Stel je persoonlijke vraag #7

masculine 56% average + feminine: 27% low
This makes you Casually Masculine.

haha ja dat “wetenschappelijke test” is een grapje
(neem ik aan lol)

3 likes

Casually feminine. Lijkt me interessanter om andere mensen me te laten beoordelen met deze eigenlijk.

1 like

86% man, 46% vrouw. Whatever casually masculins means…

1 like

Nonchalant mannelijk :man_shrugging:

Ik vind dat casual en nonchalant zo vaag.

Is dit dan nonchalant mannelijk:

05

en dit casual mannelijk:

Een beetje op zijn RGK.

23 likes

56% mannelijk en 50% vrouwelijk :+1:t3:

Ik voel me denk ik vooral vrouw ten opzichte van mensen om me heen? Als ik met vriendinnen een avond opgetut cocktails zit te drinken voel ik me heel vrouw bijv, maar als ik een vergadering inloop met alleen maar mannen in pak dan voel ik me ook vrouw. Als ik laat in het donker over straat loop dan voel ik me ook vrouw, ten opzichte van mannen die ook op straat lopen.

Maar als ik in m’n eentje gewoon ‘ben’ dan voel ik me niet per se heel erg 1 gender haha

8 likes

Stemwijzer gaf een gedeelde eerste plek voor PvdA en GL, en een paar procent daaronder PvdD. Neig naar PvdD maar die zitten dus in een Europese fractie met o.a. communistische partijen en ik ben er nog niet over uit wat ik daar nou mee moet

2 likes

Ik weet het niet :sob::sob:

1 like

Kies een msn naam die vroeger bij je paste en beeld je de oude iconen in ;). Gevonden op LoveGirlz.

• #°•.му lOve fOяя уOυυ ωỉll ηeveя sтOp.•°#
  • I will Die F0rr Úu, I will Fiight for Úu ;; Because ii Lovèeh Úu *!! (L)(S)
  • Trust me when i say: •@I love you•@ Because i`ll always mean it… [(L)]
  • kiєѕ νσσr Ðє ιiєfdє in jє ιєνeη,kiєѕ мєt jє нarт,єη ηiє мєt jє нσσfÐ !!
  • Met die lieve 00gjes Kijk je me Aan… Het lijkt net 0f er sterretjes in staan (L)
  • » B.αbу i Sєє α H.єαяt iи y.oυя єyєs . . W.hєи yoυ l.αυgh yoυя t.єєth bliиg likє i.cє
  • ℓOνє ιѕ нαя∂, ℓOνє ιѕ ѕωєєт;; ℓOνє ιѕ αℓℓ ι иєє∂

0 stemmers

dOewjj !!

17 likes

Ik zou ze serieus allemaal gebruikt kunnen hebben

Dit bestond in mijn tijd nog niet :joy:

10 likes

Waar is de optie “ik ben al lang 21 geweest maar geef mn diner over enkele maanden?”.

4 likes

Ja, maar het was geen typisch 21diner. Wel een speech enzo, maar verder hebben we pizza’s besteld en was de dresscode ‘pyjama’.

3 likes

Waar is Rawrr means I l0ve u in din0saur x3

31 likes

Haha ja meestal is dat het wel, bij al m’n vriendinnen ook, maar dat past niet bij mij dus ik wilde wel dat mijn 21diner bij mij zou passen. Denk dat dat toch het allerbelangrijkste is.

1 like

Oh zo toevallig, hier dacht ik gisteren aan om een poll over te maken. Overigens heb ik dat niet gehad en ik wilde het ook niet. Een vriendin van Vindicat wel en het was leuk maar ook echt too much.

1 like

Ik zou dat echt nooit leuk gevonden hebben. Ik denk dat ik beter een 31 dinner kan organiserenvolgend jaar in Eurovisiestyle.

21 likes

Ik vond de mijne zo leuk! Maar ik had het niet heel klassiek met een jaarclub (die had ik namelijk niet haha) en dat we dan poseerden in een lange rij met gekleurde jurkjes. Ik had gewoon mijn goede vrienden uitgenodigd (jongens en meisjes) en iedereen mocht aan wat ze zelf wilden en m’n moeder had heel lekker gekookt en daarna gingen we uit in m’n oude woonplaats in een heel foute tent waar ik kwam als 16 jarige haha.

1 like