Stel je persoonlijke vraag #7

Ik heb zoiets wel eens moeten doen. 1x dmv een Johari Window. Uit een lijst vul je eerst eigenschappen in over hoe jij jezelf ziet, daarna laat je het vrienden en familie doen. En dan zie je dus wat overlapt, wat anderen wel bij jou zien maar jij niet bij jezelf, etc. Heel interessant.

Voorbeeldje:

Heb het ook een keer met een training moeten doen, met onbekenden dus. Een beetje hetzelfde als @anon86562306 omschreef, dat anderen over jou moesten vertellen hoe jij op ze overkwam. Vond die wel heel interessant en leerzaam.

Deze beiden keren was het overigens wel vooral gericht op positieve eigenschappen, als er ook negatieve worden meegenomen is het een stuk lastiger denk ik.

6 likes

Ik erger me wel eens aan iemand voor een paar seconden, maar dan ben ik t daarna ook weer vergeten dus ik kan niet een aantal aangeven qua forummers.

10 likes

Per ongeluk op 3 gestemd, het aantal varieert en kan mn stem niet weghalen!

1 like

Ja! Die gebruikte ik tijdens het detectiveje spelen in de buurt. Met een vriendin door de buurt sluipen met walkie talkies en dan foto’s maken van “verdachte” dingen. Zoals bijvoorbeeld een hondendrol :sweat_smile: daar verspilde ik die camera aan haha

6 likes

Heb jij ook zo’n moeite om te bepalen wat je nou aan moet doen met dit weer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

‘s ochtends is het zo koud en ‘s middags opeens veel warmer :sob:

zeker omdat hier op kantoor de temperatuur ook kan wisselen.

1 like

Verbazingwekkend dat zoveel mensen voor vergiftiging kiezen, (spoilers) als je ziet hoe Joffrey stierf lijkt me dat echt de vervelendste en pijnlijkste optie. Dat drakenvuur is zo heet dat je niet eens tijd hebt om je te beseffen dat het heet is voordat je dood bent (dan wel gericht zoals Varys of de Tarly’s, niet zoals het plebs in King’s Landing).

@ParisDarling Denk dat het wel helpt als je je telefoon weglegt, want anders mis je inderdaad wel dingen.

2 likes

Ik kwam totaal anders over dan ik had verwacht, maar ik heb ook een heel negatief zelfbeeld en daar ben ik me dan wel weer bewust van.
Het enige dat ‘negatief’ was bij mijne was dat ik wel erg snel praat en dat klopt ook wel ja. Verder was het totaal tegengesteld van wat ik verwachtte (heb hem even opgezocht): zelfverzekerd, spontaan, positief, vrolijk, zorgzaam, gehaast, open, kwetsbaar. Dat waren de woorden die ik kreeg.
En ik had van mezelf opgeschreven wat ik verwachtte: onzeker, praat te veel, praat te snel, zachte stem, lief, geen overwicht.

3 likes

Ik vat het zelf niet negatief op, maar ik heb wel eens gehoord ‘Jij hebt best wel vul hier een of ander detail over mijn lichaam in he’. Ik vond het meer een constatering dan dat ik het negatief opvatte. Hij moest het er maar mee doen. :woman_shrugging:t5:

1 like

Je hebt gelijk, helemaal niet over nagedacht… Heb het aangepast!

1 like

Absoluut! 's Ochtends is nog erg koud, 's middags als ik naar huis ga weer veel warmer. Op mijn werk is het binnen ook superwarm, maar op mijn stage is het dus weer hartstikke koud (als in ik heb nu nog een dikke trui aan met een sjaal over mijn benen). Ik weet het echt niet meer haha.

1 like

Er zijn nog genoeg fotozaken waar je gewoon film kunt kopen, en volgens mij ook wel bij drogisten en winkels als de hema.

1 like

Ik moet hier toch ff op reageren, ik heb al op “post te veel gestemd” maar @Jauregui ik denk dat echt niemand jou een grote bek vindt hebben. Jij lijkt me echt superlief! En ik zeg dit soort dingen niet snel. Want ik heb zelf een grote waffel, ik weet alleen niet of ik dat op het forum ook heb. Dit moet je als een compliment opvatten overigens.

6 likes

Dit doen ze al in een aantal gemeentes geloof ik! Ik begrijp wel dat het voor mensen die niet geschoold zijn niet echt loont om te gaan werken ivm toeslagen waar ze dan geen recht meer op hebben, dus dat het dan enkele tientjes verschil maakt met dat je in de uitkering zit

@Zemraluani die laatste optie is voor jou

2 likes

Wisselen van avatars vind ik vrij ingewikkeld altijd hahaha. Zou leuke quiz zijn om namen aan avatars te koppelen

9 likes

Ik kom slecht uit een middagdutje en daardoor mopperig. Net een baby hier.

3 likes

Ik heb een aantal maanden bijstand gekregen omdat ik fulltime therapie moest volgen en niet meer uren mocht werken.

En verder heb ik meestal een hekel aan de onvrijwillige vrijwilligers op mijn werk omdat ze weinig gemotiveerd zijn.

Het is echt heel goed te doen om op marktplaats een prima analoge spiegelreflex te vinden voor weinig geld! Film is te koop bij Kruidvat/fotozaken/op het internet en ontwikkelen kan voor weinig bij de HEMA of Kruidvat. Als je meer info/advies wil mag je me altijd een pb sturen :grin:

2 likes

Dat heb ik ook altijd! Ik werkte op zaterdagen altijd de hele dag keihard en echt van 8 tot 20 en als ik dan daarna nog met vriendinnen uit zou gaan oid zeiden ze “doe gewoon ff discodutje”. Maar als ik dat doe word ik 2 uur later wakker met gigantische hoofdpijn, scheurhonger en een vreselijk humeur. Echt dood aan dutjes.

5 likes