Stel je persoonlijke vraag #7

Liever:

• Uiteten bij een restaurant met michelin sterren
  • Uiteten bij een vreetschuur

0 stemmers

Als je van plan bent (zwaar) te gaan squatten zou ik geen hardloopschoenen kiezen, door de omhoog lopende teen van de schoen sta je instabieler namelijk

1 like

Ik heb alleen een havo diploma. Teveel gezeik thuis waardoor ik in mijn examenjaar van vwo naar havo ben gegaan omdat ik nauwelijks nog naar school ging en bang was dat ik anders niet zou slagen.
Vervolgens ook geen vervolgopleiding gedaan. Wel altijd geluk gehad dat ik leuk werk kon vinden maar je begint altijd onderaan en het kost tijd en een hoop werk (onder je niveau) voordat je doorgegroeid bent. Inmiddels is me dat aardig gelukt maar toch heb ik altijd het gevoel dat ik me moet bewijzen. Naar mezelf en de rest van de wereld. Je hebt echt mensen nodig die verder kijken dan een diploma en die vertrouwen in je hebben. Ik vind het wel heel tof dat het me toch gelukt is om door te groeien naar verschillende leidinggevende functies en ik heb onlangs zelfs een hele toffe baan aangeboden gekregen. Daardoor voel ik nu niet meer heel erg de noodzaak om te studeren, in ieder geval niet voor mijn kansen op de arbeidsmarkt. Hooguit voor mijn eigen ontwikkeling.
Een baan vinden is een stuk makkelijker met een diploma maar ook zonder zijn je kansen zeker nog niet verkeken.

12 likes

Dankjewel! Ik weet dat de meningen erover verdeeld zijn, of hardloopschoenen wel of geen fijne keuze zijn voor fitness, dus vandaar dat ik ze erbij heb gezet. Ik weet dat ze voor serieus gewichtheffen sowieso niet ideaal zijn, maar tegen de tijd dat dat voor mij belangrijk is kan ik vast wel mijn huidige Converses in de wasmachine gooien en omdopen tot bodybuildingschoenen. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik werk in een team en tijdens de gezamenlijke lunch kijk ik naar wat collega’s eten:

• Ik geef natuurlijk m’n mening, maar alleen over de inhoud
  • Ik geef natuurlijk m’n mening, maar alleen over de hoeveelheid
  • Ik geef niet echt m’n mening ik vertel alleen of ik dat ook wel eens op heb en wat ik er van vond
  • Ik stel gewoon wat lollige vragen zonder mening
  • Ik bemoei niet

0 stemmers

Voor de mensen die graag hun mening geven. Waarom doe je dit?

• Ik denk dat de eter er wat aan heeft om te weten dat hij/zij iets in zijn bakje heeft wat ik nooit zou eten
  • Ik vind het eten van anderen een collectieve aangelegenheid, vandaar dat ik me ermee bemoei
  • Ik denk dat de eter een verkeerd voedingspatroon heeft en ik deel mijn kennis graag, ik ben zelf namelijk superieur hierin
  • Ik vind het gewoon belangrijk voor mijn eigen gemoedsrust om te weten of: iemand altijd zo gezond eet, dat speciaal heeft gemaakt, of ze nog wel wat erbij neemt, wat ze vanavond gaat eten, wat die witte dingetjes zijn, of het niet te veel is voor 1 persoon en of ze dat nou echt lekker vindt
  • Anders namelijk…
  • Ik doe geen bovenstaande maar ben benieuwd naar de gedachtegang van bemoeiers net als yzile !!!

