Stel je persoonlijke vraag #7

Ohja, dat is ook niet mijn favoriet, maar ik word er niet agressief van. Dit is wat mij betreft echt de allerergste ooit: :drooling_face:

5 likes

Echt apart je benen inzepen en boenen? Ben ik even benieuwd naar, voor de ja-stemmers. Zelf heb ik nee gestemd. Ik “was” ze hoogstens wanneer ik er scheerschuim/conditioner/douchegel op doe om ze vervolgens te scheren. Maar zo vies worden je benen toch niet?

4 likes

Ik keek het destijds met mijn vriend, die het al eerder gezien had. Dus ik stelde om de haverklap domme vragen, huhh wie is dat nou weer??? Huhh hoe kan dat? Ik snap het niet. Was waarschijnlijk best irritant :wink: Maar samen met iemand kijken die het gezien heeft helpt wel. Anders samenvattingen lezen.

1 like

Ik zeep alles in, armen rug benen tenen, met zo’n puff en douchegel. Geen idee heb er nooit over nagedacht, doe het zo al vanaf kind zijnde.

1 like

Ben jij ook al zo stokoud dat je ooit een wegwerpcamera hebt gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik doe dat eigenlijk ook meestal niet. Ze worden toch wel schoon val al dat water denk ik dan? En als ik m’n hele lichaam steeds ga inzepen gaat m’n eczeemgevoelige huid echt protesteren denk ik

Oh deze uitslag had ik niet verwacht, ik dacht omdat hier volgens mij ook best wat 21/22 jarigen zitten dat je dat dan niet kent. Maar misschien had ik erbij moeten zetten dat je het dan zelf had gekocht en niet van je ouders was. :stuck_out_tongue:

Ik ben 24 maar heb wel ooit zelf een wegwerp camera gekocht hoor haha. Zaten toen zelfs in pakjes van 2 en schoot die binnen een week helemaal vol. Lekker naar de Kruidvat of foto winkel graaien in een bak om je foto’s weer te zoeken. Mooie tijden haha.

3 likes

Ik ben 21 en heb twee jaar geleden nog een wegwerper gekocht en gebruikt. Is niet zó ouderwets hoor.

Haha nouja dan kan ik deze poll net zo goed sluiten. Had het er toevallig net over dat toen we voor het eerst op 14 jarige leeftijd mochten overnachten zonder ouders en iedereen zo’n ding had. Ging er vanuit dat dat niet zo bekend meer was bij jonge twintigers.

Ik bedoel trouwens wel ook echt als kind zijnde, niet recent.

Blijkbaar niks dus, ik wist niet dat mensen die nog gebruikten. Maar ik vraag me wel af waarom? De kwaliteit van een mobiel is toch beter en kost niks?

Ja oke, kan ik me voorstellen. Die foto’s kunnen soms zeer shocking zijn. Als je even op een bankje naast de Kruidvat je foto’s wilt bekijken. Maargoed ik ga dan ook nooit op foto’s met feestjes en dergelijke. En zo’n ding meenemen zou voor mij al een taak zijn want die verlies ik en dan gaat iemand anders het ontwikkelen ofzo.

Dat ontwikkelen en afdrukken gaat gewoon in een machine in een grote fabriek, daar kijkt niemand naar! Mocht je het toch eens willen proberen maar dat dat je ‘tegenhoudt’.

Mezelf kennende zou het heel erg aan me gaan knagen als er ook maar één iemand zou aangeven dat hij/zij me vervelend vindt. Ook al zou ik daarnaast 40 positieve reacties lezen. Dus dat wil ik dan liever helemaal niet zien.

7 likes

Zo ik wil dit ook! Lijkt me echt verhelderend. Confronterend natuurlijk ook, maar zeker als het anoniem kan wel heel eerlijk.

Ik heb dit met een training een keer gehad. Ging over eerste indrukken en het was de bedoeling heel kritisch op elkaar te zijn, zodat je wist waar je je op moest focussen de rest van de training.
15 mensen die elkaar niet kennen, 3 minuten jezelf voorstellen voor de groep en dan 14 anonieme beoordelingen krijgen over jou. Was heel heftig, maar ook super leerzaam.

6 likes

Of Moussaka.
Zo lekkerrrr!

1 like

Haha ik ook!

Oh echt? Ik denk juist vaak dat ik hier kinderlijk overkom haha. Ja echt waar! In oktober ook pas 25. Thanks wel!

1 like