Stel je persoonlijke vraag #7

Mijn moeder is 65 en wordt nog steeds zeker 5 jaar jonger geschat. Dus denk dat het niet altijd zo is dat je op een gegeven moment ouder, of op leeftijd wordt geschat!

Goh, dus de meesten zouden eigenlijk hun huidige leeftijd willen houden?

Ik hoop rond m’n 35ste wat zelfverzekerder te zijn.

3 likes

image

58 likes

Toch niet als je eind 20 bent en wel begin 20 zou willen zijn?

Ik denk ook echt dat kortere werkdagen/ minder weekdagen het ziektecijfer kan doen dalen.

In ons team (van 7 mensen) is er dit jaar bijna elke week wel iemand ziek geweest en ik denk echt dat dat komt omdat ze meer uren werken dan ze aankunnen.

2 likes

Ik ben ook knapper, denk ik. Ik bedoel, ik ben ook zwaarder en mijn huid is minder glad enzo, maar mijn gezicht is ook sprekender en ik straal die onzekerheid die ik had niet meer uit. Misschien ben ik niet knapper geworden maar ik denk wel aantrekkelijker. (voor wie ik zijn/haar type ben dan :joy:)

6 likes

Ja dat denk ik ook! Er staat me ook iets bij van een Scandinavisch(?) land waar ze kortere werkweken hebben, maar iedereen wel veel efficiënter werkt. Ik ga eens kijken of ik dat nog terug kan vinden.

1 like

Ik zie aan de poll dat wij allebei het peter pan syndroom hebben

2 likes

Oh dat zou wel kunnen! Lekker voorbeeld van mij haha :sweat_smile:

1 like

Ja dat heb ik ook! Ik heb echt beter geleerd wat ik beter wel en niet kan doen met mijn haar en make-up. En ook vooral geleerd om meer schijt te hebben en dingen aan te trekken waarvan ik dacht dat ik ze ‘niet kon hebben’.

1 like

Ja dat laatste vind ik echt vervelend. Als ik vrij ben krijg ik minimaal 2 appjes (op mijn privé telefoon, we hebben geen werk nummer) met vragen of mededelingen. Dan maakt het ook niet uit of ik een dag ziek ben, vrij of met vakantie. Terwijl dit vaak ook dingen zijn die wel een paar dagen kunnen wachten, of die ze ook prima zonder mij kunnen uitvogelen. Ik snap ook niet waarom dit maar de norm is.

afbeelding

Dit is:

  • Limonade
  • Ranja
  • Ik gebruik beide
  • Ik zeg iets anders namelijk…

0 stemmers

Wat zit er in dit glas dan? Want dit lijkt op hele sterke siroop met water of iets van roosvicee ofzo.

5 likes

Ik werd vorig jaar door een mondhygiëniste van rond mijn eigen leeftijd minderjarig geschat en dat vond ik verbazingwekkend en niet leuk (ik vroeg info over tanden bleken en zij antwoordde dat ik wel moest wachten tot ik meerderjarig zou zijn, haha), maar ook niet beledigend? Ik zou het wel beledigend vinden als het door mijn manier van doen ofzo kwam, maar als het door m’n hoofd komt: :woman_shrugging:.
Ik word wel al sinds ik 12 ofzo ben 20 geschat en ik ben er wel klaar voor om ouder geschat te worden, maar ik heb wel een babyhoofd, een onvolwassen kledingstijl en een babystem, dus misschien ook tijd voor een makeover.

3 likes

Ik zeg aanmaak of siroop. Ranja doet me denken aan die slappe troep die je op school in van die makkelijk breekbare plastic bekertjes krijgt.

3 likes

Ohjaaa dat kan natuurlijk ook nog!

En wat betreft je herinnering; dat herken ik ook. Het ene glas (ranja, limonade, siroop, aanmaak, etc) is de andere niet :sweat_smile:

2 likes

Geeeeeeeeen idee! Dit kwam van de Wikipedia pagina over Limonade (want dat zeg ik altijd). Ik bedoel in ieder geval die aanmaaklimonade (kijk daar ga je al, ranja mag natuurlijk) a la Raak, Karvam Cevitam, Teisseire, etc.

Hahah okee, top dan weet ik wat ik moet stemmen! :blush:

Ja zo gebruik ik het ook! Dat aanmaakspul heet ranja en limonade is iets met koolzuur (vooral met citrussmaak).

Siroop!

1 like