Shout out naar degene die insinueerde dat ik lieg
Goh, moest 10 jaar over het woord insinueren nadenken gaat lekker
Shout out naar degene die insinueerde dat ik lieg
Goh, moest 10 jaar over het woord insinueren nadenken gaat lekker
Nu wil ik wel weten hoe men me hier ziet
Van dit lijstje slim, vriendelijk, grappig, grote bek (niet hier maar ik vermoed wel in het echt?)
Welke emoji’s vind je echt heel stom?
0 stemmers
Welke emoji’s vind je leuk (of heel geschikt om te gebruiken)?
0 stemmers
Over emoji’s gesproken:
Als je een duimpje (of een ander handje) stuurt, welke kleur pak je dan altijd?
0 stemmers
Waarom kies je deze kleur?
0 stemmers
En ook @Jumpsuit
Wow, ik word hier echt boos van Ik hoop dat hij daarna alleen nog maar sekspartners from hell heeft gehad en een vette soa!
En ik hoop dat die “vriendin” nadien zelf ook wat nare opmerkingen gekregen heeft, Jumpsuit. Ik heb dat soort opmerkingen ook wel gehad (ik ben ook petite) en vind het jammer dat ik toen even geen gevatte opmerking kon bedenken.
Ik vind je leuk over komen! Het helpt ook wel mee dat ik je profielfoto fantastisch vind haha, love konijnen
Ik gebruik de gele, ik heb het (onterechte?) idee dat die het meest neutraal is.
Oke als dit de dresscode is:
Kan dit jurkje dan met nette hakken (nude/roze kleur)?
0 stemmers
Wat een kutdresscode trouwens
Omg wat kut zeg met die “er is al één bruid vandaag”
Lekker veel variatie voor mannen ook.
Groot gelijk heb je. Zou hier ook echt dwars van worden en met een spijkerbroek aan komen zetten.
ik zou dit boycotten
haha ja als ik wat had liggen had ik dat gedaan maar helaas (plus dit jurkje doe ik ook gewoon wel vaker in het dagelijks leven aan dus is niet zo erg), thanks!
En dan heet een rok met hakken casual?
Ik vind dit echt te theoretisch allemaal.
Hoe komt dit ook tot stand, heeft iemand dit zelf getekend? Of geknipt en geplakt? Of is dit een bestaand iets wat vaker gebruikt wordt? Zoveel vragen
Ik mis de knipoog, die haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Als dit casuel echt casual is ben ik echt een zwerver in mijn eigen “casual” hoor, wow.