Jaaaa zo herkenbaar, zo voel ik me precies na dutjes. Of ze nou een halfuur of 2 uur duren, ik voel me daarna nog 10x verrotter. Doe het daarom ook nooit meer, tenzij ik ziek ben ofzo.
Goed dat je er op die manier tegenover staat! Ik zou er echter wel aanstoot aan nemen en klaar zijn met zo iemand, maar dat is ook gewoon erg persoonlijk. Het zou bij mij trouwens wel heel veel uitmaken waar de opmerking om gaat. Als iemand zegt dat ik kleine voeten heb, of veel moedervlekken of zo, dan zou het me niet boeien. Als het over dingen als striae of hangbillen zou gaan, is het een ander verhaal. Zoiets ga je toch niet benoemen?
Ik vind dat het afhangt van de situatie. Ik heb nu ja gestemd omdat ik het er in bepaalde gevallen wel mee eens ben
Maar hoe kun je een dutje doen van 20 minuten? Ik kan wel een wekker zetten, maar ik val nooit gelijk in slaap…
Ik word altijd automatisch wakker na 20 minuten, misschien jij ook wel?
Nee, vaak geprobeerd! Maar word net als @vuilnisglitter misselijk, chagrijnig en met hoofdpijn wakker (en dus niet na 20 minuten).
Ik kan met dutjes alleen minimaal 2 uur later wakker worden, duf en met het gevoel alsof ik in een ander universum ben
Anderen die hier ook met een flink bonzend/racing hart wakker worden? Dat is voor mij de voornaamste reden om geen dutjes te doen. Voel me ook altijd schuldig als ik een dutje heb gedaan.
Los daarvan nog een poll: zou jij ooit plastische chirurgie overwegen? Volgens mij is deze al eens langs gekomen, maar ach.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wil deze wel even toelichten, helemaal na m’n reactie op Jamie Li’s operatie vlog laatst. Toen schrok ik namelijk zelf een beetje van m’n eigen gedachtes daarover, dat ik moeilijk kon begrijpen dat ze zich vrijwillig zo ingrijpend liet opereren. Het eindresultaat waar ze naar toe gaat begrijp ik op zich wel, denk ik.
Voor mezelf zou ik alleen plastische chirurgie overwegen als het meer medisch dan cosmetisch is. M’n moeder had bijvoorbeeld ontzettend hangende oogleden die haar ogen bijna dichtdrukten aan het einde van de dag, daar heeft ze zich aan laten repareren. Ik heb net zulke oogleden en zou zo’n correctie ook wel overwegen ooit, maar dan echt omdat het iets is waar je last van hebt. Niet omdat je er beter uit van gaat zien.
Overig spuiten, snijden en schaven zou ik niet willen, en ik ben echt geen perfect 10 hoor. Lijkt me gewoon zo maf om je gezicht te veranderen, net als die foto van Sylvie Meis die laatst langs kwam, onherkenbaar!
Ja, maar het zou dan gaan om een ooglidcorrectie. Ik heb al flink hangende oogleden, en bij mijn moeder en oom is het inmiddels zo erg dat ze er last van hebben. Als ik op dat punt kom laat ik er wat aan doen. Misschien ook wel een heel klein beetje omdat ik het mooier vind, maar toch vooral medisch/noodzakelijk. Een puur cosmetische ingreep zoals borstvergroting, liposuctie, etc, zou ik nooit doen. Kan natuurlijk altijd veranderen maar zo sta ik er nu tegenover.
Ik snap dit niet? Wat heeft die lijst te maken met hoe mensen je op ‘t forum zien
Wint Duncan vanavond het songfestival?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik snap t niet? Mijn user name belandt helemaal bovenaan omdat ik dat zelf ben?
Bij mij ook en degenen die volgen zijn allemaal mensen met heel veel likes, berichten, enz. Niet mensen met ongeveer dezelfde cijfers als ik
Als je naar beneden scrolt, kom je jezelf op een gegeven moment op de goede plek in de lijst tegen!
Ah gevonden! Grappig om te zien.
Haha ik sta vooral erg bovenaan bij de leestijd en gelezen berichten. Denk alsnog dat niemand mij echt herkent, maar denk dat dat meer te maken heeft met hoeveel persoonlijke dingen je vertelt die memorabel zijn.
Het enige dat ik op dit moment overweeg is een borstverkleining, maar zelfs dat overweeg ik al een aantal jaar zonder daadwerkelijk actie te ondernemen omdat ik het zo zonde vind om te snijden in iets dat gezond is
Ik spreek ‘m (bijna) nooit meer (na 7+ jaar) maar als we elkaar spreken of zien zouden we goed met elkaar op kunnen schieten. We hebben zelfs een jaar nadat het uit was heel gezellig shotjes gedaan met mijn nieuwe vriend en zijn nieuwe vriendin toen we elkaar tegenkwamen bij uitgaan haha
1 van mn exen is mijn bff nu