Jaaa zij ulg vreselijk mens. Heb haar gelukkig al een tijdje niet gezien.
Ik vind het wel verbroederen dat jullie allemaal dezelfde dakloze stoorzender kennen.
Is het vreemd om lid te zijn van een bepaalde politieke partij, maar daar bij de Europese verkiezingen niet op te stemmen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hahaha jaa ik vind het ergens wel fijn dat meer mensen haar kennen.
Ik ben haar al een paar keer tegen gekomen met mensen die geen idee hadden en dat ik dan sis “negereeeen” maar niemand luisterd ooit naar mij dus iedereen stopt dan half en ik maar boos dis mensen meeslepen.
Pure ellende
Hahah PvdD? Ik ben het in Nederland helemaal 100% met ze eens maar in de Europese politiek houden ze er soms vreemde denkwijzen op na. Ik ben lid van PvdD maar ga GL stemmen.
Dit was inderdaad precies mijn overweging!
Ik denk dat ik het niet ga doen hoor, maar het voelt toch een beetje raar. Krijg je post van die partij thuis met een poster en foldertjes enzo en mailtjes met de vraag of je je wilt inzetten. Alsof ik dan zeg: ‘Ja sorry, ik ga zelf niet eens op onze partij stemmen, dus ik ga ook niet helpen anderen te overtuigen.’
@Banananana Haha precies dit inderdaad!
Ik heb hetzelfde, ook poster en foldertjes gekregen maar ik denk dat ik op Groenlinks stem.
VVD terwijl er bij de landelijke altijd linkse partijen uitkomen, maar ik had superveel vragen overgeslagen omdat ik er niks over wist of het een moeilijke kwestie vond en niet zo goed wist wat ik moest kiezen.
Ik vind het lastiger dan bij de landelijke, jullie ook?
- Ja, lastiger
- Nee, even lastig
- Nee, minder lastig
0 stemmers
Deels ook omdat ik het niet altijd oneens was met de stelling, maar het bijvoorbeeld meer een nationale aangelegenheid vind dan een Europese.
50 plus🤣 Maar stem partij voor de dieren
Hahaha bij mij ook, 3e CDA
Oh grappig, ik vond de stellingen juist algemener en dus makkelijker. Bij de landelijke verkiezingen weet ik nooit wat te doen bij vragen over of de A735 meer rijbanen moet krijgen e.d.
Bij mij ook jezus leeft. Ben niet echt van plan om daar op te stemmen, maar als ik mijn antwoorden bekijk komt er inderdaad aardig wat overeen al heb ik er ook een aantal over geslagen.
ik heb laatst het partijprogramma van Jezus Leeft bekeken, omdat die bij mij OOK bovenaan stond (zeer dubieus dit trouwens, waarom staat die bij heel veel mensen bovenaan?)
maar daar stonden dus dingen in als:
Weet je dat de liefde van velen verandert in bitterheid?
Daarom stoppen met moord, zoals abortus en euthanasie.
wat betekent liefde verandert in bitterheid???
Weet je dat miljoenen mensen depressief zijn?
Daarom roken en drugs verbieden.
Weet je dat het internet veel kapot maakt?
Daarom geen on-Bijbelse praktijken op het internet.
hoe willen ze het hele internet reguleren???
Weet je dat het geloof in de evolutieleer, gebaseerd op overleven van de sterkste (Darwinisme) alleen maar leidt tot ellende?
Daarom onderwijs gebaseerd op geloof in GOD en Zijn liefde.
die laatste vond ik het mooist, heb je darwin weer met zn ellendige leer. verder geen enkele context over welke ellende, hoe dan etc.
ik had niet verwacht dat die partij uberhaupt normale dingen zou zeggen, maar dit???
edit: o en de klapper:
Weet je dat veel vrouwen zich onveilig voelen en veel huwelijken kapot gaan?
Daarom geen prostitutie of openlijk naakt in de samenleving.
vrouwen voelen zich onveilig, dus je mag niet openlijk naakt. overigens noemen ze in een ander punt dat je sharia-achtige dingen niet moet willen, dus hoe kan je een vrouw dwingen zich te bedekken dan??
Hoezo die 2e wel anoniem?
Haha ja ik ook 50plus!
69% 50plus
66% PVDA
66% GroenLinks
Oftewel; ik heb nog ff geen idee.
Misschien een gekke vraag, maar vinden jullie jezelf echt 100% een vrouw? Zelf houd ik bijvoorbeeld echt van roze, paars, Hello Kitty, My Little Pony, Barbie etc (het, volgens de media, stereotype meisje/vrouw). Maar ik zou mezelf nooit echt 100% vrouw voelen (meer 95%?). Nu is er ook niet een perfecte “vrouwelijke” vrouw, maar toch…
Poll is niet anoniem
- Ik voel me 100% vrouw
- Ik voel me niet 100% vrouw
- Voor mij is het meer 50/50
0 stemmers
Ik vind nogal een problematische vraag. Wie bepaalt wat 100% vrouw is? Of 96% of 50%… Van roze houden maakt je geen vrouw. Als je niet van roze houdt maakt dat je niet minder vrouw… En wat is 50/50? 50% vrouw en 50% man? Want dat is de enige mogelijke dichotomie?
Is het ook, maar ik kon het zelf niet beter verwoorden. Ik wil niemand verder bewust zich slecht laten voelen. Het blijft natuurlijk een lastig onderwerp waar de meningen over verdeeld zijn.
En ik kon niet alle soorten percentages gaan plaatsen.
Ik kies voor 50/50 omdat ik mezelf helemaal niet in zulke stereotypen zie.