Ik weet niet precies hoe een nieuwe baby ruikt, maar ik moet wel zeggen dat ik alsnog graag aan het hoofd van kindjes van 12+ maanden ruik en vooral die haartjes kriebelen zo lekker onder je kin als het kind op schoot zit. Vooral toen het 6 maanden was en er amper haar op zat. Was zoân lekker gevoel :â)
Liever
- 4 zoons
- 4 dochters
0 stemmers
Het gaat wel echt gelijk op!
Jaaa love kelders en schuurtjes! Ook oude kerken vind ik lekker ruiken
Ik heb 1 dochter en 2 zonen (zoons?) in aankomst. Meisjes ben ik gewend dus ik denk dat ik heel erg moet gaan wennen aan piemels?
Deze kan ik niet beantwoorden. Heb drie dochters en één zoon. Dus ga niet zeggen dat ik liever dit of liever dat zou willen.
Gefeliciteerd! Ik heb geen kinderen maar ik denk dat je daar zo aan went. 4 dochters, ik denk dan vooral heel cliché aan ruzie om kleding, allemaal in de badkamer moeten, veel gekat en ja ze toch minder snel alleen naar huis laat fietsen 's nachts dan zoons. Ik heb jarenlang een vriendin gehad die uit een gezin kwam met 4 dochters en ben er ook mee op vakantie geweest. Man man, wat een gekrijs om die kleding altijd. Maar ik denk dat ik wel weer sneller zou kiezen voor 2 meisjes dan 2 jongens.
Mijn neefje is nu een jaar en ik ruik elke keer als hij bij mij is wel een paar keer per dag aan zijn hoofdje. Het is een erg fijne geur hahađ
Ik heb van beide 1, ik houd dondersveel van ze, maar als ik 4 van 1 moest hebben dan liever zoons. Heb zo vaak âruzieâ met mân dochter en mân zoon is echt een kroelkont (wel een aansteller als hij valt of pijn heeft ofzo, maar dat is mannen eigenđ)
Nee, ze heeft één dochter. En er komen nu twee jongens bij.
Welk liedje heb je nu wel vaak genoeg gehoord op de radio?
- Skyward
- Als het avond is
- Rollercoaster
- Arcade
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Jonas Blue - Rise
Ken ze allemaal niet want luister nooit vrijwillig radio
Omg dat was echt de hel
Stel dat jouw leven verfilmd zou worden (dus bijvoorbeeld je bent Ted Bundy die nog leeft en je ziet dat op Netflix de film âExtremely Wicked, Shockingly Evil and Vileâ verschijnt, of je bent Queen Elizabeth en je denkt, Hee huh âThe Crownâ, gaat dat over mij? ) zou je uit nieuwsgierigheid dan kijken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Let maar op, deze week is haar nieuwe liedje uitgekomen waar je je kapot aan gaat ergeren: Davina Michelle met Marco Borsato en Armin van Buuren. Als dat geen combi is om kapot gedraaid te gaan wordenâŠ
Zou wel willen weten wie ze als mij zouden casten
Omg deze staat in mijn Spotify Release Radar. Why
Ik hoop zelf op iemand als Halle Berry of Mila Kunis, maar in de realiteit waarschijnlijk Danny DeVito.
Omg iedereen stemt op ja niet zoân boeiende vraag dus blijkbaar. Ik vroeg me dit met name af bij The Crown, zou het leuk zijn om dat zelf te bekijken / zou ik dat zelf willen bekijken? Al je huwelijksperikelen breed uitgemeten etc. Ik denk dus zelf eigenlijk dat ik op âneeâ zou stemmen tenzij het meer een soort comedy versie is.