Stel je persoonlijke vraag #7

Na hoeveel dates (gemiddeld) weet je of je iemand echt leuk vindt?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Vind gepocheerd vaak tè, als je het los eet. Met hollandaise saus ofzo is het mmmmm

Ik zou alles sparen om later iets te kunnen kopen voor in huis (badkamer of keuken)

Ik heb dit stiekem (de helft) gehad en heb het gebruikt voor een Nieuw Zeelandreis in november :blush:

3 likes

Inderdaad! Dit is het eerste hoogtepunt na kerst :grin:

1 like

Kak stem ik nee… zit ik door dit topic + ruzie met man uiteindelijk nog te kijken :joy:

1 like

Ik weet niet of het echt als reünie telt, maar toen ik werd uitgenodigd voor het huwelijk van een familielid (van een deel van de familie die ik al zo’n 10 jaar niet meer had gezien, maar vroeger wel vaak en daar heb ik ook superfijne herinneringen aan), heb ik me voorgenomen om dat moment te grijpen en het contact te herstellen. Ze wonen in het buitenland, dus niet heel evident, maar ik wil graag 1 keer per jaar naar daar. Dat is vorig jaar gelukt en zal normaal dit jaar ook nog gebeuren. En binnenkort komt iemand van hen mijn kant uit. Echt superfijn.

Verder nog geen echte reünies gehad.

4 likes

Ik kan best goed koken maar een gepocheerd eitje is me nog niet goed gelukt. Heb het twee keer gedaan en vond het niks, zonde van m’n lekkere eitjes.

Ik ga in juli weer bij mijn ouders wonen en begin in september met fulltime stage en ik twijfel nu wat ik moet doen.
Trouwens, de banen liggen hier niet voor het oprapen dus de kans is klein dat ik een baan vind die akkoord gaat met een vakantie. Dus het is of-of.

  • Een baan bij mijn ouders zoeken voor die twee maanden, niet op vakantie
  • Wel op vakantie en de rest van de tijd thuis zijn en misschien vrijwilligerswerk

0 stemmers

Ja dat dacht ik eerst ook, maar ik vind twee maanden thuis wel erg lang. Maar als ik twee weken op vakantie ga bijvoorbeeld is dat ook al weer korter.

Baan zoeken, twee weken voordat je begint met stage op vakantie? Is misschien een optie. Dan heb je wat te doen en toch ook nog een rustmoment tussendoor

5 likes

Ja dat kan natuurlijk ook, maar dan is het maar een baantje voor 6 weken… zoiets zou wel chill zijn. Ik werk nu 24 uur naast voltijd studeren dus ik ga echt in een gat vallen zo…

Is het geen optie om daar nog wat langer te blijven werken? Zodat je halverwege de vakantie naar je ouders gaat?

Ja, ik snap het wel! Maar ik denk dat je via het uitzendbureau prima wat voor 6 weken kan vinden hoor, de meeste bedrijven zitten juist in de zomer omhoog.

1 like

Ja dat zou ik zelf wel heel graag willen, maar alle mensen die tot nu toe interesse hebben in het onderhuren van mijn kamer willen per juli. Maar misschien kies ik dan diegene die zo ver mogelijk in juli wil :wink:

Beschikbaar stellen per 31 juli :sweat_smile:

1 like

Zijn jullie bij polls over hygiëne geneigd om een beschaafder antwoord in te vullen? (Polls als: hoe vaak poets je je tanden / was je je gordijnen / peuter je in je neus)

Anoniem:

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Samenvatting

Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik invul wat ‘hoort’. Maar pas mijn stem daarna vaak nog wel aan naar het echte antwoord.

Alleen als ik een van de eerste ben met stemmen haha, anders ga je toch zo op in de massa

5 likes

Ik probeer regelmatig een ei te pocheren maar het ziet er vaak niet uit :’) en kan het ook niet bepaald smakelijk noemen (als ik het maak/probeer).
Kun jij een ei pocheren?

  • Ja!
  • Nee
  • Nog nooit geprobeerd
  • Soms lukt het

0 stemmers

Je zou eventueel via temper kunnen werken, zodat je zelf kan bepalen hoe vaak je werkt. Of je kan op festivals in een foodtruck werken. Is heel leuk werk en maar een paar weekenden!