ik ben niet boos maar wel teleurgesteld”
Heb eens kleine lul gebaard naar een man die gevaarlijk inhaalmanoeuvre deed om dan op hetzelfde kruispunt als mij stil te staan.
Hahaha dit vind ik heel leuk eigenlijk, ga ik ook implementeren
![]()