Stel je persoonlijke vraag #7

Ohjaaa dat kan natuurlijk ook nog!

En wat betreft je herinnering; dat herken ik ook. Het ene glas (ranja, limonade, siroop, aanmaak, etc) is de andere niet :sweat_smile:

2 likes

Geeeeeeeeen idee! Dit kwam van de Wikipedia pagina over Limonade (want dat zeg ik altijd). Ik bedoel in ieder geval die aanmaaklimonade (kijk daar ga je al, ranja mag natuurlijk) a la Raak, Karvam Cevitam, Teisseire, etc.

Hahah okee, top dan weet ik wat ik moet stemmen! :blush:

Ja zo gebruik ik het ook! Dat aanmaakspul heet ranja en limonade is iets met koolzuur (vooral met citrussmaak).

Siroop!

1 like

Zou me toch wel zorgen maken als iemand denkt dat ik 7 ben.

14 likes

Noem je ijsthee echt sap? Als in je zit ice tea te drinken en als iemand vraagt wat je drinkt, zeg je dan sap?
Geen burn, vind het grappig klinken omdat ik zoiets nog nooit gehoord heb!

6 likes

Hoe vaak dragen jullie oorbellen?

  • Dagelijks
  • Regelmatig
  • Soms
  • Zelden
  • Ik heb wel gaatjes, maar nooit
  • Ik heb geen gaatjes, dus nooit

0 stemmers

Kleding koop ik doorgaans:

  • Online
  • In een fysieke winkel

0 stemmers

Sterker nog, ik heb nog nooit kleding online gekocht. Schoenen wel, maar wat kleding betreft kan ik totaal niet peilen of iets me leuk zal staan of niet zonder het in het echt te bekijken en te passen.

3 likes

Jij woont in Italië toch? Wij hadden een keer als een soort van “challenge” dat we allemaal iets leuks moesten kopen in florance voor het uiteten daarna. Nou echt :rofl: hele stad rond gelopen in een enorme kut hitte maar we konden gewoon niks vinden wat betaalbaar was?! Ik denk dat we ook wel in hele verkeerde wijken liepen :joy:

Ik heb opgerekte oorlellen en draag iedere dag plugs of tunnels. Maar weet dus niet wat ik moet stemmen want officieel is het geen ‘oorbel’ :see_no_evil:

Oh zo heb ik er nog niet over nagedacht. Ik heb mijn piercings in mijn oren niet meegerekend eigenlijk.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

0 stemmers

Het centrum van Florence is best bijzonder qua winkels, voornamelijk veel dure boutiques etc. waardoor het me niet verbaast dat je er moeilijk voor weinig kon slagen! Echter zijn er in Florence veel tweedehandswinkels, en heb je buiten het centrum-centrum de standaard winkelketens en goedkopere winkels. De gemiddelde Italiaanse stad heeft de standaard jonge winkelketens, de Italiaanse standaard jonge winkelketens (OVS, Piazza Italia, my-d, I Am, Motivi, Intimissimi, Tezenis, Calzedonia, Carpisa, Primadonna, etc.), wat department stores (Coin, Rinascente, Cisalfa, etc.) en in mijn ervaring genoeg boetiekjes met hippe betaalbare kleding.

Ik ben zelf een luie donder die zich niet kan kleden en haal bijna alles bij H&M of &Otherstories, maar mijn vriendinnen dragen vrijwel nooit kleding van Zara, Bershka, H&M & co. en kleden zich voor zover ik kan zien wel prima voor weinig!

1 like

Als jij je auto parkeert zet jij hem dan

  • In z’n vrij
  • In de achteruit
  • In de 1
  • Anders
  • In een willekeurige versnelling
  • Ik heb geen auto maar wil wel stemmen

0 stemmers

Met rijles leerde ik in zn vrij en handrem erop, maar dat heeft mijn vader er snel uitgestampt want “IN DE WINTER VRIEST JE HANDREM VAST HOOR EN IK KOM JE NIET HELPEN”. Dus zet m gewoon in zn 1 nu :joy:

24 likes

en op de handrem. ik woon in een bergachtig gebied en als ik m’n auto niet op de handrem zet kan ik hem aan het einde van de dag onderin het dorp ophalen :+1:

15 likes

precies dit zei mijn vader ook altijd. terwijl waar ik woon iedereen z’n auto op de handrem zet bij -20 omdat 'ie anders van de berg af rolt hahaha

4 likes

Ik heb geen eigen auto maar de auto waar ik regelmatig in rij is een automaat dus die zet ik in parkeerstand en eventueel handrem erbij. Als ik schakel rij dan vrij en handrem. Of als het echt haaaard vriest dan in de 1 en zonder handrem, mits ie niet bergaf staat natuurlijk

1 like