Nog niet, maar ik hoop dat het wel nog gaat lukken.
Kwam er vandaag achter dat ik nooit een stempas in m’n brievenbus heb gekregen
Zo sip! Heb je bij de vorige verkiezingen wel een pas gehad?
Ja, maar ik hoor omgevingsgeluiden nog wel en kijk extra om me heen.
Alleen toen mn portemonnee laatst uit mn zak viel hoorde ik de vrouw die m oppakte niet roepen (heb m wel terug inmiddels)
Ik val heel erg op de ‘vibe’ om iemand heen. Meestal vind ik jongens leuk die los in het leven staan met wat ambitie. Maar dat is niet echt karakter ofzo voor mijn gevoel, meer een bepaalde houding?
Ga jij naar Pinkpop?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja maar is dat niet op elk festival nu? Ik was vorig weekend op een klein lokaal festivalletje hier en daar waren de consumpties 2.80
Eerste keer dat ik naar Lowlands ging was het 115 euro ofzo. Nu 200
Ja vorige keer wel gewoon stempas gehad! Weet ook niet waar t nu verkeerd is gegaan, denk bij de postbode? Maar kwam er beetje laat achter.
Ohja de prijs voor het kaartje is inderdaad belachelijk, gelijk heb je.
Als jij een nieuwe dekbed hoes/overtrek koopt was je die dan eerst of haal je hem uit de verpakking en gebruikt hem meteen?
- Eerst wassen
- Gebruik ik meteen
- Ik wil gewoon stemmen
0 stemmers
Ik wilde gaan, maar ik reed net om 5 voor 9 in het dorp bij mn ouders langs het gemeentehuis en ik dacht shittt vergeten
Is niet chill, de wind stoort dan best erg en het feit dat ik minder hoor van auto’s/scooters vind ik gevaarlijk. Dus gewone oordopjes in met fietsen
Ik mis de nepplant.
Ik woon tijdelijk in een donker hol waar zelfs geen cactus of vetplant het overleefd, zodra m’n huis klaar is ga ik los.
Geen, momenteel geen planten meer. Ik wil wel weer, maar veel wat ik mooi vind is giftig voor katten.
Over ear head phones filteren sowieso wel meer geluid dan on ear phones of oordopjes. Ik heb noise canceling altijd uitstaan in het verkeer, maar ik moet zeggen dat ik vaak pas laat opmerk dat iemand in mijn buurt is omdat alles wel meer wegvalt doordat heel mijn oren bedekt zijn. Best gevaarlijk eigenlijk. @HvO (dus ik zet het geluid extra zacht)
Ik mis de cactus. Wij hebben 5 kleine cactussen ofzo. Geldboom is zo goed als dood en pannenkoek en yucca hadden we, maar zijn ook overleden
Ik was een to do lijstje voor klusjes dit weekend aan het schrijven en bedacht me ineens dat het misschien een beetje overdreven is dat ik 4 verschillende notitieboekjes thuis heb met verschillende functies, een uitwisbaar notitieboek en 2 papieren op kantoor en ook nog eens 4 productiviteits-apps en lijstjes apps heb. Om nog maar niet te spreken van m’n weekkalender en meal planner! Vooral die apps zijn een beetje overkill misschien…
Gebruik jij productiviteit-apps?
- Ja voor werk en privé
- ja voor werk
- ja voor privé
- nee laat me met rust
- nee ik gebruik papier
0 stemmers
Zo ja, welke gebruik je?
- Wunderlist
- Trello
- Slack
- Evernote
- Asana
- Een andere waar ik je nu alles over ga vertellen
0 stemmers
ik ben ook waterman en heb ook altijd bizarre aantrekkingskracht met leeuwen! zo bijzonder hoe dat werkt. ik geloof ook echt in sterrenbeelden en ascendant enzo. probeer altijd van iedereen uit te vinden waar en hoe laat ze geboren zijn zodat ik voor diegene de ascendant kan berekenen gehehe