Een van mijn exen heb ik inmiddels al vijf jaar niet meer gezien en eigenlijk zou ik zo graag willen weten hoe het met hem gaat. Op social media is niks over hem te vinden.
De ander zie ik af en toe in de stad waar ik vandaan kom en dan maken we vaak even een praatje.
Geen goed contact, maar ook geen slecht contact. We spreken elkaar nauwelijks, maar als we elkaar tegenkomen maken we wel altijd even een praatje. Gewoon prima dus.
De 20% die abortus ongeacht de duur hebben gestemd, hoe zien jullie dat in de praktijk voor je? Wat doe je met een bij 8 maanden geaborteerd kind dat het buiten de moeder gewoon doet? Moet je het dan buiten de moeder nog met een kussen smoren, gaat het dan voor adoptie, moet je de moeder van tevoren medicatie geven die verzekerd dat het kind in de baarmoeder al overlijdt?
Ik heb dat antwoord gegeven maar niet met het idee van een 8 maanden oude baby, eerder 13 weken bv.
Het mag in Nederland nu tot 24 weken, dat is ook ongeveer de grens waarop je voor een gewenst kind alles uit de kast trekt omdat het levensvatbaar is.
Ja same, mijn gedachte was ook bij de grens die het nu in NL is ongeveer, later lijkt me ook niet wenselijk.
In Nederland noemen we dat dan geen abortus meer maar zwangerschapsafbreking, semantisch verschil, maar daardoor was ik daar in de poll niet van uit gegaan
Ja, dit was ook mijn redenatie. Ik ga er eigenlijk ook wel vanuit dat een zwangerschap die tot na de afkapdatum van abortus gedragen wordt, in principe een gewenste zwangerschap is die niet zomaar afgebroken gaat worden.
Prangende levensvraag voor op de zaterdagochtend:
Gebruik jij wasknijpers als je de was ophangt?
- Ja
- Nee, dat is toch helemaal niet nodig
0 stemmers
Ja en nee, soms wel soms niet.
Alleen bij enkelesokken en gladde kleding.
Van de drie serieuze exen wel maar met een nog, de andere twee zie/spreek ik nooit meer. Bij die ene ga ik volgend jaar naar zijn bruiloft
@Xiomara Als ik een balkon/tuin zou hebben en daar mijn was op kon hangen zou ik het wel doen, om te voorkomen dat het op vieze grond valt of wegwaait. Maar voor binnen vind ik het niet nodig. Mocht er wat op de grond vallen raak ik het niet kwijt oid. En dat gebeurt sowieso echt heel zelden.
Nee maar ik hang mijn was binnen op, als ik het buiten zou ophangen wel.
Ik heb nu een aanvraag lopen voor een buikwandcorrectie. Ik heb echt veel huidoverschot, dus daarom wil ik het graag. Verder denk ik dat ik het niet zou doen.
Eerst wel met eentje, jaren aan een stuk, maar van de een op de andere dag begon hij me heel naar te behandelen. Vind dat nog steeds echt heel jammer en rot want ik snap het gewoon oprecht niet
Ben jij over het algemeen een uitsteller?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Leuk allebei! Maar vind de groene meer feestelijk. Misschien nog een riempje oid om je middel? Past daar ook leuk bij vind ik. Maar sowieso allebei leuk haha.
Alleen als ik niet weet hoe iets moet. Maar verder juist niet!
Ik lees dit terwijl ik vanmorgen first thing meteen aan mijn scriptie wilde werken, niet gelukt natuurlijk haha shit