Stel je persoonlijke vraag #7

Maar dat komt ook omdat ik niet onthoud wie wat allemaal ‘goed doet’ hier. Dus niet vliegt, of geen vlees eet, of kort doucht, of geen kleding koopt, of veganistisch leeft etc. Terwijl in de praktijk misschien de één vegetariër is maar wel nog vliegt, een ander geen kleding koopt maar wel uitgebreid doucht etc.

En dan maak ik in mijn hoofd van jullie allemaal perfecte wezens die ALLES fantastisch doen.

5 likes

Ach Maxima had ook wel even schoenen aan kunnen doen
:stuck_out_tongue:

43 likes

Ik vind het vooral een veel te witte bedoening.

7 likes

Is die man helemaal achteraan met zijn hoofd precies voor de rechter pilaar nou John Ewbank? Als ik de schrijver van het koningslied was zou ik me daar niet durven vertonen denk ik.

11 likes

Ik liep laatst door primark en toen dacht ik 90% van het forum walgt nu van me

15 likes

Met een overhemd aan had ik het beter gevonden, maar ach… de koning en koningin poepen ook dus waarom zou je je voor hun anders kleden? Het is geen bruiloft oid.

6 likes

haha jawel maar ik ben zo’n sukkel die nooit vragen afleest voor ik ze beantwoord (hierom faal ik ook in elke meerkeuzetoets) dus ik had al geklikt voor ik “single” las.

1 like

hebben jullie dezelfde foto op jullie paspoort en rijbewijs

nee je kunt niet stemmen als je indd geen rijbewijs hebt :stuck_out_tongue:

• ja
  • nee

0 stemmers

het is zo dat ik toevallig binnenkort (hoop ik natuurlijk) mijn rijbewijs ga halen en ook binnenkort mijn paspoort moet vervangen
en toen dacht ik ‘hey, volgens mij komt zo’n dergelijke situatie niet heul veul voor’

Volgens mij is het halve forum gek op pioenrozen, dus ik ben wel benieuwd:

Wat vind je van pioenrozen?

• Prachtig
  • Neutraal
  • Lelijk

0 stemmers

1 like

Best een mooie bloem maar ik ben zo’n zuur wijf die het irritant vind dat als pioenseizoen aanbreekt iedereen foto’s van z’n bos bloemen maakt.

21 likes

Pioenseizoen klinkt overigens wel heel erg leuk!

6 likes

Ik moet nog een paspoort halen en dan komt dezelfde (recente) foto erop - een waar ik heel blij mee ben! Met dank aan mevrouw de fotograaf die mijn wallen wel “een beetje bij wilde poetsen op de computer” :sweat_smile: :smile:

12 likes

Nee, maar ze zijn wel beide even lelijk.

2 likes

Ik was vooral in de war door panty-schoencombi van Máxima, dacht even dat ze blote benen had en heel netjes haar voeten gepoint had haha.

Ik vroeg me af: welke van deze hate-it-or-love-it-dingen vinden jullie lekker ruiken?

• Benzine
  • Ruitenwisservloeistof
  • Gemaaid gras
  • Petrichor (de geur van regen op droge grond)
  • Nagellak
  • Lijm
  • Jasmijn
  • Chanel N°5
  • Muurverf (in de pot)
  • Gemalen koffie
  • Chloor
  • Stoffige boeken
  • Babyhoofdje (je weet wat ik bedoel haha)
  • Kleding waar rookgeur van een haard/kampvuur in is getrokken

0 stemmers

1 like

De foto op mijn rijbewijs is een jaar of 5 oud. Een paar maanden terug moest ik mijn paspoort vernieuwen en daarvoor heb ik nieuwe foto’s laten maken (mn oude paspoort had nog dezelfde foto als mn rijbewijs). Mevrouw bij de gemeente heeft stomverbaasd mn nieuwe pasfoto en mn oude paspoortfoto zitten vergelijken omdat ze amper verschil zag. Blijkbaar zie ik er nog exact hetzelfde uit als 5 jaar geleden. Dus dat mn rijbewijsfoto 5 jaar oud is ziet niemand haha.

(Overigens vond de gemeentemevrouw dit een leuke aanleiding om te laten zien dat zij in de afgelopen 5 jaar wél heel veel veranderd is en toen hebben we gezellig nog even allemaal oude foto’s van haar op haar telefoon zitten bekijken. Ze had wel gelijk: ze was inderdaad heel veel afgevallen en had nu een veel leuker kapsel.)

22 likes

Oee ja dat ruikt lekker. En nieuwe boeken met glad papier.

@Totoro geen idee. Snuffel ze in ieder geval!

1 like

Ben op vakantie. Voordat ik allemaal shit over mij heen krijg. En ja ik kan iemand anders laten stemmen maar nee.

Ik zie hier op het forum het wel eens voorbij komen. Wanneer je niet stemt.

Want feminisme en zoveel jaar voor gevochten etc.

Ik open meestal alles snel zonder echt te kijken zodat dat cijfertje weggaat, als dat getal er niet zo zou komen te staan zou ik denk ik niks openen als her niet hoeft

7 likes

De geur van een kelder/schuur!

Maar niet van allemaal, dus ik neem aan dat het ook afhangt van de spullen die erin zijn opgeslagen? Of van het vocht- of schimmelgehalte of iets dergelijks :nauseated_face::drooling_face:

6 likes