0 stemmers

4 likes

Ik stel geen lollige vragen, maar soms praat ik wel over het eten van iemand anders. Laatst had een collega opeens groenten en kip mee en wat langer geleden was ie aan het diëten enz. Dus ik kon het nu niet laten om te vragen of ie met een nieuw dieet bezig was of dat het restjes van de dag ervoor waren. En toen hebben we nog wel ff verder gepraat over zijn eten, maar ik begon erover uit interesse. Niet om commentaar te geven, want dat krijg ik zelf altijd en dat is bloedirritant

1 like

Haha nou hier heb je veel aan :stuck_out_tongue:

Jij mag wel bij mij stage komen lopen :+1::grin::grin:

1 like

Soms vraag ik wat voor lekkers anderen bij hebben. Of ik zeg dat ik jaloers ben op hun eten (in de hoop dat ze delen, haha)

4 likes

Bij ons op werk wordt lunch aangeboden, maar laatst toch zoiets meegemaakt. Een collega was jarig dus uurtje voor de lunch of zo had ‘ie getrakteerd op taart. Toen het even later lunchtijd was grapte ik iets als nou, zit nog beetje vol van die taart. Toen at ik lekker m’n bammetjes en zegt collega dood serieus: nou voor iemand zonder al te veel honger eet je nog best veel. Dude!!! Vanaf dat moment pas ik een beetje op wat ik zeg

Nahhh dan kan ik deze ook niet laten:
Er werkte een stomme contactgestoorde malloot in een ander team van dezelfde afdeling waar ik werkte. Ik stond bij de lift met nog wat collega’s te wachten op iemand om te gaan lunchen. Toen die persoon er eindelijk aankwam zei ik: hè hè eindelijk! Ik was al bang dat we niet meer konden gaan lunchen.
Zegt die stomme aap: nou het zal geen slecht idee zijn voor je om eens een lunch over te slaan.
Waarop ik me omdraai en vroeg ‘noem je me nou dik?’ Hij zei ‘ja’ en ik zei dat dit de eerste en laatste keer was dat hij zoiets tegen me zei en dat ik het niet vond kunnen.

2,5 jr geleden en ben nog steeds boos😂 ik had toen btw maat 40.

14 likes

Ik heb een keer een hele makreel meegenomen en die ging ik schoonmaken aan de eettafel en daar hebben sommige mensen het nog steeds over :upside_down_face:

31 likes

Ga jij slapen met make-up op?:lipstick:

• Altijd
  • Vaak
  • Soms
  • Als ik helemaal van de kaart ben
  • Nooit

0 stemmers

Deze vraag komt elke week terug en elke keer denk ik weer: kut ik moet echt beter m’n make-up eraf halen :joy:

5 likes

Nou, duidelijk! Omdat het ook de goedkoopste schoenen uit mijn lijstje waren én mijn vriendinnen waarmee ik uit eten was ze ook mooi vonden, heb ik ze tijdens het eten besteld, hahaha! Ik heb niet eens hoeven bijbetalen! Wel stom dat mijn nummer er niet meer was, maar omdat de recensies aangaven dat ze klein vallen en je het best één nummer groter kon bestellen, heb ik dat gedaan. Hopelijk zitten ze fijn! (Ik koop NOOIT kleding via internet, dus ik vind het helemaal spannend, hahahaha.)

5 likes

Oh shit ik ken dit topic pas net! Had het wel kunnen weten. Ik dacht er aan omdat ik mijn remover ben vergeten en echt al helemaal naar werd van het idee dat ik mét makeup zou moeten gaan slapen.

1 like

Hoe zat ik ook ben, ik doe al-tijd mn tanden poetsen, pil slikken en gezicht wassen

4 likes

@Flamingo @Axolotl vond de pol ook erg confronterend. Ook ik ben tijdens mijn mbo ziek geworden, enheb erna ook nog nooit een (grote mensen) baan gehad. Schaam mij er dood voor terwijl het buiten mijn schuld om is natuurlijk. En niet eens te spreken over mijn enorme gat op mijn CV. Ben altijd bang dat mensen denken dat ik een drop out ben of ex crimineel. Hahah

2 likes

Oogmakeup haal ik er eigenlijk nooit af (ja I know shame on me), maar lippenstift altijd. Foundation draag ik nooit maar dat zou ik er wel afhalen denk ik, lijkt me heel naar om mee te slapen

1 like

Hebben jullie wel eens periodes dat je geen enkele man aantrekkelijk vindt en van alle mannen walgt?

8 likes