Stel je persoonlijke vraag #7

Ben jij ook eigenlijk altijd moe?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

Ik vind polls met de vraag “heb/ben jij ook altijd …” zo ingewikkeld als soms bij de antwoorden staat haha. Ik ben soms altijd moe? Wel voor soms gestemd though.

7 likes

Anders namelijk: Ik ken dit niet? :rofl:

1 like

Ik had “smack my bitch up” van the prodigy er lang in staan en ook :sunglasses: tussen m’n naam. Omg, ik weet nog steeds niet echt wat " smack my bitch up" inhoud maar ik vond dat cool. De engel emoji (A) gebruikte ik dus ook nooit.

3 likes

De laatste keer dat ik uitgerust wakker werd kan ik me niet eens herinneren.

2 likes

Ga je dit jaar op vakantie? Ik niet namelijk (alweer niet) :disappointed_relieved:

• Ja
  • Nee
  • Weet nog niet

0 stemmers

Ja sorry! maar ik bedoel dus ben jij vaak moe?

1 like

Het klinkt echt super Amerikaans haha.

1 like

Oeh tof, wat voor reis? :3

60 likes

Oh wat tof! :heart:

1 like

Voor de mensen die op zichzelf wonen:

In wat voor woning woon je?

• Appartement koop
  • Appartement huur sociaal
  • Appartement huur particulier
  • Eensgezinswoning koop
  • Eensgezinswoning huur sociaal
  • Eensgezinswoning huur particulier

0 stemmers

Hoe groot is jouw woning?

• Tot 50m2
  • 50-75m2
  • 75-100m2
  • 100-125m2
  • 125-150m2
  • Groter dan 150m2

0 stemmers

Waar valt een studenten studio onder? Huur sociaal ofzo?

De middelbare school/puberfase is weinig populair. Lijkt me lastig als je dit minder leuk vindt, omdat het best een lange fase is van de kindertijd. Ik ben benieuwd hoe jullie, als je wel kinderen wil, tegenover deze fase staan?

• Ik had erop gestemd, het lijkt me (een van) de leukste fase(n).
  • Het lijkt me leuk, maar andere fase(n) lijken me nog leuker.
  • Het lijkt me middelmatig, niet heel leuk, maar niet níet leuk.
  • Het lijkt me niet leuk.
  • Ik sta er neutraal tegenover/anders/…

0 stemmers

En als het je niet leuk lijkt, hoe voel je je er dan bij dat dit wel een redelijk lange tijd is?

Als ik word aangenomen bij een stage plaats niet, als ik niet word aangenomen wel. Stiekem hoop ik ergens dat ik niet word aangenomen want ik ben nu wel toe aan vakantie :see_no_evil:

Dit is erg: ik heb al deze stofzuigers. Ben net gaan samenwonen en mijn vriend had een steelstofzuiger, zonder zak, met kruimeldief erin. Ik had een gewone en we hebben nu een robotstofzuiger gekocht. We moeten onze collectie nog uitdunnen.

8 likes

Ik zie mezelf gewoon nog niet voor me met kinderen van die leeftijd, dat duurt ook nog wel een tijd. Ik had op de vorige vraag gestemd op wat me nu het allerleukste lijkt. Ik denk dat ik in alle fasen wel meegroei met de tijd.

5 likes

De puberfase lijkt me heftig. Het is mijn kind en ik was heftig als puber. Wil ook niet zo een moeder zijn die dr kind geen fouten laat maken of zelf laat ontdekken. Dus wordt veel avonden gestresst thuis wachten en dan casual ‘oh, ben je al thuis?’ Roepen als Mn kind thuiskomt.

6 likes

Geen geld voor op vakantie helaas :weary: maar ben het gewend, ben maar 2x in mijn leven op vakantie geweest en dat in Belgie haha

Ze is net 8 geworden en ik vind het tot nu toe erg leuk. De eerste 7 jaar zijn ze nog erg ‘van jou’ en nu merk ik dat peer pressure meer een rol gaat spelen. Invloeden en meningen van anderen. En dat vind ik soms moeilijk. Ik hoop dat de puberteit ook mooi gaat worden en dat we er soepel doorheen komen maar het is wel een fase waar ik minder naar uitkijk. Vanwege de invloeden van buitenaf denk ik. :four_leaf_clover::raised_hands:t3:

11 likes