Stel je persoonlijke vraag #60

Ik doe een duimpje omhoog, dat voelt nog afkeurender haha

6 likes

Ja ik doe dit ook hahaha. Lekker passief agressief.

2 likes

Hey, toppie, mij lekker afsnijden. Deze voel ik :heart:

4 likes

Mijn ouders hebben op hun allernetste een effen spijkerbroek en wollen trui aan. Kan nog zo comfortabel zijn, ik vind het op mijn hypothetische trouwfoto’s geen gezicht. De familie van mijn moeder is netjes als ze schone kleding aan hebben, al dan niet verwassen. Ook dat is voor mij niet trouwfoto-waardig :grimacing:

1 like

Is toch niet zo gek? Ze casten altijd dezelfde soort types voor dit soort shows. Denk dat iemand van Netflix gewoon recruiters op LinkedIn yeeft benaderd :rofl:

1 like

Ja maar wel irritant dat small dick mannen dan agressief worden. Een keer deed eentje vet aso in het verkeer en wou mij inhalen terwijl ik voor een fucking zebrapad op een voetganger aan het wachten was. Ik stak mijn middelvinger op en hij ging agressief milkshake op mijn auto gooien en wild gebaren.

Voor degenen die getrouwd zijn: wat heb je gedaan qua achternaam?

• Eigen naam gehouden
  • Eigen naam - naam partner
  • Naam partner - eigen naar
  • Naam partner aangenomen

0 stemmers

Een vriendin van mij heeft de naam van haar man aangenomen en ik kan er echt niet aan wennen. Elke keer dat ik een kaartje oid naar haar stuur moet ik echt een drempel over om haar nieuwe naam te gebruiken

2 likes

Ik moet morgen een vaccinatie halen, zet ik die in m’n goede/voorkeurs arm (rechts) zodat ik fijn op links kan slapen, of toch op links omdat ik die arm verder minder gebruik:

• Links
  • Rechts

0 stemmers

1 like

Voelde alleen beurs met slapen, verder echt geen last gehad dus daarom in de arm waar je niet op slaapt

1 like

Ligt er een beetje aan wat het is. Ik vind buiktyfus lang pijnlijk blijven, maar dat is wel een uitzondering tussen degenen die ik heb gehad.

Ik had echt Temptation-deelnemers verwacht dus ik wilde eigenlijk niet kijken, maar misschien ga ik toch een poging wagen

Omg ik kreeg deze een keer in m’n bovenbeen omdat er al 2 andere in m’n armen gingen en ik kon oprecht niet meer lopen de volgende dag :’)

Toen ik trouwde naam partner en dan eigen naam. Maar heb heb het vorig jaar weer veranderd naar mijn eigen achternaam.

3 likes

Ik heb één keer m’n middelvinger opgestoken in het verkeer en dat was echt spannend!
Ik reed met m’n vriend op de Franse snelweg en er was een rare gast die naast ons bleef rijden en ons ging filmen met zijn telefoon, heel naar. Hij kwam ook steeds heel dichtbij en deed alsof hij ons wilde beuken, dus we werden een beetje bang maar tegelijkertijd ook best wel pissig. Op een gegeven moment was hij aan het seinen dat we samen met hem de afslag moesten nemen, dus we deden alsof we dat ook gingen doen. En op het laatste moment reed mijn vriend weer snel de snelweg op en toen heb ik het raam naar beneden gedaan en heb ik heel hard mijn middevinger naar hem opgestoken. Ik vond dat op dat moment wel een mooie actie, maar daarna waren we bang dat hij uit kwaadheid weer de snelweg op zou komen om ons weer te pakken, dus toen zijn we met 150km per uur naar huis gevlamd omdat we bang waren hem weer tegen te komen :sweat_smile:

17 likes

Oh interessant, waarom heb je het terug veranderd? Er van uitgaande dat je nog getrouwd bent?

3 likes

1 van de vrouwen is mijn vrijwel nr1 bully geweest op de middelbare school :skull: als ik haar naam en hoofd zie krijg ik alweer kriebels en het is bijna 20 jaar geleden

2 likes

Wieeeeee

4 likes

Huh bij de huisarts blijf je toch altijd je meisjesnaam houden? Ik heb wel de achternaam van mijn man, maar in de zorg wordt die nooit gebruikt en vragen de soms expliciet naar mijn meisjesnaam.

3 likes

Een vriendin heeft toevallig dezelfde achternaam als haar vriend en dat is in dit soort situaties heel handig :joy: (nee ze zijn geen familie maar hebben gewoon beide een hele basic achternaam)

1 like

Mijn partner en ik hebben allebei elkaars achternaam achter onze eigen achternaam geplakt, maar we gebruiken dit letterlijk nooit. In de praktijk gebruiken we onze ‘oude’ achternaam alleen maar, maar we vinden het wel leuk om post van overheidsinstanties thuis te krijgen met onze nieuwe naam haha.

3 likes