Stel je persoonlijke vraag #7

Ik zie er meestal uit als een zwakzinnig trol op foto’s maar ik heb een prettige stem en beetje charme waardoor ik een stuk beter overkom op film.

2 likes

Hahah nu lijk ik heel zelfingenomen, maar ik ben denk ik fotogeniek omdat ik heel veel foto’s van mezelf heb gemaakt als tiener toen ik het nog ambieerde om fotograaf te worden en ik niemand zover kon krijgen om mijn model te spelen. Ik weet dus best goed hoe mijn gezicht overkomt op beeld en wat de goede hoeken zijn. Ook kan ik bijna op elk moment een lach opzetten die best wel oprecht lijkt haha.

Nadeel van dit is dat ik dus wel vaak hetzelfde op de foto sta :sweat_smile:

2 likes

Ik ben door je geinfluenced met de loafers. Komen morgen al, ben heel benieuwd

1 like

Ja, en geen frituurpan

1 like

Haha wat leuk :blush: Ik hoop dat ze je zullen bevallen en dat je er veel plezier van zult hebben!

Mijn vader was precies zo, maar de frietjes worden echt veel knapperiger dan een frituur. Hij is nu ook helemaal om.

1 like

Hoe vonden je ouders dat? Ik geloof helemaal dat het leuke mensen zijn maar ik denk dat mijn ouders wel een beetje hun bedenkingen hadden gehad als ik als meisje van 14 een vriendengroep van 20 had gehad. Nou zag ik er toen ook jonger uit dus dat had het helemaal vreemd gemaakt. Maar ik vind 20 en 14 inderdaad best een groot verschil.

1 like

Ik was braaf, maar wel psychische problemen. Kan me voorstellen dat dat elke ouders nachtmerrie is.

Slaap jij met met oordopjes?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Hoor je dan de wekker goed?

• Ja
  • Nee!!!
  • Soms

0 stemmers

Oké ik ben wel benieuwd nu ik iedereen over Game of Thrones hoor/zie… Hebben jullie GoT gezien?[poll type=regular results=always public=true]

• Ik heb nog nooit een aflevering gezien
  • Ik heb alles gezien, loved it
  • Ik heb alles gezien was wel ok
  • Ik vond er niks aan
    [/poll]

Je poll doet het niet

Voor de samenwoners in een soortgelijke situatie (mijn afbetaalde koophuis, vriend trekt bij me in) hoe regelen jullie de vaste lasten?

• Gezamenlijke en/of rekening
  • Intrekkende partner maakt helft vaste lasten over, rekeningen worden bij eigenaar afgeschreven
  • Vaste lasten verdelen over beide persoonlijke rekeningen

0 stemmers

Ieder een eigen rekening waar ons salaris op gestort wordt en dan nog een gezamenlijke rekening waar we automatisch elke maand een bepaald bedrag op zetten. Daar worden de vaste lasten van betaald.

1 like

Ben jij fotogeniek -> nee helaas niet. Of ik ben gewoon een gedrocht. :woman_shrugging:t4: Dat is de andere mogelijkheid.
Volgens mijn ex leek ik gewoon sprekend op alle lelijke foto’s die er ooit van me genomen waren. Tja.

Ik heb altijd oortjes met een YouTube filmpje in/aan. Mijn horloge is mijn wekker en die trilt gelukkig :sweat_smile:

Je bent echt geen gedrocht en je ex moet zn domme bek houden.

14 likes

Ik slaap alleen altijd met oordoppen als ik geen wekker hoef te zetten, anders word ik 9/10 keer niet wakker en dat risico durf ik niet te lopen haha. Als ik wakker moet worden door de wekker dan dus altijd zonder.

Haha ik vind mezelf ook geen gedrocht hoor. Nouja, op veel foto’s dus wel. (Trouwens mijn hoofd is hier niet bekend toch, misschien ben ik wel heel lelijk, objectief gezien ook. Zou toch kunnen?)

Zal het doorgeven hahah

nope

Ik heb 22 GB en daar blijf ik inmiddels wel binnen maar ben me wel eens rot geschrokken van m’n rekening. Bij mijn volgende abonnement wil ik ook onbeperkt alles.