Stel je persoonlijke vraag #7

Oeps ik heb op mijn telefoon per ongeluk een antwoord aangevinkt. Kan ik dit nog ongedaan maken?

Heel cute, maar zulke kopjes doen me tegelijkertijd ook altijd aan professor Omber / Umbridge denken:

15 likes

hum hum

10 likes

Ik heb de uitslag niet gekeken ben pas later weer teruggeschakeld maar toen had ik een privé dance party in mijn kamer op slechte electronische muziek :wink:

Ik ook hoor! Ik was heel erg ongeliefd in mijn klas omdat ik altijd heel trots op Mn cijfers was en dat scandeerde. Ik weet nog dat een vriendin van mij een 3,2 had en ik een 9,6, dat heb ik wel even ingewreven (“ik heb LETTERLIJK drie keer zo hoog”.

Moet je maar geen 3 halen voor Handvaardigheid hoor

21 likes

Door alle mokposts moet ik denken aan het show je mok topic :slight_smile: dat was leuk. Ik ga nu zoeken of dit op ff ook bestaat of dat het samen met EGF (semi-)verdween.

Edit: tadaa Show je favoriete mok

3 likes

Ik doe het bij make-up wel altijd en ik probeer nu geen huidverzorging meer te kopen waarbij getest is op dieren maar ik vind het wel lastig soms, vooral omdat bedrijven hun ‘statement’ over dierproeven vaak zo misleidend neerzetten, vooral als ze zeggen het niet te doen maar hun producten wel verkopen in China

Aaah @Zemraluani rip jouw bobrossmok

Ja, ik vond dit vroeger vaker storend. De ouders van mijn vriend zijn even oud als mijn ouders (en wij schelen onderling 10 jaar). Echter zit er zo veel verschil qua mentaliteit tussen hen! Mijn schoonouders zijn al een stel bejaarden terwijl mijn ouders nooit stil zitten.

Moraal van het verhaal: het gaat erom hoe je in het leven staat!

1 like

Ik heb ‘anders’ gestemd. Ik zou heel graag volledig dierproefvrij willen gaan, maar ik heb een heel gevoelige huid en kan niet overal tegen. Mijn remover is bijv. op dieren getest, maar dat is de enige remover waar mijn huid normaal op reageert. Ik gebruik hierdoor al jaren echt alleen maar dezelfde make-up en reinigingsproducten.

Is het op jouw slaapkamer bloedheet?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik doe daar ook wel eens een latte in maar ben altijd bang dat dat glas gaat springen

1 like

Nu valt het nog mee, maar in de zomer lijkt mijn slaapkamer echt meer op een Finse zweethut.

5 likes

Nee, maar wel benauwd. Ik zou dubbel glas krijgen om dat te voorkomen, maar dat heb ik nog niet. Wordt dus nog een jaar stinken

Als je naar de kapper gaat om het te laten wassen en knippen, maar je haar is best vet (je zou er niet mee naar vrienden of je werk gaan zeg maar, maar ook niet heeeel vet), wat doe je dan?

  • Met vet haar naar de kapper, ze gaan het toch wassen
  • Eerst zelf wassen, en dan door de kapper laten wassen (want dat is lekker)
  • Zelf wassen en dan niet meer laten wassen door de kapper (ik laat het normaal WEL wassen)
  • Zelf wassen en dan niet meer laten wassen door de kapper (ik laat het sowieso al nooit wassen door de kapper)

0 stemmers

Het eerste wat ik doe na de kapper is zelf thuis douchen (want ze stylen m’n haar altijd lelijk) dus dan zou ik anders 3 x wassen als ik het ervoor ook nog was haha

1 like

Mijn haar is nooit vet.

1 like

Wow ik had echt ff moeite met het feit dat mijn BROERTJE een VOLWASSEN vrijgezelle broer is. Dacht eerst dat de poll niet van toepassing was op mij, maar dat is wel zo. Hij is 21 maar in mijn hoofd gewoon nog een baby.

31 likes

Haha mijn broertje is bijna 27 en best groot en gespierd maar hij blijft altijd mijn kleine broertje van 13 hoor <3

10 likes

Haha mijn broertje is inderdaad ook gigantisch (gewoon megabreed gebouwd en een kop groter dan ik). Maar nope still small.

2 likes