Hangt ervan af hoeveel honger ik nog heb na het eten haha
Ik vind het zonde van een lekkere maaltijd om daarna een droog bord weg te harken haha. Maar goed initiatief, als het maar afbreekbaar is hè
Dat was ook gelijk mijn gedachte
Maar een appel raak je toch aan met je handen? Of frietjes bijvoorbeeld?
Waar is daar het probleem van dan?
Of ben ik zo vies dat ik dat niet snap
Ik heb geen contact met ze, maar ik ga er vanuit dat als ik ze tegenkom we wel normaal tegen elkaar kunnen doen.
Heb een paar keer afgesproken met mijn ex en hij vroeg het nog eens, maar ik had er niet zoveel behoefte aan verder. Voor mij is dat met hem verleden tijd en je werd toch soort van teruggeworpen in de tijd en daar zag ik niet echt iets positiefs aan ook al is het een heel aardige man en heeft hij veel voor me betekend.
Ik zou het op zijn minst proeven omdat ik nieuwsgierig ben…
Maar denk niet dat ik het helemaal op zou eten… dat is bijna een maaltijd op zichzelf??
Maar wel een goed initiatief, en als het eetbaar is zal het ook makkelijk afbreekbaar zijn
Stel, je kan veranderen van functie.
Het werk daarbij is iets dynamischer en leuker, het verdient iets meer. Huidige werk vind je oke.
Echter: Thuiswerken kan niet meer, je werkt maandag-vrijdag op kantoor in plaats van regelmatig thuis op afwisselende tijden. Je moet regelmatig overwerken. Je partner ga je bij de nieuwe functie minder vaak zien.
Wat doe je? (Toelichten mag! )
- Ik wissel van functie
- Ik blijf zitten waar ik zit
0 stemmers
Ik zou het alleen doen als de secundaire omstandigheden (niet thuiswerken, overwerk, slechtere werk/privé balans) inherent zijn aan de functie en ik echt graag die functie wil. Als het aan de werkgever ligt en bij een andere werkgever wél zou kunnen met behoud van je werk/privé balans, dan zou ik mijn heil elders zoeken.
Hangt ervan af hoe veel leuker het nieuwe werk is en/of hoe ‘oke’ het huidige werk echt is. Thuiswerken is sowieso totaal niet aan mij besteed dus dat zou ik geen nadeel vinden
Af en toe lekker met een wattenstaafje erin poeren voelt hemels
In principe is dit al mijn baan, op het ‘partner minder zien’ na dan, dus ik zou wisselen.
Ik zag altijd tegen m’n vriend dat ik jaloers ben op z’n hooikoorts want i love niezen
Ik zou het in ieder geval niet laten vanwege je partner… Zeker niet als jullie beiden de weekenden vrij zijn.
Maar ik nies dan ook minimaal 100 keer per dag
Als je naar een concert gaat, waar sta je dan het liefst in de zaal?
- Op het balkon, recht tegenover het podium
- Op het balkon aan één van de zijkanten
- Op het balkon, maar maakt niet uit waar precies
- Midden in de zaal
- Helemaal voorin de zaal
- Achteraan in de zaal
- Links in de zaal
- Rechts in de zaal
- Sorry, het boeit me helemaal niet waar ik sta
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Ga je voorafgaand van een concert ook altijd de setlist opzoeken om te zien welke nummers de band/artiest eventueel gaat spelen?
- Ja!
- Soms wel
- Nee, ik laat me graag verrassen
- Nooit aan gedacht om te doen eigenlijk
0 stemmers
Moet wel altijd hoesten als ik te ver ga
Oke en door @Xiomara net de setlist van BSB gekeken waar ik woensdag heenga en nu ben ik helemaal blij want ze doen bijna alleen maar oude liedjes
Ik heb een hekel aan concerten maar ga soms wel als ik écht fan ben van een band. En ik heb nog nooit niet vooraan gestaan. I don’t settle for less.
Vroeger stond ik altijd vooraan, maar heb de energie daar niet meer voor, sta liever wat meer in het midden waar je iets meer ruimte hebt. Tenzij het een klein concert is in een klein zaaltje, of een artiest/band waar ik echt heel erg fan van ben en alles kan meezingen, dan wil ik wel nog steeds vooraan.
Nou als ik bij de concerten waar ik soms heen ga vooraan ga staan kun je me naderhand afvoeren met de brancard. Nee hoor deze oma staat wel op 't balkon
(ik heb wel echt m’n favo plaatsen bij elk poppodium haha)