Wij doen t eigenlijk alle3. De hypotheek maak ik over naar mn vriend, overige vaste lasten hebben we verdeeld en we hebben een gezamenlijke rekening waar we boodschappen/eten van betalen
Heb jij ook het gevoel dat mannen gemiddeld vaker op hun rug slapen dan vrouwen?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Ai, ik weet eigenlijk niet hoe ik het ga fixen… #noob
Herkenbaar, ik heb hetzelfde meegemaakt. Heb je nu nog (goed) contact met je ouders? Ik merk heel erg dat ik mijn ouders dit kwalijk neem, vooral omdat zij in de waan leven supergoede ouders te zijn, en kan dit maar moeilijk een plaats geven.
- Ik heb nog nooit een aflevering gezien
- Ik heb alles gezien, loved it
- Ik heb alles gezien was wel ok
- Ik vond er niks aan
0 stemmers
Even kijken of dit werkt
Op je zij liggen komt het meeste in de buurt van de foetushouding! Wat instinctief veilig en geborgen voelt, helemaal niet vreemd dus.
Ben nog bezig met kijken
Jaaaa wie kan me vertellen wat dit is. Doet echt zo veel pijn, niet normaal!
Awesome, weet je nog wat je hebt aangepast zodat ie werkt??
Ja en ik heb ook dat ik er in sommige periodes bijna elke nacht wakker van word en dan weer een paar weken niet. Kan er echt geen patroon in vinden waar het door komt! Heb jij dat ook?
De poll ([poll…) op een nieuwe regel gezet
Ik heb via i.ci p.aris de top 10 best verkopende geuren opgezocht. Als je hiertussen zou moeten kiezen, welke is dan je favoriet/zou je het eerst kopen?
- Chanel Coco Mademoiselle
- Lancome La Vie Est Belle
- Chanel Eau Tendre
- Thierry Mugler Alien
- Giorgio Armani Sì
- YSL Black Opium
- Dior J’adore
- Dior Joy
- Paco Robane Lady Million
- Chloé Signature
- Geen van deze BAH
0 stemmers
Ik vind Chanel Chance Eau Tendre echt SUPER lekker maar de rest vind ik op mijzelf stuk voor stuk heel vies!
Ik ga echt mensen haten door deze lijst
Nee niet allemaal hoor. Heb van sommige nog nooit gehoord haha. Maar ik ging er een beetje van uit dat er voor iedereen wel een bij zou kunnen zitten die je kent, door die top 10 hahah
Hahahhaa
Looove alien, maar dat is zo’n typische, herkenbare en overheersende geur. Joy is wat subtieler en niet zo bekend ook, althans ik herken die niet bij anderen en alien ALTIJD VAN MIJLENVER
Ik heb zoooveel mensen complimentjes gegeven wanneer ze Alien droegen, maar zodra ik die zelf heb gedragen kreeg ik binnen een kwartier zin om mezelf in bleek te baden om ervan af te zijn, ZO OVERWELDIGEND!!!
Ik heb op Chloé gestemd maar heb eigenlijk geen flauw idee hoe die ruikt. Ik weet alleen dat ik een bepaalde Chloé lekker vind ruiken maar daar zijn iets van 5 verschillende varianten van.