Oh lord ik zie echt tegen de pubertijd fase op. En dat keer vier vanaf wanneer de jongste 10 jaar is. Ik was echt een braaf kind in alle fases van het kind zijn, maar ben bang dat ik vier hele pittige pubers ga krijgen.
Ik las laatst van iemand dat ze 8 veel leuker vond dan 7. En 7 vind ik echt ook een sprongetjes-jaar. Er gebeurt veel in die koppies. Gaan ineens weer grenzen opzoeken. Ze is zaterdag 8 geworden dus we zullen zien haha. (Ze is de laatste paar weken al chiller en aanhankelijker.)
Oh oeps, had dit niet gelezen: ‘voor de mensen die kinderen willen of al hebben’. Ik wil geen kinderen en ik heb daarom ook gestemd dat de fase waarin ze ouder zijn mij dan nog het beste lijkt haha.
Je krijgt ook nog een boek waarin iedereen een persoonlijke pagina heeft gemaakt en er worden gênante foto’s en filmpjes afgespeeld. Er zijn speeches en als je echt heel cool bent maak je je eigen snapchatfilter voor die avond!
Mijn nichtje had 3 jaar lang om de haverklap dit soort feestjes vanwege jaarclub + vriendinnen en het lijkt me echt de hel. Elke keer helemaal naar de middle of nowhere, elke keer speeches/acts verzinnen en zo’n stom boek maken haha. Nope niks voor mij.
Huh er kwam Denk uit maar ik vind dat echt gek want ik identificeer mezelf helemaaaal niet met die partij. Daarna Pvda en groenlinks
Ja nou sorry maar als mijn celeb crush daar in zn zwembroekie rondwandelt dan weet ik niet of ik voor mezelf in kan staan hoor.
Ik zou naar huis willen bij Temptation met de types die je doorgaans ziet…
Hahah ik lees de vraag nu opnieuw, maar jij bedoelt denk ik op je het vol zou houden met due types als in niet vreemd gaan?
Ik had het geïnterpreteerd als in of je het vol zou houden met hen in de villa. Dus niet of je vreemd zou gaan hahah. Ik begreep al niet waarom er zoveel Ja stemmers waren
Hmm pubers staan er niet bepaald om bekend dat je op een goed niveau met ze kan praten.
Mijn moeder kon nooit slapen als ik uit was, en ik ging toen ik nog thuis woonde elke week of meerdere keren per week. Wat een hel. Moest me ook altijd afmelden dan kon ze eindelijk slapen.
Had je ook een thema? Dat is toch een 21 jaars diner ding?
Als mijn kinderen maar 10% puber zijn van wat ik was houd ik mijn hart vast
Als puber was ik:
- Een brave borst
- De nachtmerrie van elke ouder
- Wat lastiger dan de gemiddelde puber
- Wat makkelijker dan de gemiddelde puber
- Gemiddeld
0 stemmers
Wanneer mocht jij voor het eerst uit?
- Jonger dan 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18+
- Ik ben nooit uitgeweest
0 stemmers
Oh ja dat is wel ongemakkelijk dan. Maar in mijn ervaring was het echt verkleden en niet netjes kleden. Dus bijvoorbeeld een Disney thema, Moulin rouge, de jaren 50 oid. Maar misschien was dit alleen bij Vindicat/studentenverenigingen zo?
Ik zat bij een studentenvereniging en heb een 21 diner gegeven, maar bij ons was een thema ook niet gebruikelijk! Hooguit een bepaalde kleur zoals @anon95960165 zei. Ik houd heel erg van koken, dus ik heb mijn 21 diner zelf gekookt. Mijn ouders moesten alleen helpen met serveren, dus dat scheelde wel!
Ik had op mijn 16e totaal geen behoefte om uit te gaan eigenlijk, boeide me gewoon echt niet. Zat liever te msn’en
Heb jij ook dat je tenen in de zomer helemaal rood worden, en de rest van je voet niet? Ook als je open schoenen draagt, en je voeten dus niet verstikt worden.
- Ja, heel erg
- Ja, een beetje
- Nee wtf
0 stemmers
Ik heb dit dus en ik vind het echt vervelend. Mijn tenen zijn dan ook mega gevoelig voor blaren wanneer het gebeurt en ook een beetje dikker dan normaal (denk ik?).
Dit heb ik ook! Ze zijn dan echt rood en lijken inderdaad dikker, ziet er vreemd uit. Mensen maken er zelfs opmerkingen over, wat ik ook weer stom vind.